Civil War

Hubert Hubert

New member
מה, אבל לא אהבת את הקטע עם הקללות?

ו... ואת הסקס?! ואת האלימות הקיצונית! והיה שם איש אחד שעשוי מחרא! חיחיחיחי! זה כל כך נועז!!!
 
חוץ מזה...

wanted הוא גרסא עלובה ונחותה לthe -filth של גרנט מוריסון ...שאגב התענגתי על כל דף של היצירה הזאת
 

mulon1984

New member
100% שלא הבנת את וונטד

אם אתה אומר שטות שכזאת, אז לא הבנת לא את וונטד ולא את "הטינופת".
 

apathic

New member
אתה נהנה מזה, נכון?

הרי אין לך שום טיעון, אפילו לא אחד. אתה פשוט נהנה להגיד לאנשים שהם לא הבינו משהו שאתה בכלל לא כתבת ושלא היה לך שום חלק ביצירה שלו. מולי.. אולי אתה לא הבנת את הקומיקס? מטורף, אני יודע, אבל תחשוב על זה קצת... אוקי, על מי אני עובד. אתה הרי לא לוקח את זה ברצינות.
 

mulon1984

New member
לא הבנתי ובכל זאת נהינתי?

האם דבר כזה יכול להתרחש? כאילו, האם כוונת המחבר היתה ליצור חרא קומיקס? מוזר. בכל מקרה, למה אתה מתרגש בכלל מ""דיון"" שמתרחש בין 2-3 אנשים שהם לא אתה? למה אתה מרגיש צורך להגיב?
 

apathic

New member
אני?

אני פשוט מחכה ליום שתפסיק לסתור את עצמך כל מילה שניה, אבל זה כנאה לא הולך לקרות בקרוב carry on סליחה באמת שהפרעתי ל"דיון"
 
ספוילרים../images/Emo70.gif

אוקי ...קודם כל מולי , אני לא מבין , למה אתה חושב שאף אחד לא הבין ?! אתה כל פעם אתה מעלה את זה מחדש, אל תעשה אותנו מפגרים . אוקי ....סוכנת (אפרו אמריקאית) ששייכת לאגודת על סודית (אל תתחיל ליפול על קטנות הא?) נופלת על הדמות הראשית , ואומרת לו שהוא לא מי שהוא חושב שהוא... ומכניסה אותו לתוך האגודה, ומתחילה ללמד אותו על הנעשה וחושפת סוד מעברו שהוא לא ידע על עצמו ....נשמע מוכר? יופי כי זה בדיוק שתי החוברות האלו! , אני יכול להביא עוד הרבה דימויים , אבל אני חושב שזה סוגר את זה יפה , ורק בשביל הפרוטקול , the filth יצא שנתיים לפניי waned (נראה לי ) אבל אני בטוח שהוא יצא לפניי
 

mulon1984

New member
פספסת את המהות של הטינופת

הסיפור הוא רק הכיסוי. רק המטאפורה. ומסכים איתך שהאפרו אמריקאית שמגלה ללבנבן אפרורי שחייו אינם כפי שנדמה לו זה דומה מידי, אבל חביבי, המהות! המהות! הבדל עצום.
 

Hubert Hubert

New member
מ....מה???

אתה מתכוון שבסיפורים יש טקסט, ויש סאבטקסט?! שיש משהו בטקסטים שהוא מעבר לפירוש המילולי של מה שכתוב שם?!?! וואו, זאת חתיכת מהות! הטינופת הזה נשמע כמו משהו מיוחד כשאתה מתאר את זה! אני חושב שאני אצטרך לשבת קצת, לעכל את זה... מ... מטאפורה קראת לזה? יש את זה בעוד מקומות? זה נשמע מעניין...
 
למה לכל הרוחות נראה לך שפיספסתי את המהות?!

מה אתה רוצה שאני אספר לך את כל הסיפור?~ סבבה מולי יש בטינופת קצת פילוסופיה! אל תעשה מזה עניין ילד בן 10 יכול להתחבר אפילו לסיפור שם
 
מולי ...רמזת הרגע שווצ'מן משעמם?

אני מקווה שהיית סופר ציני ... "זה הספר הכי טוב שקראתי בעשר שנים האחרונות"......זה סבתא שלי אמרה אחרי שהיא סיימה , סבתא שלי מולי!!!!
 

apathic

New member
ווצ'מן שוב?

אריאל - אני רוצה שתסביר לי מה הרשים אותך בקומיקס האידיוטי הזה בדיוק...? זה בסך הכל סיפור בלשי עם גיבורי על (בערך). אה, הסבר קצר בבקשה. העיניים שלי כואבות.
 

mulon1984

New member
יכול להיות שהוברט לא הבין את הקומיקס

יכול להיות שהוברט לא הבין את הקומיקס ולכן הוא נהנה ממנו, ואילו אתה הבנת אותו היטב, והשכלת לגלות שהוא קקה.
 

Hubert Hubert

New member
תגיד, מולי, אתה אי פעם תנמק את כל ההשמצות

האינפנטיליות שאתה מפזר בפורום, או שזה מתחת לרמה שלך?
 

mulon1984

New member
הרבה מתחת לרמה שלי

הסיבה היחידה שאני מדבר אתכם (בני אדם רגילים שאינם כוסיות) היא כי אין שום דבר מעניין בטלוויזיה.
 

Hubert Hubert

New member
אני די בטוח שזה גדול עליי.

זה שאני מאוד מאוד אוהב ומעריך את ווצ'מן לא שם אותי בעמדה להבהיר למה בדיוק זה כזה קומיקס גאוני, וסביר להניח שאני לא אתייחס פה לכמה נקודות מאוד מהותיות אלא רק אתייחס למה שאותי אישית הדהים בקומיקס הזה. (זהירות, ספויילרים) קודם כל, בווצ'מן יש דמויות נהדרות, מפותחות, אמיתיות. אף אחד שם הוא לא קריקטורה או השטחה של איזשהו רעיון, לדמויות יש פחדים ורצונות וצדדים טובים וצדדים מכוערים, מאוד מכוערים, וכל זה בלי להשטיח אף אחד מהם לגיבור\רשע\משוגע. הנייט אוול ורורשאך יכולים להיות שניהם גיבורים, על אף שמובן מאליו שהדיעות שלהם הפוכות לחלוטין (ולא, זה שבאטמן וסופרמן לובשים גלימות בצבעים שונים לא הופך אותם להפוכים), והם יכולים להיות מכוערים פיזית בצורה יוצאת דופן או אימפוטנטים בלי לרדד אותם לרמה של הקומיק-ריליף הפתטי. מעבר לכך, התוכנית של אוזימונדיס שעומדת במרכז הקומיקס ומתגלה בסוף הסיפור היא מבריקה בעיניי, ולמרות שהשקעתי בזה הרבה מאוד מחשבה, עדיין לא החלטתי אם הוא צדק או לא. אחרי ספר שלם שנובר במעיים המדממות של מיתוס גיבורי העל, מתגלה רעיון להצלת העולם שלא מערב פריצה למפקדה הסודית, קרב עם הרשע התורן, לחיצה על הכפתור של הספירה לאחור ברגע האחרון וחג שמח לכל תושבי מטרופוליס. אוזימונדיס, גיבור העל, יוצא מתבנית הפעולה הקלאסית של גיבורי העל ומגלה יוזמה שיוצאת נגד כל מה שגיבורי העל חינכו אותנו להאמין בו, שמוציאה את העוקץ מז'אנר שלם שבו יש בדיוק דרך אחת להציל את העולם. רורשאך, נייט אוול והסילק ספקטר ניסו ללכת בדרך הזאת ונכשלו. אפילו dark knight returns, הספר השני שנחשב למחולל המהפכה בז'אנר מאותה תקופה, לא העז לעשות משהו כזה. היום לתת לרעים לנצח נשמע כמו קלישאה של ניסיון עלוב למהפכנות (כמו בוונטד!), אבל בווצ'מן זה עובד בצורה כל כך מבריקה, וכמו שאמרתי, אני עדיין לא יודע אם אוזימונדיס צדק. האם הוא גיבור או רשע? אין לי מושג. חוץ מזה, הסיפור בפני עצמו הוא, לפחות בעיניי, סוחף בצורה שעדיין לא נתקלתי בה. אפשר לדבר שעות על הניצול האולטימטיבי של מדיית הקומיקס, על משחקי הפאנלים, אבל אלה דברים שלמען האמת פחות מעניינים אותי. בסופו של דבר הסיפור פה הוא פשוט מצויין, העלילה לא צפוייה ולוקחת אותך לאלף ואחת מקומות, ממאדים להצצה למוחו של רורשאך הפסיכוטי להיסטוריה העתיקה של הז'אנר לפני 60 שנה למלחמה הקרה לפסיכולוגיה של אדם שמחליט ללבוש טייטס ולהילחם בפשע (ופסיכולוגיה אמיתית, שכוללת פטישים מיניים שלא נראים כמו איזה קוריוז של כותב שיש לו פטיש בעצמו, ראה ערך גארת אניס) לכאב שבהזדקנות לביקורת על התקשורת לסצינות אקשן מדממות וכו' וכו' וכו'. מעבר לזה, הסיפור לעולם לא נכנע לקלישאות הוליוודיות מיינסטרימיות זולות, אבל גם לעולם לא הולך בדיוק בדרך ההפוכה רק כדי להיות חתרני. ווצ'מן נראה כמו ספרות אמיתית, או קולנוע אמיתי, לא כמו זבל מיינסטרימי שכבול לגחמות של בעלי הון שרק רוצים למכור עוד צעצועים, או לחילופין לגחמות של כותב אינפנטילי שעוד לא התגבר על המשיכה שלו לקומיקס של ילדים בני 11 אבל מצד שני נורא רוצה לכתוב קללות. יש לי עוד הרבה מה לכתוב על ווצ'מן אבל נראה לי שזה מספיק בינתיים.
 
למעלה