עדן אלנה באמא שלך, תשירי בלדות

DH1212

New member
עדן אלנה באמא שלך, תשירי בלדות

עדיין לא עברתי מהביצוע המשוגע שלה ל"שושנים אדומות".
לא הכרתי אותו לפני הביצוע שלה, ואהבתי מאוד. שמעתי את המקורי, ובקול ובעיבוד המקורי השיר צרם לי מאוד.
מבחינתי אם היא מצליחה להביא לי שיר שלא שמעתי בעבר ולמכור לי אותו - היא עשתה את שלה.
אלה לי לעומת זאת, איכזבה אותי בביצוע לשיר קיי-פופ שלה. שירה בקושי היתה שם, וגם כשכן הייתה שירה, היא הייתה חלשה ולא משאירה רושם.

וגם את, עדן אלנה, תדעי את החוזקות והחולשות שלך. יש לך קול מהשמיים, והוא לא יוצא כמו שצריך ככשאת זזה. אולי תתאמני על זה, אולי תוותרי על זה לגמרי, אבל לגמר את עולה עם בלדות חזקות. עם בלדה חזקה בעברית את יכולה להחזיר את הגביע.
 

צIIת Kuss

New member
היא פשוט לא טובה

העונה החזקה לא כזאת חזקה. והרי שבחירת השיר אינה פחות חשובה מהמבצע. אני עדיין סבור שאור כפכפי-קרוקסמן הוא היחיד שראוי לנצח ואין מלבדו. כמובן שצריך לצוות לו צוות שישפץ ויתקתק וילטש. וכזה לבטח יהיה לו. בהצלחה!
 
אין באור משהו מיוחד

למה אתם לא מבינים שישראל יכולה לזכות רק אם היא מביאה משהו אותנטי ולא כשהיא מנסה לחקות אחרים? נטע זכתה כי הייתה מיוחדת במינה, מוזרה ושונה. כך גם דנה אינטרנשיונל. אור לא מחדש. יש הרבה כמוהו באירופה (צעיר, ג'ינג'י, ווקליות בינונית) כאילו שבאירופה יתלהבו משיר כמו "מה אתה רוצה ממני מה?"...
הבנות הרבה יותר טובות ממנו בכל פרמטר (גאיה, עדן ואלה לי).
אלה לי- גם לא מחדשת. סגנון בריטני ספירס שנה שעברה היתה כזאת ולא נחלה הצלחה.
לסיכום: המיוחדות ביותר הן עדן אלנה וגאיה שמביאות משהו שונה.

אני בעד עדן אלנה עם שיר בעברית משולב עם קטעים באמהרית היא תכבוש.
אם לא היא אז גאיה. הלוואי ועידן רייכל יכתוב וילחין לאחת מהן שיר בעברית עם קטעים בשפה אחרת אמהרית/ צרפתית.
 

GM1988

Well-known member
לא כי עדן וגאיה מחדשות משהו

אם כבר אז אלה לי מחדשת.
 

JetRat

New member
מה מיוחד בעדן אלנה וגאיה בדיוק???

אלה לי- מסכימה, ילדות שיודעות לשיר ולרוק ביחד יש בכל מדינה. אלה-לי=בלארוס של שנה שעברה, והזאתי עברה רק בנס כי אוקראינה לא הייתה.
&nbsp
עדן אלנה היא פשוט אלה-לי בשחור. לא רואה מה כל כך מיוחד בה.
&nbsp
גאיה? אתה רוצה לשלוח את אדל בשקל להופיע עם בלדה ופסנתר אחרי שהשיר הזוכה של הולנד היה בלדה עם פסנתר??? יש משהו יותר נדוש מזה?
&nbsp
אין אף אחד בתחרות שמסוגל לזכות, וזה בסדר, כי אני בספק שיש לנו את היכולת לארח שוב בזמן הקרוב. אבל לפחות אור יכול להוציא תוצאה מכובדת. אני לא רואה אף אחד בתחרות הזאת עושה את זה. אם הוא מסוגל לגרום לרוב הקהל בתכנית הזאת (שהגיל הממוצע בו הוא 12 כנראה) להצביע לשיר בן 30 של מאיר בנאי הוא בהחלט יכול לסחוף גם באירופה.
 

Uri04

New member
גאיה היא לא אדל הישראלית

אני לא רואה שום קשר בינה לבין אדל. לא בסגנון, לא במראה, לא באישיות, לא בכלום.
גאיה היא מעין שילוב של אלישיה קיז עם סיה, עם מבטא בעייתי ודיקציה מאוד(!!) בעייתית (הבחורה לא פותחת את הפה). וחיצונית היא דומה למירי פסקל בהופעה של ח'תולה שח'ורה.
היא נורא אנמית לדעתי, ואני לא עף עליה. אני חושב שבניגוד למה שהשופטים אומרים עליה - לגאיה אין מושג מי היא עדיין ולאן היא לוקחת את המוסיקה שלה. יהיה מעניין לשמוע אותה בעוד 10 שנים, אבל עכשיו היא עוד מאוד מאוד בוסרית מבחינתי (שזה נכון לגבי כל הילדודס העונה).
 
אני אוהבת אותה, בגדול, אבל גם לי נראה

שהשופטים חושבים עליה דברים שהיא לא. הם מדברים על העומק שלה וההבנה שלה את השיר, והיא מחזירה להם מבט של "אין לי מושג על מה אתם מדברים ומה אתם רוצים ממני, אפשר ללכת?"
 

Uri04

New member


כן, היא לא בדיוק אינטלקטואלית או מעניינת במיוחד.

נו, טוב. אי אפשר להיות גם אינטלקטואלית וגם אלישיה קיז וגם סיה וגם כבשה ועוד כשאת כולה תלמידת כיתה י"א.
 

DH1212

New member
אף אחד לא מחדש שם כלום

הזמר בגמר עם הקול החזק והיציב ביותר, המתמודד עם הכי הרבה ניסיון הוא עדן אלנה!!
&nbsp
עם שתי תחרויות מאחוריה האירוויזיון יהיה לה קל.
 
אני הייתי מאוד בעדה באקס פקטור,

אבל בכוכב הבא איכשהו היא מדגישה כל מיני דברים שדווקא מעצבנים בה ופחות בלטו באקס פקטור - אולי כדי להיראות מיוחדת, לא יודעת. כל מיני גניחות ושאגות כאלה בסוף הצליל וכו' שפשוט לא נעים לי לשמוע. לא חשבתי שאני לא אהיה כל כך בעדה, אבל זה המצב. היא פחות מלהיבה ממה שנדמה היה אז.
 

Brady

New member
עדן אלנה משעממת אותי

אבל כמו רוב המתמודדים השנה - גם היא בחירה סבירה וחביבה עם פוטנציאל (יודעת לשיר, בכל זאת), ואין מה להתלונן במידה ויהיה שיר טוב.

אלה לי טובה בבלדות ובפופ הquirky. בפופ האמריקאי הקייטי פרי היא יוצאת בינונית וכבויה. אני כן אוהב את הקול שלה - הוא אמנם ילדותי, אבל יש לו אממ TEXTURE(?) וגוון מעניין - והיא גם כריזמטית ומתוקה לדעתי. מעדיף אותה בהרבה על הקודמת.
 
למעלה