מורן אהרוני פשוט שרה לפעמים צלילים שצורמים לאוזן

מורן אהרוני פשוט שרה לפעמים צלילים שצורמים לאוזן

(כשהיא שרה לא צרוד). מקווה שהיא באמת לא בגמר.
 
ומה היה הקטע של כיסא חם מחולק לשני חלקים?

ואז השופטים מחליטים מי לשמור מבין שני המפסידים? זה כדי שעדיין הם יוכלו לשמור את מי שאהוב עליהם אם הוא יהיה מקום אחרון?
אני לא רואה את התכנית במלואה אז אני לא יודעת אם, מתי, ואיך נימקו את הקטע הזה.
 

סטילהוק

New member
היה ברור שדוראל יודח ולא עדן שדווקא היה לה ביצוע לא רע בכלל

הבעיה שעלתה לשיר אחרי מי שהציב רף מאוד גבוה ולכן היא מצאה את עצמה בכסא החם. דוראל לעומתה שוב פישל והתרגש, ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לשלוח נציג שעלול לפשל ולשכוח את המילים באמצע השיר על הבמה. ועדיין הייתי מעדיף ששרגאי יודח לפניו. עוד לא היה אפילו סבב אחד ששרגאי לא ניצל ממש ברגע האחרון או בזכות השופטים.
 
לא התכוונתי שעשו את זה ספציפית

כדי להציל אחד מהם דווקא - אבל בהחלט יתכן שעשו את זה כדי להציל, למשל, את אוהד שרגאי למקרה שהוא יהיה אחרון (מה שסביר שיקרה כי הוא הכי פחות טוב).
 

Uri04

New member
הם עשו את זה סתם כדיי לייצר מתח...

ואולי גם כדיי למרוח את הערב הזה על פני 2 תוכניות. המטרה היתה שבשתי הקבוצות מי שמקבל הכי פחות אחוזים - מועמד להדחה. אוהד קיבל הכי מעט אחוזים בקבוצה שלו. דוראל קיבל הכי מעט בקבוצה שלו. אבללל(!) עדן זהר סיוון קיבלה פחות אחוזים מאוהד ולכן זה לא היה פייר במיוחד שאוהד יהיה מועמד להדחה כשעדן ז"ס הצליחה פחות ממנו. אז אוהד ניצל מהמעמד הזה לשבוע זה לפחות.

זה מטומטם ונמרח בכל מקרה, ואני חושב שדיי ברור שעדן ז"ס, אוהד, רביב ולואיי מיותרים ויודעים שהם גם ככה הבאים בתור.
בעוד שבוע הגמר. אפשר כבר להזדרז עם ההדחות האלה??
 
איך פחות?

עדן קיבלה 76 אחוזים ואוהד קיבל 56 אחוזים - דוראל היה בקבוצה של אוהד (שוב, לא רואה את התכניות ולא יודעת למה אם הוא היה בקבוצה של אוהד עדיין הביצוע שלו הופיע במאקו רק היום - הוא היה בתכנית השנייה? מי שהיה על הכסא כשהוא שר היה אוהד) וקיבל פחות מאוהד - 54 אחוזים. לכן עדן ודוראל התמודדו זה נגד זה. אז לא כל כך מבינה מה כתבת פה - עדן לא הצליחה פחות מאוהד מבחינת אחוזים.
בכל אופן, לדעתי הם לא עשו את זה כדי לייצר מתח, אלא כדי לא להעיף את מי שההפקה חפצה ביקרו. הזוי לפצל את שלב הכיסא לשתי קבוצות.
 

Uri04

New member
צפיתי בזה שוב (בחלק הזה, לא בכל התוכנית. מה אני, מזוכיסט?)

ואת צודקת. משום מה זכרתי שאוהד קיבל יותר אחוזים מאשר 56%.

אזזזז... אני לא ממש מבין מה קרה פה. כאילו, ההפקה לא ממש טורחת להסתיר את העובדה שמדובר בחרטא אחת גדולה. הם מנסים לבלבל את הצופים עם כמות פסיכית של הפרעות וקישקושים על מנת שלא נבחין בכמה הפורמט הזה גרוע ועובר שינויים על ידי טמירה ויואב על מנת להתאים את התוצאה הסופית למה שהם רוצים. אישית, הרמתי כבר ידיים. מזל טוב, אור שקשוקי שלוכטמן.
 

צIIת Kuss

New member
זה ברור הרי שאור לפלפי-קלוקסמן ינצח ובצדק

אבל אני עדיין חש שהוא והיא ישירו דואט בהולנד. כצמד נערים הורמונליים וכשרוניים.
 

Uri04

New member


זה יהיה קרינג'י בטירוף
 

Uri04

New member
הם פשוט נשמעו כמו צ'יקיטיטס

או איזה משהו מטלנובלה ארגנטינאית מטופשת על יתומים שיודעים גם לשיר וגם לרקוד ובין לבין לבעול אחד את השנייה, אבל עם בגדים ובחושך כי הם קתולים חסודים
 
למעלה