לוח השידורים האלטרנטיבי לשבוע האירוויזיון 2020

מזל שיש את פיפיבלוגס

סיימתי לצפות עכשיו בג'אם את עום שלהן מאתמול, ולשמחתי היו כמה ביצועים טובים ובכלל זה וידאו מגוון בה מ ו ן אמנים, הם כנראה פנו לכוווווולם ויליאם אלוף בללקק וכל מי שהסכים נמצא בוידאו. סלבקו פתאטית מתמיד שובר שיאי טראש וקאמפ, מדאם מונסייר חמודים אמילי מתוקה הם שרים את מרסי ועוד שיר, עדן אלנה חמודה עם השיר המדעלי הזה והרייכלי הלאומי אבל עדן כזאת מתוקה שזה מחפה על השיר המאוס, AWS מהונגריה מעולים(!), עולריקה מעולה(!!!), קיינו הסחים חמודים הם תמיד באותו ביצוע אף פעם לא מאלתרים, לכל אחד התפקיד שלו אבל רואים איך כל אחד מדייק ומשפץ ומהדק יותר את תפקידו. את מערוב אתם חייבים לראות אני לא יודע איך לאכול אותה. ומי שהכי אהבתי זו טמטה שצפיתי בה פעמיים גם בריפליי וגם בשיר השני סקס עם הX. פרנצ'סקה מישלין מתוקה ומוכשרת, ובסוף בסוף הפתעה מקסימה דנה 1970 ומקהלה רבת משתתפים שרים את כל מיני דברים ופתאום קלטתי כמה שזה שיר יפה. ביצוע מקסים ומרגש.
ציינתי רק את מי שתפס אותי אבל יש עוד מלאאאא
כל הכבוד לויליאם על ההפקה.
אני לא בונה על השידור בשבת. עיבי יו הוכיחו שהם פח עם השידורים העלובים שלהם וגם ככה השירים מעפנים אז אין לי ציפיות.
 
אני אהבתי את varada - הצחיק אותי.

וההופעה של רוקסן עם ה"ליווי" ההזוי מאחור - מה לא בסדר עם הבחורה הזאת? הופתעתי מהמראה של על מייקל רייס, הזמר הבריטי של שנה שעברה, ושל בלאנש הבלגית - בקושי הצלחתי לזהות אותם, ונהניתי מהביצוע של לסלי רוי האירית (שאני לא סובלת את השיר שלה) לבולט-פרוף (אבל עדיין חבל שלא הביאו את המקור). ובאמת לגבי מארוב הגדרת במדויק - לא ברור איך לאכול אותה. התבאסתי שדיודטו שר רק חצי שיר - למה, דיודטו, למה? אבל היה טוב. גם השוויצרי ודסטיני היו מעולים. ושמחתי שהאיסלנדי המעפן לא השתתף.
 

צIIת Kuss

New member
יואו אתן לא מבינות איזה חלום היה לי

חלמתי שמגפה קטלנית משתלטת על כדור הארץ והאירוויז מתבטל בעקבות זאת. מה רבה הייתה הקלתי כשהסתבר לי שזה רק חלום. איזה כיף! איזו תחושת הקלה! מחר גמר האירוויז ואני כולי מתרגש! נכון? נכון שמחר יש אירוויז? נכון שכל זה היה חלום? בבקשה תגידו שכן.... בבקשה...
 
למעלה