בהולנד לא יהיו אירועים המוניים עד להמצא החיסון לקורונה

צIIת Kuss

New member
בהולנד לא יהיו אירועים המוניים עד להמצא החיסון לקורונה

כך לפי ויויבלוגס

מה שאומר שקיום אירוויז 2021 גם בסכנה. כמובן שאפשר לקיים שם אירוויז ללא קהל, או לחלופין עם קהל אבל במדינה אחרת.

ואני שוב שואל: כיצד הקורונה לא הפכה לנושא שיחה חם בעונת הקדמים? איש כאן לא תאר ולא שער שכל זה יתרחש, למרות שכל הנורות האדומות נדלקו כאשר הבלאגן התרחש בסין לבדה. אבל ברצינות... איך אף אחד לא תאר לעצמו שהקורונה תדלג מיבשה ליבשה? ממדינה למדינה? ותוביל לביטול כל אירוע, לרבות האירוויז? איך אף אחד לא התריע והזהיר מראש? איך איש לא צפה את ההשלכות? אף אחד. פשוט אף אחד.

אף אחד...
 

צIIת Kuss

New member
תרחישים מציאותיים לאירוויז 2021:

עוד כמה שבועות עניין הקורונה ישכח והחיים יחזרו למה שהיה לפני כן, רוטרדם תארח את אירוויז 2021 בהצלחה רבה ומסלול החיים ישוב לקדמותו... כאילו כלום לא קרה


אירוויז 2021 יתקיים בשבדיה או גרמניה שיסכימו לארח אך ללא קהל או קהל מצומצם של כמה מאות, לפחות 10-15 מדינות יפרשו, וחלק מהמדינות שלא יפרשו לא ישלחו את הנציג פיזית אלא יופיעו דרך לווין. המשדר יתקיים אך במתכונת מאוד מצומצמת.

הודעה מטעם ה-EBU תבשר בצער את ביטול אירוויז 2021 והעולם ימשיך להתנהל ללא אירועים עד להמצא החיסון שיבוא בעוד כך וכך זמן, ואז האירוויז ישוב בעוד כמה שנים אבל במתכונת אחרת לחלוטין והאירוויז הישן שהכרנו יעלם אל תהומות הנשייה.

מוות! חורבן! אסון! הנגיף ישוב לתקוף ואילו הפעם 99% מאוכלוסיית כדור הארץ תעלם לה. היתר ימותו מרעב וממגפות אחרות. הציוויליזציה תכחד, ויעברו עשרות מיליוני שנים עד להופעת יצור חי נוסף על כדור הארץ. מספר מיליוני שנים לאחר הופעת היצור החי מטאור גדול מימדים יתנגש בכוכב, והלה יושמד לרסיסי סופר נובה ויהפוך לאבק קוסמי, ובכך יבואו אל קיצם כדור הארץ ומערכת השמש כולה.
 

Willo the Wisp

New member
אבל למה סתם לזרוק ניחושים

אם סטילהוק כאן אני קורא לו לבוא ולקבוע האם אירוויזיון 2021 יתקיים ובאיזו מתכונת. אל תשאיר אותנו במתח.
 

babyface19

New member
המצב כזה, שאני רואה ש-EBU ימצו את העניין עד סוף אוגוסט....

אם עד המועד הנ"ל לא יצליחו לקבל הבטחה מההולנדים שאירו' 2021 יהיה אכן בהולנד, אז סביר להניח שאירוח התחרות באה יעבור למדינה אחרת, כשמדינה אחרת היא אולי אחת מאלה שציינת (למשל שבדיה גרמניה) , או אולי לחלופין יראו שאיטליה ורוסיה סיימו במקומות 2-3 בהתאמה באירו' בת"א, שבו הולנד זכתה, ואז אולי הן תקבלנה פנייה מ-EBU ,אבל אני מתקשה להאמין שזה יהיה אצלן. בכל מקרה אירו' יהיה במדינה שתוכל לארח עם קהל בעדיפות לקריטריון, עד כמה שזה ניתן.
&nbsp
לסיכום,
איך אמרת לא מכבר? איזה מזל שזה לא קרה לנו
 
למעלה