טבלאות קורונה

טבלאות קורונה

זה מיועד לכל מי שמתגעגע לטבלאות אירוויזיון, ובוכה שלא יהיו לנו השנה.
אז ככה, בטבלה העולמית לחולי קורונה ישנן מספר אפשרויות לדרג את הטבלה, לדוגמה מספר מתים פר אוסלוסיה או מספר חולים פר אוכלוסיה וכו'. בכל מקרה, מי שמככבים באופן חד-משמעי בצמרת הן מדינות אירופה. ובמקום הראשון זו סן מרינו שמובילה במספר מקרי מוות. אם מדובר רק במספר חולים על גודל אוכלוסיה, אז וותיקן בראש הטבלה (אך זו אינה מדינת אירוויזיון כמובן).

הטבלה אכן מזכירה הימורים לאירוויזיון

אני יודע שזה לא אירוויזיון
 

צIIת Kuss

New member
מודה שגם לי זה עבר בראש

וגם אני כל הזמן נכנס לאתר כדי לבדוק את ה״סקורבורד״. אני זוכר היטב שב-1999 תמיד הסתכלתי לאורך ההצבעה על התחרות שנוצרה בין ישראל לבין בוסניה ולמרות שמדינות אחרות בכלל הובילו - אני הייתי במתח לראות איך התחרות דווקא בין ישראל לבוסניה תסתיים. אותו הדבר ב-2015 - הייתה מן תחרות בין ישראל לבין סרביה, מי תסיים גבוה יותר.

ואותו הדבר ב-2020. הפעם זה היה ישראל מול צ׳כיה, תמיד הסתכלתי על התחרות בין שתיהן... אבל בתחרות הזו ישראל ניצחה (או שמא הפסידה) בענק. את צ׳כיה עקפנו מזמן וכעת אנו בדרך לליגה של הגדולות, לביג 5... איטליה... ספרד... בריטניה... צרפת...
 

סטילהוק

New member
ארה"ב מובילה הגדו במספר הנדבקים אך רק שלישית במספר המתים

איטליה מחזיקה בתואר המדינה בעלת מספר המתים מקורונה קוביד-19 הגדול ביותר, במקום השני ספרד ובמקום השלישי ארה"ב שמספר המתים זינק אצלה השבוע.

ואגב, אני הייתי הראשון שהציג את הטבלה הזאת בפורום ושעשה קישור בינה לטבלה של האירוויזיון.

Coronavirus Pandemic: Real Time Counter, World Map
https://www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש ספורטאים שזה עשה להם טוב


המסוממים
 
למעלה