Civil War

יהורמי

New member
Civil War

היי, יש לי שאלה - קניתי את האוגדן Civil War, שנגמר בכניעתו של קפטן אמריקה. מה שם ההמשכון (חוברת או אוגדן) שבסופו הוא נהרג? תודה מראש, איתמר.
 

יהורמי

New member
סליחה, אבל האמת היא שאת ה"ספוילר" הזה גיליתי

פה בפורום לפני מספר חודשים כשהסיפור יצא.. בכל מקרה, מישהו יכול לעזור לי בנושא?
 

mulon1984

New member
תתקשר לחנויות קומיקס

יש את המספרים שלהם בקישור בצד שמאל
 

mulon1984

New member
תודה על הספויילר!!!

העולם באמת מתפוצץ? קצת התעכבתי עם הקרעאה כי זה שיעמם אותי, אבל עכשיו אני אשקיע ממש (בשביל סוף כזה מגניב). אגב, על מותו של סטיב רוג'רס דיווחו בזמן אמת בCNN ובכל מהדורת חדשות רצינית, ואפילו היתה כתבה ענקית בבלייזר. זה כבר מזמן לא ספויילר...
 

יהורמי

New member
בדיוק...שמרתי את הכתבה מ"ידיעות אחרונות"

על סטיב רוג'רס :) מי היה מאמין שעלילת קומיקס תגיע סוף סוף לעיתונים היומיומיים :) ותודה, אנסה ליצור קשר עם אחת החנויות. ערב טוב :)
 

יהורמי

New member
בשביל הקטעים הטובים, אלא מה?

הרי בכל קומיקס יש דברים משעממים, למשל world without a superman, זה נחמד, אבל די מייבש...
 

Hubert Hubert

New member
כן, אבל ווצ'מן *זה* הקטעים הטובים,

הקטעים *הכי* טובים. אם אתה משתעמם מווצ'מן אתה מבזבז את הזמן שלך בקומיקס, לך תראה הופ קטנטנים, אני בטוח שכל האורות המהבהבים יבדרו אותך יותר.
 

mulon1984

New member
על מה אתה מדבר?

אתה שונא מונטי פייתון. שונא את wanted. לא ראית פרק אחד בחייך של the young ones. ובכל זאת אתה קורא קומיקס ורואה טלוויזיה. מדהים.
 

Hubert Hubert

New member
כשיהיה על וונטד

את הקוצנזוס המוחלט שיש על ווצ'מן כספר הקומיקס הטוב ביותר אי פעם, אז תוכל להשתמש בזה כטיעון (רמז: זה לא יקרה אף פעם, כי וונטד זה קומיקס אינפנטילי לילדים מתלהבים שמתרגשים מקללות וסקס זול, בניגוד לווצ'מן שלא משתמש בתיוג "בוגר" רק כתירוץ להראות ציצים ולהגיד fuck, אלא באמת כדי להציג תוכן שצריך להיות מעל למנטליות של גיל 14 כדי להבין ולהעריך).
 

mulon1984

New member
אהה...

אז עכשיו אני בטוח שלא הבנת על מה וונטד. ואני מבין שלא הגבת בנוגע למונטי פייתון ו-the young ones כי אני צודק, כן?
 

Hubert Hubert

New member
לא, כי אני לא חושב שזה רלוונטי.

אנחנו מדברים פה על קומיקס. מונטי פייתון לא מעניינים אותי ודה יאנג וואנס אפילו עוד יותר לא מעניינים אותי, ככה שאין לי שום חשק להתווכח בנוגע אליהם. הבנתי יפה מאוד על מה זה וונטד, פשוט לא התרשמתי כי קראתי את אותו סיפור כבר מיליון פעם. אם בא לך להמשיך לחשוב שפנטזיות כוח אנרכיסטיות בשקל זה משהו עמוק ולהמשיך לפזר הערות בסגנון "עכשיו אני בטוח שלא הבנת", "אם אתה לא יודע אז אני לא הולך להסביר לך" ושלל המנטרות המתנשאות והמתחמקות שלך כשאין לך באמת מה להגיד, תהנה בלעדיי, אני אחזור לעשות שיעורים. אם בא לך להתווכח ברצינות, אז תכתוב משהו רציני שווה קריאה או תגובה, ואני אגיב לך. (אתה יכול גם סתם לחזור ללקק לאמיתי אם בא לך)
 

mulon1984

New member
חחח ללקק לאמיתי?

אם היה תור אל התחת של אמיתי, אני הייתי בחנות שמוכרת ספרות סינית עתיקה, מחפש את כרך 47 של האנציקלופדיה המנדרינית בהוצאת הפניקס.
 

mulon1984

New member
כדי ללקק למישהו צריך להחמיא לו

לא זכור לי שהחמאתי לו על משהו. מקסימום ניג'סטי. איך מתקדמים שיעורי הבית הוברט?
 
אני מקווה שההודעה תגיע למקומה "וונטד"

וונטד .....זה היה הקומיקס הכי חרא שקראתי בחיי , פשוט חבל על הכסף, קראתי אותו שבוע שעבר ופשוט רציתי לסיים אותו כבר...כדי להרגיש שלא סתם ביזבזתי אוכל . והסיבה היחידה שאני אלך לראות את הסרט(שאני בטוח שיהיה יותר חרא) זה בגלל אנגלינה גולי (השם ינקום דמה!)
 
למעלה