איטליה רשמית מוקד ההדבקה בקורונה השלישי בעולם, אירופה בבעיה

סטילהוק

New member
איטליה רשמית מוקד ההדבקה בקורונה השלישי בעולם, אירופה בבעיה

עלייה חדה בנדבקים בקורונה באיטליה, אוסטריה הפסיקה תנועת הרכבות עמה
https://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3795911,00.html

הרשויות דיווחו על מקרה מוות שלישי מנגיף הקורונה בצפון איטליה ומספר הנדבקים זינק ליותר מ-130. "עכשיו אנחנו מודאגים אפילו יותר". אירועי קרנבל המסכות המסורתי בוונציה, שמושך אליו עשרות אלפי חוגגים, הופסקו. סגר הוטל על ערים שלמות וקנסות יוטלו על אלו שיפרו אותו.

בינתיים נפתח אתר בעברית למעקב אחר התפשטות הנגיף למי שלא יודע אנגלית, שמגלה שאיטליה רשמית היא המדינה השלישית בעולם מחוץ לסין בעלת מוקד ההדבקה בקורונה. מה שאומר שהתפשטות נגיף הקורונה הקטלני Covid-19 זו רק שאלה של זמן, והתקהלויות ענק של המוני בני אדם יכולים אפילו לזרז את קצב ההתפשטות בכל יבשת אירופה.

האתר והמפה בעברית למעקב אחר התפשטות נגיף הקורונה
https://systematics.maps.arcgis.com...l#/342e1e57b766491ab3f805ed85e105ce?locale=he

בגלל זה שוקלים בימים אלה ממש לבטל קודם כל באיטליה, אך גם במדינות נוספות בכל רחבי יבשת אירופה, ובדגש על המדינות השכנות לאיטליה את כל אירועי הספורט והאירועים הכוללים התקהלויות של המוני בני אדם בכדי להקדים תרופה למכה ולמנוע עד כמה שאפשר את זירוז התפשטות המגפה הקטלנית בכל רחבי אירופה, במסגרת המאמצים העולמיים של ארגון הבריאות העולמי (
WHO
) לעצור את התפשטות הנגיף הקטלני, ובין השאר גם קיומו של אירוויזיון 2020 נמצא בימים אלה ממש בסימן שאלה גדול, ובדיוק כפי שלצערי חששתי שיקרה, יש סיכוי גדול מאוד שיוחלט לבטלו לפני שמתחילים להוציא כספים ולבנות את הבמה ברוטרדם.
 
המגיפה המסוכנת ביותר שמתפשטת ברחבי העולם

ומאיימת על קיום האנושות
היא:
מגיפת הזומבי- מניה.
זומבימניה- מחלה הנגרמת מצפייה ממושכת בטלוויזיה וקריאה באתרי החדשות הממסדיים, וכן מחשיפה לאנטנות דור 5 והיצמדות לסמארטפונים.
תסמיני המחלה: מחיקה הדרגתית מואצת של תאי המוח הגורמת לאיבוד היכולת לחשוב באופן עצמאי וביקורתי, ולכן נשארת רק היכולת לדקלם מנטרות ממסדיות ולציית באופן עיוור לתכתיבי הממסד. הנדבקים במחלה גם נוטים לתקוף את הבריאים שלא נדבקו ומנסים להתגונן.
כדי להתגונן מפני הידבקות במחלה מומלץ להימנע מאתרי חדשות ממסדיים. כמו כן על הנידבקים במחלה להסתגר בבידוד מוחלט כדי למנוע התפשטות הנגיף ולא להראות את פרצופם או להשמיע את קולם בציבור.
היו ערניים
 

סטילהוק

New member
המגיפה המסוכנת ביותר שכבר מזמן התפשטה ברחבי העולם הטמטום

לא סתם קבע איינשטיין שיש רק שני דברים אינסופיים, היקום והטמטום. ולגבי הראשון הוא לא בטוח.

אז נראה מה תגיד אם וכאשר יוחלט לבטל את תחרות האירוויזיון במאי ברוטרדם בגלל התפשטות נגיף הקורונה הקטלני קוביד-19 ברחבי אירופה.

כמובן, שכולי תקווה שלא ושעד אז לפחות המגפה תסתיים ותיעלם. אך מה לעשות שצריך להיות ריאלי ולא לחיות באשליות כמוך, כשאפילו המומחים האופטימיים ביותר לא צופים שזה יקרה עד מאי ואפילו לא השנה.
 

GM1988

Well-known member
זכור לי שכתבתי לפני כמה חודשים

תגובה בעמוד אינסטגרם כלשהו, שפרסמו אולם תיאטרון שבו תהיה אמורה להופיע מדונה במהלך סיבוב ההופעות החדש שלה, שכנראה זו תהיה ההופעה הראשונה שהמעריצים לא יוכלו לצלם, ואנשים מבחוץ לראות ביוטיוב.

מנהל העמוד מיד קפץ בטענות שמאיפה לי הטענות האלה, והאולם מיועד לצילום כמו כל מקום אחר, ונראה לי התלהם בעוד כמה משפטים, וחסם אותי.
כעבור מס שבועות, פורסמה מודעה שהוטל איסור מטעם התיאטרון על צילום המופע.

בינתיים לא נראה לי שיהיו שינויים עם האירוויזיון.
 

ronniway1

New member
הוא ממש חפרן בלתי נלאה


עושה העתק - הדבק להודעות על הקורונה כדי לקבל תגובות.
עדיף פשוט לא להתייחס בכלל , ולא לקרוא.
 

סטילהוק

New member
כשארגון הבריאות העולמי יכריז בקרוב על פנדמיה נראה מה תגיד...

כשארגון הבריאות העולמי (WHO) יכריז בקרוב על פנדמיה (מגפה עולמית) נראה מה תגיד...

מודי'ס: הסיכוי שהקורונה תהפוך למגיפה כלל עולמית הוכפל - ל-40%
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3797410,00.html

בסוכנות דירוג האשראי מתייחסים לעלייה המהירה במספר המקרים החדשים מחוץ לסין, וחוששים מפני מיתון עולמי במחצית הראשונה של השנה
עם עליית מספר מקרי הקורונה החדשים בקצב מהיר מחוץ לסין, הסיכויים להפיכת ההתפרצות למגיפה כלל עולמית (פנדמיה) הכפילו עצמם מ-20% ל-40%, כך כותבים אנליסטים של מודי'ס בדו"ח שפרסמו.
 

dosfer

New member
נשמה, אם באמת תהיה כתבה אמיתית על הביטול אז תפרסם

כל הפרסומים האלה על הקורונה לא קשורים לפורום
&nbsp
אם יהיה קשר וודאי בין הקורונה לביטול ותהיה כתבה רק אז כדאי שתפרסם
&nbsp
כרגע זה באמת מיותר
 

צIIת Kuss

New member
סטילהוק אולי די??!

אולי די לדווח על התפרצות הקורונה רק ביבשת אירופה? למה אתה מחסיר באופן שיטתי דיווחי קורונה גם מיבשות אחרות? הרי העולם גלובלי וחולה או נשא יכולים לקחת מטוס לאירופה מכל מקום בעולם ולהוביל להדבקה המונית. מעכשיו תדאג לפרסם עדכוני קורונה שוטפים מכל העולם ולא רק מיבשת אירופה. תודה.
 

סטילהוק

New member
בגלל שהאירוויזיון נערך באירופה, לא בארה"ב, למרות שגם שם יש

למשל אמש דיווחו על מצב חירום קורונה בסן פרנסיסקו, אבל זה לא קשור לפורום הזה. ולכן דיווחתי על זה בפורום המתאים ולא פה.
 

babyface19

New member
בחייאת סטילהוק , די, מספיק - אין שום נגיעה וקשר לפורום אירו'

תאמין לי שכולנו כאן שומעים חדשות ביומיום וקוראים האתרים, ודי ערים למצב בעניין הזה, ולא חיים רק בבועה האירוויזיוניות 24/7, אבל יחד עם זאת, אתה צריך לדעת שזה פורום א-י-ר-ו-ו-י-ז-י-ו-ן ולא פורום חדשות. לקורונה אין שום קשר בכלל ושום נגיעה לאירו' ולענייניו.
&nbsp
תבין,חברי הפורום (כל אחד באשר הוא) חיים ביומיום בעניני דיומא שלהם - בית , משפחה, עבודה ןבריאות וכל הצרות האישיות המתלוות אליהם , ורואים כאן בפורום כמעין בית שני ופינה שקטה עבורם, משהו כמו מעין יציאה מהצרות ביומיום _כל אחד ברשר הוא), וזאת כדי להחליף דעות על ענייני הפורום בלבד שלשמו הוא קיים, קרי תחרות אירו' והקדמים שלפני התחרות , והאומנים הקשורים לתחרות בעבר ובהווה.
אירו' זה משהו שאנחנו מעריצים, וגם אתה בין היתר כותב כאן לעתים (לא כל הזמן, כן?) דברים לעניין שבאמת קשורים לתחרות ולזמריה, ואני גם קורא את הכתיבה שלך בעיון רב, כשהיא אכן קשורה בעניין שלשמו התכנסנו כאן, ולעתים גם מסכים עם חלק מדעותיך.
&nbsp
אתה רוצה לדווח על התפתחות הקורונה בעולם? סבבה ,אבל לא כאן - יש פורום חדשותי שימלא עבורך את הפונקציה הזאת, וזה לא פורום חדשות.
תראה, יורובוי, מנהל הפורום (וגם שתי הצלעות האחרות, מנהלי פורום זה, שכמעט ולא כותבים כאן , אבל קוראים כאן) , יאבדו סבלנות לגבי זה , ופשוט יאלצו כנראה להבא כמנהלי פורום פשוט למחוק שרשור שתפתח ו/או הודעה שתכתוב בעניין הקורונה, ואז מה תאמר? אכלו לי , שתו לי.
&nbsp
די, בוא נתנהג כאנשים בוגרים נבין את המסר של מה שיברי הפורום כתבו לך כאן ,נחזור לתלם ,ונדון רק בענייני אירו' אמתיים, ולא בהתפתחות נגיף הקורונה.
 
שמע, סטילהוק, בתכלס אין מניעה שכל זמר

יופיע במדינה של עצמו, ויחברו את ההופעות לאירוויזיון אחד - כי הרי מה שמשנה זה מה שמשודר, ולא באמת משנה שיש הופעה באולם. אז יכול להיות שלא תהיה סיבה לטוס להולנד, אבל זה לאו דווקא אומר שלא יהיה אירוויזיון.
מובן שהבעייה תהיה שיבינו שזה חוסך לא מעט כסף, ויחליטו שזה הפורמט החדש של האירוויזיון, ואז חובבי האירוויזיון לא יוכלו לצפות באירוויזיון באולם יותר - ואז איזה מזל שהאירוויזיון האחרון היה אצלנו וצפינו בו באולם!!!
 

סטילהוק

New member
התפשטות הקורונה בישראל: שידור חי מתדרוך משרד הבריאות


התפשטות הקורונה בישראל: שידור חי מתדרוך משרד הבריאות
https://www.youtube.com/watch?v=GKC5W1nzdnU

מקרה ראשון בארץ: ישראלי שחזר מאיטליה חלה בנגיף הקורונה
https://news.walla.co.il/item/3343335

משרד הבריאות הכריז כי אובחן חולה ראשון בישראל שנדבק בנגיף. "נאתר את האנשים שהיו איתו והם יבודדו", אמר מנכ"ל המשרד. השר דרעי הודיע כי תיאסר כניסת שרים זרים מהמדינה, מוקד התפרצות משמעותי של הנגיף באירופה. נוסעים בטיסה מאיטליה שתנחת בצהריים ברמון יעוכבו

לא מוכנים לגלות מאיזה איזור בארץ החולה שהתגלה, וגם לא באיזו טיסה הוא חזר ארצה.​
 
הבעיה היתה אם סולדי היה זוכה ואיטליה היתה אמורה לארח ת'תחרות

במיוחד שכנראה היו מציעים את ההיכל האולימפי בטורינו שבינתיים הוא האולם הגדול באיטליה.
 
למעלה