סיפורה של fire saga- מה דעתכם על הסרט?

GM1988

Well-known member
סיפורה של fire saga- מה דעתכם על הסרט?

יצא חמוד, סאטירה כמה דפוקה כמה טובה על האירוויזיון. וגם אחלה שיר double trouble שממש מזכיר את נורבגיה, אבל יותר טוב ממנו. קיצר תנסו ושתפו
 

Willo the Wisp

New member
לא אהבתי

גם לא שנאתי, פשוט נותרתי שווה נפש. בשביל קומדיה, הסרט פשוט לא מצחיק. מלבד גיחוכים ספורים ישבתי מול המסך כשפני חתומות. לגבי הייצוג של האירוויזיון בסרט, הרגשתי שלא הצליחו ללכוד את האנרגיות המטורפות שיש סביב התחרות הזאת. אילו הייתי אמריקאי שצופה בסרט בלי להכיר את האירוויז, כנראה שלא הייתי מבין מה בדיוק הקטע של התחרות הזאת ולמה היא כל כך חשובה ללארס, ולכן הקתרזיס שהגיע בסוף לא היה מספק באמת. בשלב מסויים הרגשתי שאני מכריח את עצמי להמשיך לצפות עד הסוף. מה כן אהבתי בסרט: את הדמות של אלכסנדר למטוב, שהיתה מצחיקה וססגונית ולקראת הסוף גם מורכבת ונוגעת ללב. את הסינג אלונג בכיכובם של נפילי אירוויזיון אלמותיים לצד נפלי אירוויזיון איזוטריים שלא ברור מי החליט ללהק אותם, כשהשיא הוא כמובן הקמאו החמוד של נטע שפרט על הנימים הפרובינציאליים. ההפתעה הגדולה ביותר מבחינתי היתה שמונס זלמרלוב, גדול עסקני האירוויזיון בכל הזמנים (אולי חוץ מליז אסיה), לא הצליח להשתחל לסרט. כנראה שלא לעולם חוסן. את עצם העובדה שנעשה על האירוויזיון סרט בקנה מידה כזה ובפלטפורמה כל כך מרכזית. לא מובן מאליו.
 

צIIת Kuss

New member
לא צפיתי

ביטלתי לפני כמה זמן את חשבון הנטפליקס שלי כי אני פשוט לא צופה. יש לי את הסדרות הקבועות שאני כן צופה כמו הכתר, בית היל, המכשף... הייתי רואה גם בית הקלפים, בית הנייר ודברים מוזרים אבל בעונות האחרונות לא טרחתי לצפות. אחכה שהעונות החדשות של הסדרות האהובות עליי יחזרו כדי לחדש את המנוי. אולי. הסרטים שם על הפנים, הסדרות לא מעניינות, אמנם צפיתי בכמה סדרות בסגנון ה-TRUE CRIME שהיו מעניינות (כמו מדלן מקיין, טד באנדי וכיוצ"ב) אבל מצאתי את עצמי בחודשים האחרונים (על אף הסגר וכיוצ"ב) פשוט לא נכנס לנטפליקס. יכול להיות שהבעיה היא בי, שאין לי סבלנות. יש לי VOD חינם בפרטנר עם סדרות וסרטים וגם בהם אני לא צופה. מה שכנראה מסמל שאין לי סבלנות וכח לזה. מצד שני אם היו בנטפליקס דברים וואו ו-MUST אז הייתי מתגבר על חוסר הסבלנות שלי אבל אין. או לפחות בכל מה ששווה כבר צפיתי. באשר לסרט האירוויז, אין לי ממש חשק לצפות בו שלא לדבר על להתחבר במיוחד לשירות רק בגללו, ולכן אמתין עד שיהיה לי חשק להתחבר שוב לשירות ואז על הדרך גם אצפה בסרט. כשמדובר בוויל פארל אין לי ציפיות גבוהות גם ככה.
 

Willo the Wisp

New member
אנחנו בתור הזהב של הטלוויזיה

מעולם לא היה כל כך הרבה תוכן טלוויזיוני ברמה גבוהה כל כך, זמין כל כך ובזול (או בחינם) כל כך. אני מוצא את עצמי מיטלטל בין עייפות וחוסר סבלנות ל-FOMO בלתי נשלט. מכל האופציות שקיימות כרגע נטפליקס היא הטובה ביותר בעיניי. 90% מהסרטים שלהם הם זבל, בסדרות יש הרבה ג׳אנק אבל גם המון סדרות טובות מאוד ולא מעט יצירות מופת (Dark, הכתר, בוג'אק הורסמן, ריק ומורטי to name a few). מבחינתי לגמרי שווה את ה-40 ש"ח בחודש. מדי פעם יש סדרות באמזון, הולו, HBO וכיו"ב שבא לי לראות אז אני רוכש
אותן בחנות
הקרובה למקום מגוריי
. היה לי פעם מנוי לאמזון אבל הוא לא הצדיק את קיומו, ויש לי עכשיו מנוי חינם לשנה לאפל טי.וי פלוס ואין לי מילים לתאר כמה שזה דל ועלוב.
 

צIIת Kuss

New member
אף פעם לא הייתי שואב סדרות סדרתי

אני זוכר שבערך בשנת 2001-2002 הייתי צופה אדוק באי.אר (הרבה לפני שכל הקאסט עזב והוחלף בדוד ג'סי מצער גידול בנות), אבל שם זה נגמר. עברו שנים רבות ולא צפיתי בשום סדרה מחוסר עניין. ואז לפני בערך שנתיים בעקבות ההייפ ובאיחור של עשור צפיתי בכל העונות של משחקי ה-Kuss. ומאוד מאוד אהבתי, למרות שפנטזי זה לא כוס התה שלי. זה פתח אצלי קצת תיאבון אז עשיתי מנוי לנטפליקס ובהחלט צפיתי בכמה סדרות (שהוזכרו בפוסט הקודם שלי) כאשר הקרם דה לה קרם מבחינתי זה הכתר. הסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים. סדרה שאני מתמוגג מכל שניה ושניה ומאייה ממנה. הסדרה האחרונה ש"עשתה לי את זה" היא המכשף שבמקרה התחלתי לצפות בה מתוך ידיעה שזה יהיה חיקוי זול למשחקי הכס (וזה אכן כך) אבל אהבתי, אבל בגדול אני לא חסיד. גם לי היה אפל טי וי אבל אחרי פרק אחד של תכנית הבוקר עם רחל מ"רעים", ביטלתי את המינוי במיידי. אני מקווה שאצליח לחדש את מנוי הנטפליקס עם בוא העונה החדשה של הכתר, ואז אשלים את מה שיש להשלים, אבל בגדול אין לי סבלנות לסדרות. ואין לי שום עניין לקנות סדרות
בחנויות
הקרובות
לביתי
.
 

צIIת Kuss

New member
אין מספיק מילים לתאר כמה הסדרה הזו מדהימה

אני זוכר איך גמעתי כל פרק ופרק בשקיקה. על הנייר זה נשמע מעפן ומשעמם: סדרה על מלכת אנגליה ובית המלוכה הבריטי. ובפועל? 180 מעלות מאיך שזה נשמע. אחד הפרקים הזכורים לי במיוחד הוא דווקא מהעונה האחרונה, עת פינטז הנסיך פיליפ להגיע לירח וקינא באסטרונאוטים האמריקאיים, וכשאלו באו לבקרו לאחר הנחיתה על הירח התהפכו היוצרות לחלוטין. אני זוכר שהתגובה שלי בתום הפרק הייתה בגדר WOW אחד ענק. אה! והמפולת בווילס שהרגה מאות ילדים עם הזלת הדמעה המזוייפת של המלכה. לא, שאין לתאר. זו הסדרה היקרה ביותר של נטפליקס, כ-100 מיליון דולר לעונה, וזה בהחלט ניכר. פשוט מדהים. מדהים. מדהים מדהים.
 

GM1988

Well-known member
יש שם באמת הרבה דברים שמאד נצרבים בזיכרון

המפולת זה אחד מהם. &nbsp מאד מחכה לעונה ה4 שיספרו בה על הלך הדברים בין הצארלס דיאנה. ראיתי כבר תמונות של השחקנית שמגלמת אותה וחייב להגיד שהפירסט אימפרשן לא הכי וואו (דיאנה הייתה מאד יפה ומיוחדת בלוק שלה), אבל נותן קרדיט שהמפיקים ידעו מה הם עושים, אז יש סיכוי שהכל ייראה אחרת במהלך הפרקים.
 

Uri04

New member
כן, טוב, אין הרבה שחקניות שממש דומות לדיאנה

מי שהכי קרובה לה במראה ובמבנה הגוף זאת אולי לורה דרן, אבל היא כבר מבוגרת מדיי בשביל לגלם אותה היום ואני גם לא בטוח שהיא יודעת לזייף מבטא אנגלי פוש. אני מניח שהשחקנית הצעירה שתגלם אותה תעשה עבודה טובה. הם לא יאכזבו עם מישהי שאינה מתאימה. בכל אופן, עונה 4 צריכה להיות הכי טובה שלהם עד עכשיו.
 

צIIת Kuss

New member
אני פחות מחכה לסטוריליין הזה כי זה עלול לפגום באהבתי לצ'ארלס

כן, התאהבתי בצ'ארלס. לא, לא בזקן העלוב הזה מהיום והאמיתי, אלא בצ'ארלס של העונה השלישית של הכתר. אני פשוט חולה עליו, אבל אני יודע מה התרחש (או יותר נכון: יתרחש) בינו לבין דיאנה. כלומר עלולים להוציא אותו באור לא טוב ואני לא אתן שזה יקרה! צ'ארלס יקר לי מדי בשביל זה. יחד עם זאת, יש עוד זמן רב עד לניינטיז אז אני לא דואג. אני רק רוצה לצפות בעונה הרביעית ולא יכול לחכות יותר. הקורונה דפקה לי גם את זה.
 

Uri04

New member
הם דווקא סיימו לצלם את עונה 4 לפני שהתחיל הבלגאן

אז העונה הזאת אמורה לעלות במועד הקבוע, שזה נובמבר הקרוב.
 

צIIת Kuss

New member
וואלה? הייתי בטוח שהצילומים הופסקו. אם כך אחדש המנוי בנובמבר

 

GM1988

Well-known member
אתה בטח יודע

שאחת הטענות של הממלכה עצמה (שצופה בסדרה בנטפליקס חח) זה שזה טו מאץ ריאליסטי- מה שמאד נכון באופן מפחיד.
 
לא צפיתי ולא אצפה

זה סרט אמריקקי שכל קשר בינו לבין האיר' מקרי בהחלט. קראתי ביקורות ופוסטים, צפיתי במחרוזת האידיוטית עם משתתפי עבר- מה שהספיק בהחלט להוציא לי את החשק לצפות בכל הסרט. מה קשור השיר המפגר של שר? מה קשורה זותי ממולדובה שאפילו לא עלתה לגמר וקיבלה קלוזאפים יותר מלורין וקונצ'יטה ביחד? מה קשורה סקוטלנד???? לוויל פארל האידיוט הפתרונות. וכמובן שצפיתי בסלבדורי. היחיד שקיבל את הכבוד הראוי ובצדק כמובן. אני מניח שוויל פארל עם כל הדביליות שבו וחוסר ידע וחיבור לאיר' האזין לאהבה לשניים והבין שיש לו פה יהלום. ואכן 2:20 דק' רצופות של קסם. חבל שאם כבר לא הלך על כל ה3 דק'. למה לקצר? ובכל זאת, יופי של מחווה וכבוד לסלבדורי שלי
 
למעלה