כך פעלה המאדאם מהקריות

shovaly23

New member
כך פעלה המאדאם מהקריות

האישום נגד אליסה זמלן (25) מפרט כיצד הופעלה אימפריית הזנות בצפון: היא החלה בגיוס חברות ללימודים והמשיכה בפנייה לנשים מחבר העמים שפוזרו בדירות בצפון. הן לא ראו את פניה, והקשר ביניהן בוצע באפליקציית Viber
כבר בגיל 19 התחילה אליסה זמלן, כיום בת 25, לפעול כסרסורית. על פי כתב האישום שהוגש נגדה אתמול (א'), כבר ב-2011 היא פרסמה את מודעת הדרושים הראשונה לנשים "לצרכי מסאז'", אולם לפונות היא הבהירה מה בדיוק עליהן לעשות.
במקביל היא פנתה לשתי צעירות שעמן למדה בבית הספר, ל' ו-ח', והציעה להן לעבוד בזנות. השתיים הסכימו וזמלן הפנתה אותן לדירה ששכרה ברחוב דגניה בקריית חיים. "הנאשמת דאגה לניקיון הדירה הראשונה, כולל החלפת מצעים ומגבות", נטען בכתב האישום, שייחס לה שותף לחלק מהעבירות – בן זוגה אלכסנדר ראדן. "בתחילת התקופה שבה עסקו ח' ו-ל' במתן שירותי זנות, הנאשם אבטח את הדירה הראשונה".
זמלן פרסמה את עצמה באתרי אינטרנט שונים וכאשר פנו אליה לקוחות הייתה מפנה אותם אל השתיים. הן קיבלו 200 שקל עבור כל מפגש והעבירו מחצית לזמלן.
בסוף 2012, לאחר תקופה שבה שהתה בחו"ל, החליטה זמלן להרחיב את עסקיה. היא חזרה להעסיק את השתיים, הפעם בשתי דירות בקריות, והן שוב הפרישו לה מחצית מהכנסותיהן. במקביל העסיקה נשים נוספות, בדירה הראשונה ובדירות נוספות ששכרה בארץ.
"הקפיצה הגדולה" של העסק הגיעה בתחילת 2015, ועד יוני 2016 - המועד שבו נעצרה - שכרה זמלן לא פחות משבע דירות בקריית חיים שבחיפה, קריית מוצקין וקריית ביאליק, ושיכנה בהן את הנשים שעבדו עבורה. אחרות עבדו בבתי מלון כמו "לב" בירושלים, או בתי דירות בחיפה.
איך הצליחה צעירה מקריית אתא להקים עסק משגשג בזנות ולהתקיים על רווחיהן של לא פחות מ-17 נשים שהעסיקה?
 
למעלה