מ.ק. 22

Sieco

New member
מ.ק. 22

הדמויות מעוצבות ב ILLUSTRATOR של ADOBE אנימצית הדמויות והקומפוזיטינג ב AFTER EFFECT עיצוב רקעים ואנימצית תלת 3DMAX עריכה AVID אונליין FLAME יש שאלות?
 

jy7

New member
איזה יופי..

איזה יופי האיור שבכרטיס שלך! את עשית ?..מוכשרת
 

Sieco

New member
מגניב

אז אתם אלה שנהנים רק מהקלישאות של עצמם?
 

CoolCalb

New member
סייקו, ה"אדיוט" הוא אתה

אתה פותח שרשור, קורא לו "מק 22" לא מציג את עצמך, לא אומר שלום, יורה אינפורמציה לאויר. אף אחד לא מבין מה אתה רוצה... אתה נכנס לכאן, כאילו אתה המשיח שכולם חכו לו.. כאילו כולנו כאן לא מצליחים להרדם, הגוף שלנו רועד ונכנס לעויתות, עד שנדע איך ולמה עושים את מק 22.. תציג את עצמך, תכתוב שכמה אנשים התעניינו בתהליך הפקת מק 22, והנה כמה פרטים.. ככה, לא תקבל מתקפה צינית לתוך הפנים..
 

Sieco

New member
תתכופף פעם הבאה

פורום אנימציה לא? הגעתי למקום הנכון? או שהגעתי לפורום שלך ושכחתי להוריד נעלים. מתקיף אותך באינפורמציה, שעניינה טכני בסה"כ, מי שלא מעניין אותו יוכל לישון טוב הלילה, כאשר האניפורמציה הפחות רלוונטית לעכשיו היא מי אני. אז תודה באמת על ההתקפה הצינית המלבבת שבעזרתה אני יודע אכשיו איפה אני עומד, בתוך גנון, עמוק בחיתול שלך. אז שלום. כאלב. תודה על שעת חינוך. עוד מישהוא רוצה שאני אברך אותו אישית ואודיע לו שבועיים מראש על הודעה?
 

Newbie 91

New member
הםםם..

אם ומישהו היה שואל כאן, ואתה היית יורה מידע, זה היה יכול להיות אחלה, לא היינו צריכים הסבר מה אתה מפרט, אבל כאן פתחת שירשור משלך, אם היית מתחיל במשהו בסגנון, "כמה חברה כאן שאלו לגבי יצירת מק 22, הנה כמה תשובות", הכל היה הרבה יותר פשוט, מעבר לנימוסים בסייסים, שברור שאתה לוקה בהם, יש כאן פשוט כשל בקומיונקציה, ואם קצת הסבר החיים של כולם היו הרבה יותר פשוטים, ובקשר למענה שלך לעוז, טוב אז כבה הבהרת טוב מאוד מי אתה, חמור. אגב, אם אי פעם תגיע לשמינית מהחיתול של עוז, אתה תיהיה אדם מאוד מבוקש בתחום :) בהצלחה.
 

Sieco

New member
תשובה מטופשת למענה מטופש

קומיוניקציה או כשל באינטיליגנציה- מה יותר פשוט מכמה פרטים טכנים אבל אם הכוונה שאני צריך לנגב לכל אחד מוכשר שמרוב פוזה בוחר איך זה היה- לתת לי קבלת פנים צינית!? אז זה לא התחום שלי, אולי שלך. כניראה שהקפה של ברודקאסט משפיע על התאים האפורים שלך.
 

CoolCalb

New member
פוזה :)

כן.. לי יש פוזה.. תשאל את רז.. את הטוטריאל פוזה לפוזה בעצם כתבו עלי!
 

jy7

New member
נו...

מה אתה מתרגש ילד?.. אמרו לך שקר אז תסגור...אפשר לחשוב..נהיית לי רגיש? נו באמת..הבנאדם עובד על הסדרה הכי מצחיקה בארץ הכי מעוצבת והכי מעולה שעשו בארץ(..ואולי בעולם?..), אתה לא שם לב שאתה מפריע לו?, אז חמוד..בחיית עזוב אותו בשקט, תוריד לך באימיול איזה פרק של מ.ק. תאכל ת'לב , תהיה בוגר קצת...תסתום..תתקפל והכי חשוב : תסגור כבר !! קר! אידיוט!.. תשש
 

Sieco

New member
נצנץ

כדי שאף אחד לא יעלב, חס וחלילה, מהעגה הצבאית שדבקה בכל מה שאופף את סידרת הסאטירה הצבאית שאני עובד עליה, אני סאי, תלת ואנימציה מ.ק 22. כיבוי אורות בעוד 30 קטנה. מקווה שתישנו טוב הלילה. שלום.
 

GIGO

New member
LOL!

מברוק! אני חושב שהצלחת ליצור את השרשור הביזארי, הבוטה והמטופש ביותר בהיסטוריה של הפורום הזה - ומי שמכיר קצת את ההיסטוריה המדוברת יודע שזה לא קל. סתם מסקרנות - אתה לא במקרה הבחור הגבוה עם השיער הארוך שהסביר לנו ביום שישי ברצינות תהומית שמ.ק.22 בכלל לא מזכירה את southpark?
 

SCaToPHaG

New member
כן,זה הוא

אפשר היה לעשות 1+1, אני מתאר לעצמי שסאי זה לא שם כ"כ נפוץ. (sieco יש לבטא כמו psycho, ולכן sie=סאי, כמו pie)
 
למעלה