היי ישנה/חדשה עם שאלה מציקה

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי ישנה/חדשה עם שאלה מציקה

למי שזוכר, אני חולמת חלומות צלולים ונבואיים מגיל צעיר.
החלום הצלול הראשון היה ממש בגיל 6.
עברה תקופה ועכשיו בשנה שנתיים האחרונות אני ובמיוחד בחודשים האחרונים, אני חולמת המון אבל ממש המון חלומות צלולים, לפעמים ממש ארוכים.
העיניין שזה גם מתחלק לו.
יש חלומות שאני יודעת שהם חלומות צלולים ושולטת בהם, ויש כאלו שהם כמו חצי צלולים, שיש השארה שזה חלום או מציאות אבל בכל זאת מנטוות לאיפה שאני רוצה.

מה שמטריד אותי, שהתחלתי לחלום כבר הרבה זמן חלומות שהם כאילו מציאות ואני מחפשת בחלום אמצעים לברר שזה חלום, אבל מה שיותר מפחיד הוא שאני לא מתעוררת!

אני יודעת שאני בחלום ומנסה לקרוא לאחי (בדרך כלל שיש לי סיוט אני יודעת שאם אני קוראת לאחי בחלום, אז במציאות יוצא לי כמו צעקות ואז במציאות הוא באמת מתעורר ומעיר אותי מהחלום-ישנים באותו חדר).
אבל יש חלומות שלא משנה כמה אני צועקת או מבקשת ומנסה לעשות תרגילים לצאת, אני לא יוצאת רק עד כמה דקות/שניות אחרי זה.
ומה שמדאיג הוא הבילבול בין האם זה חלום או מציאות? על דברים שממש אני אמורה לדעת שהם חלק מחלום (אבי שמת חי בחלום, אני גרה בבית שכבר עזבתי וכדומה).
זה מציק, וממש גורם לי רצון לא לישון בכלל.
יש לכם עצות?
 

וולפהרט

New member
הי, סליחה על האיחור בתגובה

לא סתם המציאו את הבדיקות מציאות שמתאימות לכולם.
בחלום את לא אמורה להבין אם מישהו שמת חי או להיפך, אם הבית שלך הוא עם קומה או שתיים, אם השמיים הם בעצם בצבע כתום.
אבל אם יש לך יותר מ: 5 אצבעות או פחות- זה חלום, אם את קוראת טקסט והוא משתנה בפעם השניה או השלישית של הסתכלות בו אחרי הפניית הראש- זה חלום, ואותו דבר עם שעון ומספרים וכו.
יש גם בדיקת מציאות שבה את משחזרת אחורה את היום שלך עד שמגיעה לזיכרון של ההתעוררות מהמיטה. אם את נתקעת ולא מצליחה להיזכר איך הגעת למקום שבו את נמצאת- זה חלום (או עיפות כרונית משוגעת...)
נסי לבחור לעצמך בדיקת מציאות מהרשימה שנתתי ותתרגלי אותה במהלך היום כמה פעמים בנסיבות שונות. כשזה יכנס לחלום שלך תדעי לבדוק את זה ואז תדעי לענות לעצמך בודאות אם זו אמת או חלום.
לגבי התעוררות, אני מנסה לחשוב על דרך להתעורר כשלא מצליחים. נסי להרגיש את עצמך שוכבת במיטה ואז תתמקדי בלהזיז את האצבעות ברגליים ובידיים. וגם פתיחת עיניים וסגירה ופתיחה לפעמים מעוררת.
תעדכני!
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
ואו תודה!

בהתחלה הייתי מאוד סקפטית, ונייתי בגישה "שלי זה שונה", אבל יצא לי אשכרה לעשות את בדיקת האצבעות בחלום (יצא 8 חחח) ואמרתי בתוך החלום, "טוב זה חלום..". ואו את נהדרת, תודה!
 

וולפהרט

New member
מגניב:))))

תמשיכי ותמשיכי לעדכן!
יצא לי להשתעשע עם הבדיקת מציאות הזו בחלומות. כשאת יודעת שאת בחלום נסי להניע את הידיים מהר מול הפנים, סביר שתראי הרבה מצבי ביניים, כמו מטושטש. זה נחמד:)
 
למעלה