משבר הקורונה מגיע אט אט אל קיצו

צIIת Kuss

New member
משבר הקורונה מגיע אט אט אל קיצו

כמובן שזה נאמר בערבון מוגבל, שעה שלפני מאה שנה עם התפרצות השפעת הספרדית - החלק הקטלני הגיע רק בגל השני ולא בגל הראשון. גם אז חויבו אנשים להיות בחוץ עם מסכות בתום הגל הראשון, התחילו לזלזל ואז הגיע הבום. מוות פי כמה וכמה מאשר בגל הראשון.

אך אם נצא מנקודת הנחה שהמצב הפעם יהיה שונה, כלומר גם אם יהיה גל שני הוא לא יהיה כל כך קטלני, אזי שאפשר לראות אור בקצה המנהרה. נכון, אנחנו לא טסים, לא הולכים להופעה, לא עולים על אוטובוס, לא אוכלים במסעדה, לא הולכים לקולנוע, לא מסתובבים בקניון וכיוצ"ב, אבל דומה שלראשונה יש אור בקצה המנהרה. ממאות ואף אלפי חולים ביום ירדנו לעשרות ואולי בהמשך יהיו גם 0 חולים ביממה.

עוד מספר ימים היה אמור להתחיל שבוע האירוויז וטוב שבוטל. טוב גם שלא נדחה כיוון שהשנה הזו כבר אבודה. האם יהיה אירוויז בוודאות בשנה הבאה? לא כזה בטוח אבל נקווה שכן.

והנה ההזדמנות לומר זאת שוב: מזל שזה לא קרה ב-2019! מזל שזה לא קרה לנו!

נכון, זה לא פוליטיקלי קורקט להגיד את זה, אבל זה מה שרבים מאיתנו חושבים. המגפה הקטלנית פגעה בכולנו - בריאותית, כלכלית ונפשית. כולנו יצאנו פגועים בדרך כזו או אחרת. הזמנים הם קטסטרופליים, התחושות איומות, הפחד מחלחל, והכל השתנה. כלום לעולם לא יחזור להיות אותו הדבר. מלאך המוות טרם אמר את המילה האחרונה.

ובכל זאת, זה לא קרה אצלינו! זה נחסך מאיתנו! מדינה אחרת, הולנד, נפלה קורבן, ואילו אנחנו יצאנו מזה בשניה האחרונה, על הקשקש. שנה שעברה הגשמנו חלום, בעוד שהשנה המעריצים ההולנדים סופגים מפח נפש מתסכל ושובר.

היה לנו מזל. זה כל מה שצריך בחיים. מזל ורק מזל. הא ותו לא.
 

Uri04

New member
אני מסכים

ועם זאת, אני חושב שגם האירוויזיון של שנה הבאה יבוטל. לא רואה את העולם חוזר להפעלת אירועי ענק עד שלא יהיה חיסון.
 

babyface19

New member
קצת מוקדם מדי לקבוע אם תהיה ב-2021 תחרות....

לדעתי EBU יהיו ומארגני רוטרדם יהיו חכמים יותר באוקטובר עוד לפני שהמדינות תתחלנה לבזבז תקציבים על בחירות , יוצרים, קדמים וכדו'.
דהר אחד בטוח: לכשיהיה אירו' ב-2021 אני מניח שזה לא יהיה אותו הדבר, כפי שהורגלנו אליו עד 2019.
&nbsp
אגב, חברים שלי שרכשו חבילות לאירו' שבוטל רכשו עוד בסבב של ינואר (כלומר עוד הרבה לפני שחשבו על גודל המגפה) החליטו שלא לבקש החזר, אלא לשמור על חבילות שלהם לשנה הבאה.
 

צIIת Kuss

New member
ישנה בעיה דרמטית וקשה... מאוד קשה:

עכשיו אנחנו עליזים ושמחים שהתחלואה יורדת וחוזרים לחיים, גם אם באופן מוגבל. מה שרבים לא יודעים זה שעוד כמה חודשים, בערך עם תחילת עונת הקדמים, יחל לו הגל השני. כל מה שהיה עד כה זה משחק ילדים לעומת הגל השני שיהיה הרבה יותר קטלני, רצחני, ויטיל אימה פי כמה וכמה ממה שהיה עכשיו.

מה שעברנו בחודשים האחרונים לא עבר העולם במאה השנים האחרונות. ועדיין: הסיוט הנוראי הזה הוא כלום ושום דבר לעומת מה שמצפה לנו.

אז גם אם יוחלט על קיום אירוויז ב-2021, יתכן מאוד שבסופו של דבר זה לא יצא לפועל גם בשנה הבאה וגם בשנה שאחריה בשל קטסטרופה שתביא להרג המונים ולקריסה של מדינות בזו אחר זו.

כך נחיה מגל קטלני אחד לגל קטלני עוד יותר ועוד יותר קשה עד להמצא החיסון, וגם לאחר שימצא חיסון עד שכולם יחוסנו יעברו שנים רבות.

לפנינו שנים קשות וכואבות, ומה שהכי עצוב זה שאנו אפילו לא מתארים לעצמינו מה עומד בפתח.

רוצה לומר: יתכן מאוד ואפילו מאוד מאוד שאירוויז 2019 בתל הביב היה האירוויז האחרון בכל הזמנים.
 

צIIת Kuss

New member
ומדוע אתה מניח שזה ״לא יהיה אותו דבר״?

נכון שעברנו תקופה לא קלה, אך ראה זה פלא: הסיוט נגמר. שרדנו תקופת מגפה אבל השד לא כזה נורא. הרוב המוחץ החלים ורוב המתים היו מתים ממילא מזקנה או מחלות רקע. רוצה לומר: פיס אוף קייק.

עוד כמה שבועות ו/או חודשים כולנו נצחק על המשברון הזה. נכון, לא היה תותים אבל גם לא כזה נורא. שפעת וחצי אוקי? ביג פאקינג דיל. וגם אם המדובר במגפה קשה הרי שהנה! היא נסתיימה!

כל המגבלות הוסרו, הכל חוזר לקדמותו ועוד מעט נשכח שזה אפילו קרה. החיים חוזרים, הכלכלה חוזרת, החברה חוזרת לעצמה. והקורונה? היסטוריה. בדיוק כמו הסארס - נעלמה כמו שבאה ולא נשמע ממנה יותר.

אין לי ספק ולו הקל שבקלים, אירוויז 2021 יהיה אותו הדבר ואף גדול יותר מכל האירוויזים הקודמים. והקורונה? קורו-נעליים. מי בכלל יזכור אותה בעוד כמה חודשים?
 
חח ממש

זו רק ההתחלה חמוד. וזה לא משבר קורונה. זה סדר עולמי חדש. חיסון אורי? אולי שבב שיושתל בכולנו בכפייה? שמעת את ראש הממשלה שלך הערב? הוא דיבר על חיישן לכל ילד. ובכן חמודות, בעשור הקרוב האנושות תעבור שינוי קיצוני. מחברה אנושית שהייתה רגילה לפרטיות ברמה מסויימת תשתנה למציאות בה כלל האנושות תהיה תחת מעקב ביומטרי. חיסונים ושימוש בטכנולוגיות רפואה יהפכו לחובה. בכל גיל ובכל איזור בעולם. בלעדיהם לא תתאפשר תנועה במרחב הציבורי באוויר בים וביבשה. מפיצים לכם פייק וירוס ומטילים עליכם סגר כדי שאתם תתחננו לצאת ותסכימו לכל תנאי כולל חיסון בכפייה וכל אמצעי מעקב אפשרי שהמשטר מתכנן עבורכם. בגל השני הם הולכים לייצר רעב מכוון. גם חנויות האוכל יהיו סגורות ואתם תתחננו לצאת. וזה על קצה המזלג. אילומיניטי זו לא אגדה אלא מציאות מהגיהנום. פסיכופטים רוצחים אותנו. לא קורונה.
כמו כן תשכחו מהאירוויזיון.
ותגידו תודה שאין לכם ילדים.
נ.ב. יש אנשים שאשמח מאוד אם יושתל בהם שבב כך שאפשר יהיה לשלוט בהתנהגותם ולשנות תכונות בלתי נסבלות. לדוגמא: נציגת לטביה. אמן אמן אמן וישתילו לך צ'יפ פלוס חיסון פלוס מכונת הנשמה פלוס בידוד לכל החיים. מאחל זאת גם לסנהיט הבלתי נסבלת, לזותי מסלובניה שצורחת וווווווווודה תסתמי כבר שישימו לך מסכה מברזל אמן, למפגרת מרומניה אמן ותקבלי הרעלת אלכהול יו, לערילנה ערה שראיתי אותה אתמול שרה את נופלת מהשמיים ענפלאג והזדעזעתי מהמניירות, לסתומה מארמניה אמן ויקשרו אותך עם שלשלאות ויזרקו תמפתח לים, לאידיוטית מבלארוס, למפגרות מסרביה ובעיקר לסוניה, ולרוסים. אם יש דבר אחד חיובי שיוצא מהפאשיזם הטכנוקרטי הבא עלינו לרעה מלבד זה שהתחלתי סופסןף לאפות עוגות זה ביטול האירוויזיון הדוחה בכל הזמנים.
 
עוגות בחושות

זה כלכך קל שאני לא מבין איך לא עשיתי עד היום. כל החיים אני מחפש תעוגה המושלמת וכולם זבל תעשייתיים עם חומרים משמרים ועובש אחרי שלושה ימים. והנה באה הונאת הקורונה ואילצה אותי לאפות בעצמי. בננה, תפוזים, דבש, בננות תפוחי עץ, דבש תמרים, אין סוף לקומבינציות. התפוזים שלי משו משו שמעה יצאה כבר למרחקים. מה אומר שף קונדיטור נולד בישרעהל. ב"ה
אם אתה צריך מתכון רק תבקש בשמחה. ושלא תסכים שיחסנו אותך שמעת?! אויובוי שאני לא אשמע אורי הולכת מתחסנת עם צ'יפ מה מצפצפת מה אומרת יש כרטיס מודון איו כרטיס מודון אויובוי נונונו
 

צIIת Kuss

New member
האם אתה מחדיר מרכיב סודי לעוגות?


או שמא מסתפק אתה בסם הסוכר? תסתכל על עצמך, עוד ועוד סוכר. כמה סוכר אדם יכול להספיג אל תוך גופו? עוד ועוד ועוד סוכר. מה יהיה הסוף?
 

babyface19

New member
אגב , אם כבר סוכר , אני מכין את העוגות שלי עם סוכרזית ו/או .

סוכר חום.
 
לסוכרזית יש טעם לוואי וזה מלאכותי

ובאמת רשמתי לי סוכר חום ושכחתי. אקנה מחר. בגלל שאני מתחיל אז עד כה זרמתי עם הקלאסי ביצים סוכר שמן קמח, אבל אני בהחלט מתכוון להשתפר לכיוון הבריא. כבר קניתי קמח מלא ואפיתי בננות דבש וקינמון ויצא ממש טוב. קניתי קם קרם קוקוס כתחליף לשמן וגם עבד טוב. סוכר אגב אני תמיד שם פחות ממה שכתוב במתכון. וביצים אני גם רוצה להוריד. מחפש תחליף למרות שנדמה לי שלא חובה גם ככה ושאפשר בלי.
ואגב עוד ועוד סוכר אז שנים רבות שמרתי. ואכן בשנים האחרונות פחות מקפיד. עם זאת אני אוכל פרוסה שתיים ביום, אז זה בסדר. כל עוד לא מגזימים הכל טוב. אבל עכשיו גם ככה זה הסוף שלנו אז מהכפתלי אכלי היום כי מחר תמותי. ליטרלי. או במילים אחרות איף איי דונט מי הו מי הו מי
 

babyface19

New member
חכה...חכה...הייתי נותן לך לטעום עגת גבינה ועוגת תפוזים עם

פצפוצי שוקולד מבלי שתדע את המרכיבים ואז נראה מה היית אומר

&nbsp
אגב,בעוגת גבינה אלו בן גביות 3% שומן.
&nbsp
ואני עוד לא הזכרתי עוגת תפוחים....
 

Uri04

New member


הולך לובה לחצר, 30 שקל בעמידה בלי משחק מקדים. דוחפת דוחפת. קשהההה.

אני גם התחלתי לאפות בקצב גבוה מהרגיל הודות לקורונה נה נה.

אני מת על עוגות בננה (שתקו) ועוגות דבש. עוגת תפוזים זה משהו שאמא שלי עושה מדיי פעם וזה מרגיש לי קצת בנאלי, אבל אולי לשלך יש איזשהו טוויסט בעלילה שהופך אותה למשהו מיוחד.
 
למעלה