מ"הכוכב הבא" לטקס הממלכתי בהר הרצל

סטילהוק

New member
מ"הכוכב הבא" לטקס הממלכתי בהר הרצל

מ"הכוכב הבא" לטקס הממלכתי בהר הרצל
https://www.israelhayom.co.il/article/733179

אלה־לי להב ואור עמרמי, מהמתמודדים הבולטים בעונה האחרונה של התוכנית, יופיעו ביום העצמאות במופע המרכזי בהר הרצל, שאותו ינחו גיא זו־ארץ ואסתר רדא


יש חיים גם אחרי הכוכב הבא: אלה־לי להב ואור עמרמי ברוקמן אמנם לא ייצגו את ישראל באירוויזיון, אבל יופיעו באירוע חשוב לא פחות - השניים נבחרו להופיע במופע המרכזי לציון 72 שנות עצמאות לישראל, שאותו ינחו גיא זו־ארץ ואסתר רדא.

אל התודעה הציבורית פרצו השניים כשהפכו מתמודדים בולטים כבר בתחילת התוכנית "הכוכב הבא לארוויזיון", והמשיכו בה עד למשדר הגמר, שבו הודחו לטובת עדן אלנה שנבחרה לייצג אותנו בהולנד. כעת מתברר כי יש לשניים סיבה מספיק טובה לשמוח אחרי ההפסד בגמר, עם הבחירה בהם לככב במעמד מכובד ששמור לאמנים מוערכים - להופיע על במת הטקס הממלכתי והחגיגי שמתקיים מדי שנה בהר הרצל ביום העצמאות.

מתברר כי במשרד התרבות והספורט ראו את המעמד שהשניים זכו לו, כשהפכו כוכבי נוער במהירות הבזק, והצליחו לסחוף אחריהם ילדים רבים נוכח סיפור חייהם המרתק ולאור כישרונם. שם מצאו אותם מתאימים לחבר את הדור הצעיר בישראל לטקס הממלכתי, שמצליח לאחד וללכד סביבו את החברה הישראלית.

אלה־לי ואור נתפסים כעת כפניו של דור העתיד של החברה הישראלית, ובוועדת השרים מצאו כי הופעתם בטקס היא חלק מהחיבור המתבקש בין דור ההווה לדור העתיד וביטוי לקשר העמוק בין הדורות, שמהווה בסיס איתן לחוסנה של החברה.
 

DH1212

New member
מסכנה עדן. נגמר הכוכב ועדיין ההפקה עפה יותר על אלה לי ואור.

 

dosfer

New member
ממש חחחחח

 

Uri04

New member
השאלה היא אם הם באמת כוכבי נוער

או שכמה יח"צנים החליטו להפוך אותם לכאלה בעול כורחם. מאחר ואין להם ממש סינגלים שהפכו אותם למפורסמים (טוב, למר שקשוקי יש סינגל אחד. אבל זה לא בדיוק... איך נאמר... להיט היסטרי) - מאיפה הקביעה שהם "הפכו לכוכבי נוער"?
כמה בני נוער צופים בכלל ב"כוכב הבא"?
 
הם מתוקים והכל אבל כדי להתפרנס מזה

לא מספיק 15 דקות תהילה אלא צריך להיות ממש ממש טוב.
היחיד שעולה לי בראש שממש הצליח זה עומר אדם.
 
אתם מדברים על ריאליטי מוסיקה באופן כללי?

אז גם נינט טייב, שירי מימון, הראל סקעת, יובל דיין, מארינה מקסימיליאן בלומין, רוני דלומי, נסרין קדרי, ...
 

GM1988

Well-known member
נינט ומארינה לא נחשב כי הן לא זמרות פעילות

הן פעילות במחוזות של מועדונים או מקומות מסוימים, אבל זה לא ברמה של השאר שציינת. רוני דלומי גם לא נחשבת כי היא מתפרנסת מהצגות בהבימה.
 
למעלה