אנימציה עם קלט משתנה

טאו טאו3

New member
אנימציה עם קלט משתנה

אני newbie באנימציה, רציתי לדעת איך לעשות את הנ"ל:
נניח יש לי שלד של דמות בתכנת אנימציה (נניח MAYA) עם שלד וחלקי תנועות
(mo-cap)
האם יש דרך "להריץ" לפי קלט משתנה את תנועות הבסיס מחוץ ל-MAYA?
האם יש מעיין "viewer" של תנועות מוקלטות?
או שאולי עבודה עם MAYA מצריכה תכנות כל התנועות מא ועד ת ואז צפיה בתוצר?
מה הוא התוצר הסופי של maya?
תודה מראש :)
 

אתינט

Member
מנהל
יש Playblast

יש Playblast לרינדור מהיר לפני הרינדור הסופי מתוך RENDER לשונית צד שמאל (מאיה) WINDOWS
&nbsp
התוצר הסופי של מאיה הוא סרטון לכל דבר שאפשר להמירו לאפטר או פרימייר וכד'. (אחרי שכמעט הרגת את עצמך...)
&nbsp
מה זה קלט משתנה ? השאלה לא הכי ברורה.
ותחליט עם איזה תוכנה אתה הולך, כדאי ברנדר.
&nbsp
&nbsp
 

טאו טאו3

New member
הכוונה היא

אני לא יודעת מראש מה התנועה המלאה שאני רוצה שתתבצע-
אז למשל אם יש לי סט של תנועות קצרות ב-mo-cap (נניח נסמן a-z)
הייתי רוצה שאני אוכל לתת כקלט איכשהו תנועהc ואז יראו את התנועה הזו ואז אני אתן עוד קלט תנועהt ואז יראו את התנועה הזו.. (מניחה שזה יצריך רינדור קצרצר)
אני די בטוחה שזה לא משהו סטנדרטי שקורה, אבל השאלה אם יש פתרון משהו שקיים?
בעדיפות שאת הקלט הזה אני אתן לתכנה "פשוטה" ולא אצטרך את MAYA עבור הפעולה הזו.. אבל זה שוב בטח הרבה לבקש :)
תודה רבה רבה
 

אתינט

Member
מנהל
את כנראה צריכה תיכנות

כל קטע צריך כמובן לרנדר. וזה כמו שאילתא, מצריך תכנות. כמו שבונים משחקי תלת מימד.
&nbsp
אם הבנתי אותך. -
זה למטרת תרגול/עבודה?
 

טאו טאו3

New member
תכנות? מעולה!

זה סתם רעיון שיש לי ורציתי ליישם.. אז מה בדיוק אני אמורה לגגל?
לחפש מנוע של משחק? או שיש לך רעיון יותר טוב? (אני יודעת לתכנת)
שוב תודה :)
 

אתינט

Member
מנהל
חפשי פיתוח משחקים בתלת מימד

חפשי גיימינג , אפליקציות תלת מימד. יש מנוע מסוים שעובדים איתו, unity 3d
או משהו יותר חדש. אם בא לך תסתכלי במערכת הלימוד של iac יש מידע מסודר שם ומשם תמשיכי. זה בהחלט מעניין.
 
למעלה