השירים של סן רמו הושמעו לעיתונאים וזהו פסק-דינם

mati020202

New member
השירים של סן רמו הושמעו לעיתונאים וזהו פסק-דינם


אז גם הפעם כמו בשנים קודמות השירים בפסטיבל
הושמעו לעיתונאי-מוזיקה הדברים מתבססים על שלושה מבקרי מוזיקה מובילים וכך הם פסקו:

לגבי המועמד המוביל בטבלאות ההימורים
אלברטו אוזרו- כצפוי ,הם מסתייגים מהשיר שלו,
הוא נוסחתי מדי עם המודלציות הצפויות והקרשנדו המתבקש ׳השמש ממזרח׳ רומנטיקה קלאסית עם קול טנור, פופ-אופרה על האהבה שהיא המדריך הניווט שמביט למזרח.
מלחין השיר הינו פיירו רומיטלי שהלחין בשנה שעברה
את השיר של ll volo לתחרות.הוא הלחין לאלבום האחרון של אלברטו שיר בסגנון זה (צירפתי לינק למטה)
הם טוענים שהפקת השיר טובה אך הלחן לא נשאר איתך.

אנסטסיו ״אדום מזעם״ ,הוא כתב את השיר, שיר שהוא סיפור מכוון ותיאטרלי ,מילות השיר מלאות כעס על סוגיות סוציו-פוליטיות ,על אף שהוא ראפר הם ציינו שהשיר קורץ לשירי הרוק של שנות ה 70 וה 80
עם גיטרות מנסרות.

פרנצ׳סקו גבאני -״ולהיפך״ או ״לעומת זאת״
הפתעה! חלק מהעיתונאים מאד
אהבו את השיר שלו,ואפילו מאד ,וציינו שהוא פייבוריט לזכייה בתחרות ,חלקם התלהבו פחות אך ציינו שהשיר עשוי היטב ומלהיב עם משחקי מילים על ניגודים ,השיר קליט עם שריקה בפזמון.

אלודי-״אנודרמה״ את השיר כתבו מחמוד ודריו פאייני
מי שחתומים על סולדי בשנה שעברה.זהו שיר על העצמה נשית,גם בשיר זה היתה התלהבות
ומציינים שהביצוע של אלודי בשל מבחינה אמנותית.
השיר מעודכן ועכשווי המתכתב עם הסינת׳פופ
עם קצב משגע המובל ע״י גיטרת באס ונגיעה של תופים אלקטרוניים, הם מציינים שהשיר יהפוך ללהיט רדיו על בטוח.

רנקור-״עדן״ זהו השיר שקיבל את הציון הגבוה ביותר מצד חלק מהעיתונאים,הם טוענים שהשיר מאד מזכיר את סולדי , השיר הוא עוצמתי המזכיר קצב של יריות שהורס הכל ובונה מחדש.

איירין גרנדי-׳סוף סוף אני׳
גם כאן נרשמה התלהבות
גדולה מהשיר,והם טוענים שהשיר פייבוריט לזכיה,שיר רוק מכוסח וסקסי ,שהולך לפוצץ את האולם אריסטון.הם קושרים כתרים למי שהיה שותף לחיבור הלחן של השיר ואסקו רוסי,אגדת רוק איטלקית.
ואני כבר רואה שהיא מתחילה להתחזק בהימורים .

אכיל לארו ״לא איכפת לי״ -שוב ,שיר רוק אך בסגנון הניינטיז,זה מתחיל בגיטרה ואז מגיע הפיצוץ המחשמל בפזמון והמסיבה מתחילה ,הם טוענים שאף אחד באולם לא הולך לשבת אלא כולם יקמו לרקוד .אך יש כאלה שהסתייגו ממנו וטענו שהשיר דומה
לשיר שלו מהשנה שעברה ׳רולס רויס״.

פינגווינים טקטיים גרעיניים ״רינגו סטאר״ -כן,שם השיר רינגו סטאר ,המתופף של הביטלס,אם לפני שנתיים היה שיר מחווה לדיווד בואי אז השנה לרינגו.
השיר קליל,רועש,רענן ,קליט ועוצמתי ,המספר על היופי שלהיות בצילם של אגדות רוק ג’ון ופול.

לבנטה ״טיקיבומבום״ יש כמה פרשניות לשיר על אף ששם השיר ילדותי אך תוכן השיר לא ילדותי כלל המדבר על אלימות,התעללות,הפחדה ואפליה ,רבים מייחסים זאת להומופוביה והכח לקום הלאה ,והיופי שבגיוון האנושי.היו שטענו שהשיר חזק ועוצמתי אך
יש שסברו שהשיר לא נכנס ללב.

רפאל גולאצי -״קריוקי״ ,שיר באווירה טרופית של ריו דה ז׳נרו,חלקם אמרו קצב קובני ,עם פסתר וצליל אלקטרוני וכלי הקשה ועם פזמון שמתפוצץ.

ג׳אורדנה אנג׳י ׳כמו אימי׳ בלדה המוקדשת לאימה כאן נרשמה אכזבה על אף שהיא גבוה בהימורים,
ציינו שהשיר אינטימי ,אינטימי מדי ,שרק קולה של הזמרת מציל משהו מהשיר.

לה ויברציוני ״איפה״ -כאן אין אחדות דעים ,השיר מזכיר בלדות משנות ה 70׳ אך עם טיוויסט חכם לשנות ה 2000 אך הפזמון חופר ורפטטיבי מדי ,גם כאן הם מציינים שקולו של הסולן מציל מעט את השיר.


אנריקו נגיוטי-״נשקי אותי עכשיו״ הם טוענים שהשיר הוא באותו קו מוזיקלי שלו ,שיר בנאלי על חורף,שמיים,חושך ונשיקות עם קולו של הזמר וגיטרה.



ריקי-״שנינו יודעים זאת״ -בלדה רומנטית על רגע לפני פרידה ,חלק ציינו שהמילים של השיר יפות אך המנגינה בנאלית שלא מובילה לשום מקום

.
דיאטטו ״עושה רעש״ -בלדת פסנתר שמדי פעם נוספים מיתרים ,שמבין הבלדות זהו השיר שהכי אהבו וציינו שהוא שברירי ונהדר על הגשם היורד על החלונות שגורם ללב שלך לפעום מהר יותר. אך חלקם טענו שצריך יותר משמיעה אחת כדי להעריך אותו.כולם היו בדעה שקולו היפה של הזמר נותן לו ערך מוסף.

קאלי ג׳וניור ״לא תודה״ זהו שיר רוק-ראפ שהולך לעשות הרבה בלאגן משום שזהו שיר פוליטי היוצא נגד שר הפנים הגזען שלהם מתאו סלביני(כזכור,הוא יצא נגד הזכיה של מחמוד) מנהיג מפלגת הליגה הצפונית.העתונאים כצפוי התלהבו מאד מהשיר הבועט הזה ואף ציינו את הסאונד החדשני שלו.השיר נמוך בהימורים אך ישנה מגמה של התחזקות.


יש עוד שירים שאני אנסה אולי להתייחס אליהם בהמשך...

 

mati020202

New member
פירוט לגבי כל שיר ויש קונצנזוס רק על שיר אחד

מתחילים לזרום גם ביקורות נוספות הקו המלודי
של הפסטיבל הוא פלייליסטי. רצון לנסות להיות עכשווי, שמורגש מעבר לתוויות: הרבה קטעים קצביים, ומעט בלדות.
הביקורות הנוספות מעט טורפות את הקלפים,כמעט ואין אחידות בין המבקרים לגבי השירים האהובים עליהם אם כי אנסטסיו הוא אולי היחיד שנימצא בקונצנזוס, הוא מקבל ציונים גבוהים מכל המבקרים ,ויתכן והוא הזוכה
הביקורות הנוספות שופכות יותר אור על השירים

במקרה של אלברטו אורזו
השיר שלו נפתח עם כינור ופסנתר ואז הקול נכנס ואחר כך עולה: בחלק מהקטעים הוא מבודד, ללא כלים. בדיוק הצפוי, שיר היפר-קלאסי המזכיר את שיריו של אנדראה בוצ׳לי: "בשבילך יש לי את השמש בלב במזרח / ובעולם, לאן שאני הולך / זה יזכיר לי את הדרך שמובילה אלייך״

בשיר של אלודי שמחמוד כתב את מילותיו יש שפע של ציטוטים מהשירים של נינה סימון ״השבריריות שלי היא השרשרת / שיש לי בפנים אבל / אם אני ניראת לך קטנה / אני לא אהיה אנדרומדה שלך".
אני לא יודע אם יש קשר אך אנדרומדה היא דמות מהמיתולוגיה היוונית שאל הים פוסידון כבל אותו בשרשראות לסלע בגלל קנאותו בשל יופייה אגב,הסלע ,ע׳פ האגדה ,נימצא...בישראל ,ביפו.כן,יש ביפו סלע הנקרא על שמה ,קו אווירי של בערך 2 קילומטר מהמלון בו התאכסן מחמוד בעת התחרות.האם משם קיבל את ההשראה לשיר?יש ערך בעברית בויקיפדיה על דמות זאת https://he.m.wikipedia.org/wiki/אנדרומדה
אחד המבקרים טען לגבי השיר של אלודי שהוא המתאים ביותר לאירוויזיון.

פרנצ’סקו גבאני-המנגינה של השיר
מעגלית ויש שריקות בשיר,אני לא
הצלחתי להבין האם הוא עצמו שורק
עם השפתיים או עם משרוקית?
זה מתחיל לאט ואז יש קצב, כאמור עם קטעים המלווים בשריקות: זו לא בלדה קלאסית ולא קטע פופ. כתיבת של גבאני (עם פסיפיקו) יש משחקי מילים ופניות : "אבל אם היינו צריכים להסביר בכמה מילים / את המנגנון המורכב השולט בהרמוניה של מילים / די היה לומר בלי יותר מדי לחשוב / שזה אתה מי שאני גורם לך
להרגיש טוב כשאני חולה ולהיפך״
ואחרי שאמר את מה שנשאר לנו / אחרי חיים במרכז המסיבה? גיבורים מספר אחד / מעוררי קנאה על כולם ובלתי הכרחיים לכל אחד״

אנסטסיו- כניראה השיר שהולך לנצח משום שיש עליו קונצנזוס.השיר מאד עוצמתי ומטריד ,המדבר על הכעסים שלו ,אנטגוניזם חזוני והבהלה שבהצלחה
בלוז מדוקלם שנח על ריף שבין היתר מדבר על טרור וחבלה
חלק מהמבקרים ציינו שהשיר לא רחוק מדי משיר אחר הנקרא "סוף העולם ", השיר שגרם לו לזכות באקס פקטור:" לא רציתי, הכעס שלי לא רציתי לבזבז את זה ככה / פאניקה / אני מתחרפן / מישהו אומר לי תפסיק להזדרז / בבקשה, למען הרחמים.
מושלם / אני מהפכן מנוסה / זה נכון / אבל אם באמת הבנת את מה שאמרתי / אז ראית שיתוק שיעלה מהמיטה".

דיאודטו ,אני חושד שזהו השיר המסקרן ביותר בתחרות משום שחלק מהמבקרים טענו שהוא מהדהד שירים של רדיוהד בעיקר את
״Street spiriteו “High & dry”
(שני שירים שאני מאד אוהב ) הכתיבה
של השיר מורכבת מדיאלוגים בינו
לבינה השיר נפתח עם קולו של הזמר ופסנתר ("את יודעת מה אני חושב / אסור לי לחשוב"), ואז השיר נפתח,ונעשה מאד מלודי ובסיום יש מקהלה : "אבל את עושה רעש, כן, שאני לא יכול לסבול את זה / את השקט הלא טבעי הזה / ואני לא רוצה להסתדר עכשיו בלי / הרעש היפה הזה שאת משמיעה"



אירין גרנדי רוק נשי חצוף ועוצמתי ,מסתבר שזאת אינה הפעם הראשונה שהיא שרה שיר של הרוקיסט ווסקו בסן רמו היא שיתפה איתו פעולה בשיר הנקרא ״החברה שלך תמיד", בשנת 2000 וכמעט ניצחה.׳
תמיד כועס / תמיד טועה / ובכל זאת.
בוא נעשה את זה עכשיו / או שזה אותו דבר״
מתפוצצת בפזמון כששרה
״אבל כשאני שרה ... אני מאלוהים / אני יודעת את זה כשאני סוף סוף שרה".


ג׳ורדנה אנג׳י כאמור בלדה המוקדשת לאם: "אני אכתוב לך הודעה / ברגע שאעזוב את התחנה / נתראה אחר כך לארוחת הצהריים / אני לא יכולה לחכות לדבר איתך". זה מתחיל בשקט ואז מתפוצץ בפזמון ובסיום השיר עם קשתות הכינורות היא דומעת.



רנקור -שיר ראפ מודע לעצמו בסגנון אמינם, אך עם מקצבים לטיניים במעורפל בפזמון. באופן לא מפתיע, הוא חיבר את זה יחד עם כותב הלחן של השיר ׳סולדי׳ דריו פאייני,השיר מורכב מסמלים ומטאפורות מתפוח גן עדן(רצוי שידע שפרי עץ הדעת איננו תפוח) ועד התפוח שנפל על ראשו של ניוטון ,השיר מתואר כאינטנסיבי על גן עדן אבוד
אם ב׳סולדי׳ היה מחיאת כף הרי כאן יש יריות באותו הקצב והופך ל"טא-טא-טא של צליל יריות: בשיר עדן מסופר גם על אמריקה בסתירותיה (יש אזכורים ל -11 בספטמבר, לעיראק ולעוצמתם של רב-לאומיות)
״ב 11 בספטמבר זיהיתי אותך / אתה כשאתה אומר תפוח גדול / זה קוד שקט אתה תמיד רוצה אויבים / אם המכשפה בעירק / שלגיה נמצאת עם שבעת הגמדים /והם ישנים בסוריה

״


לבנטה-אולי השיר היצירתי בתחרות ,שיר פופ עוצמתי ,פופ מתוחכם שנכתב בתמונות מהן ניתן לתפוס האשמה נגד חברה סקסיסטית ומפלה שלא מכילה גוונים המורכב ממכתב לארבעה אנשים שאוהבים ולא מבינים אותם אך הריקוד הוא זה שמאחד את ארבע גיבורי השיר, הבוחרים את המקצבים שלהם. שיר על גיוון, ועל לא להיות כמו כולם: "שלום לך חיה עייפה / אתה לבד / אתה לא עוקב אחר השיר / אתה הרוקד טנגו בזמן / כל העולם מזיז את הצד שלו / מעל תקופה שעושה טיקיבומבום״
"היי אתה, פריק כיתתי / סיסי לבוש באבני האבנים האלה / נסה להיות זכר / אנא התעקש"
br>
רפאל גואליצי-שיר עם צליל לטיני הלקוח ממועדוני לילה קובניים.סוג של סמבה
״ לא אכפת לי מה אתה חושב / לא אכפת לי מה אתה מרגיש / אני אפילו לא זוכר מי אתה.

"

אנריקו נגיוטי -השיר מתחיל עם קולו וגיטרה,
״אנחנו נוהמים כמו כלבים וחושבים אפילו יותר דומה...״
לאחר מכן יש סולו קצר של גיטרה חשמלית. הפזמון ישר ומיידי: "את זו שאני מגן בתוכי / אפילו עכשיו כשאני קורא אותך בלי לכתוב ומיידי / אם בכל פעם שאני לא חושב וחושב עליך / את החדר היחיד שמציל אותי מהפרעה / נשקי אותי , תנשקי אותי, תנשקי אותי עכשיו ".

קאלי ג׳וניור-קצת היפ הופ, קצת רוק, עם ריפי הגיטרות החשמליות שמלוות את קולו בהפסקה. בין לבין הוא מתעצבן על כל האייקון פוליטי מימין לשמאל בעיקר נגד סלביני שגם מיהר להגיב לו אך מילות השיר: "אני מקווה שאתה מבין / שאני שונא את הגזען (סלביני) / שחושב על המדינה / אבל המוחיטו טוב יותר / וגם את הליברליסט השמאל(אנצי) / שמפסיד במשחקים / ומקים מחדש את המפלגה״
עלי לכוון את האצבע על / ולהיות פופוליסט / לא לעשות כלום כל היום / ולהכריז על עצמי אמן / לא לא / לא לא לא תודה
יש אזכור מיוחד לציטוט של סלבני(כניראה) ״כל בוקר יהיה זהב בפה״

אכיל לארו -גיטרות חשמליות, סינתיסייזרים ומקלדות כבר בפתיחת השיר ,מוזיקה שרודפת אחרי משחקים מסוכנים על אהבה ״האהבה הזו היא קצפת רעילה ,אני עדיין רוצה אותה.״
אני כאן / עשה את מה שאת רוצה איתי / אפילו לא נוגע בי / לא אכפת לי״ כאמור יש אומרים שללא בושה הוא שלח את אותו השיר מהשנה שעברה
״רולס רויס״

פינגווינים טקטיים גרעיניים -תחילת השיר הוא ברוח שירם של הביטלס all you need is love
ואז מתחילים צלילי פאנק-פופ יותר. החבר'ה הופכים לדוברי דורם ומחפשים מקום בעולם: "חברים מתחתנים בגילי ואני מתבאס אם אין לי ירושה״ רינגו סטאר הוא מטאפורה
בשיר או כמו שהם ניסחו זאת בפזמון
״אין שום דבר מיוחד/ בעולם של ג'ון ופול אני רינגו סטאר", שחוזר על עצמו כמנטרה.יש כאלה שתיארו את השיר מזמור לנורמליות.

ריקי-בלדה אלקטרונית,מישהו תיאר זאת אוטו-טון קולני שקורץ לג'סטין ביבר.״שנינו יודעים" מספר את הסוף של סיפור אהבה ובפשטותו הקהל הצעיר יאהב את זה: "אבל משהו לא חוזר / משאיר בצד את הזכרונות שיש לי ממך / אני כותב לך ואחרי שאני מבטל / אני לא כותב לך שכל כך הרבה זה חסר תועלת. "

לה ויברציוני-
פסנתר שמלווה קול מלטף שנפתח ואז הופך לבלדת כוח עם גיטרות וכינורות. שיר מוטיבציה ועל ציפייה לעתיד, המנגן על החזרה של "איפה הוא", שחוזר על עצמו 32 פעמים: "איפה איפה הוא / מה זה באותו היום לא תבזבז / השמיים האדומים, אופק / ושנאה נכנעו לטוב / איפה זה / אני תוהה איפה זה " חלק כינו את השיר מלודרמה רוקיסטית.

פיירו פלו- ״ענק״ -שיר אלקטרו-רוק בו מורגשת ידו של קארוואלי שכתב את שירם של נק ופאולה טורצ׳י בשנה שעברה.עם צליל טעון שהענק הוא למעשה נכדו של הזמר: "שום דבר אסור שאתה מוכן לרכוב על העולם / עשה את הטירה המעופפת שלך / עם דמיונו של ילד ... ענק"
לרכוב על דרקונים ומפלצות אני כבר חושב / נותן לך בפנים/
׳אתה ישוע שלי
 

mati020202

New member
המשך...

טוסקה-״ אהבתי הכל״
יש חילוקי דעות לגבי השיר
יש שטענו שמדובר בכתיבה אנינה וביצירה מופלאה
חלקם חשבו שזה מיושן ,חלקם דיברו על אהבה אלגנטית ספרותית ופרשנות תיאטרלית וניואנסים של קול שמרעידים את הלב ואף שהיושוו אותה למיה מרטיני. סגנון השיר נע בין קלאסי לג'אז,המלווה בפסנתר וגם כאן מדברים על קולה העדין של הזמרת ״אם תשאל אותי בחיים האלה מה עשיתי אני אענה לך שאהבתי / אהבתי הכל".

ריטה פאבונה - "כלום (חוסן 74)" מי שלא הבין 74 זהו גילה של הזמרת.פופ-רוק על הזמן שחלף ועל טענת זהותו של אדם למרות הכל.היו שהגדירו אותו שיר כועס ״שום דבר, שום דבר לא קורה כאן / ובינתיים הזמן נעלם / עדיף שתיפול על אי או תוכנית ריאליטי שאיזה מטומטם יצביע בעד"

מרקו מסיני- ״העימות״-
הזמר / פזמונאי מסתכל במראה וחושב לעבר: "והיית שקרן / לא היה לך אומץ / כמעט תמיד לא מושלם אבל לפעמים חכם". יש טקסט ראוי לציון - זהו איזון מבולבל וביקורת עצמית בחייו של גבר בגיל העמידה - אך טענו שמוזיקה פחות.

מישל צירליו-״באקסטזה או בבוץ"
שיר קצבי, שנפתח בגיטרה ואז הבקצב גובר, בעיטה ישרה והצליל נעשה טעון, עם קול הולך לעבר פלסט.הטקסט הוא מוטיבציה, כמו המוזיקה "הלוואי שהיה נכון / הלוואי ועכשיו זה ברור / אני כאן כמו שאתה רואה / אני נשאר כאן כמו שאני רואה / אני עדיין עומד / אם באקסטזה או בוץ"

פאולו ג'נאצ'י - "אני רוצה לדבר איתך עכשיו"
גם זו בלדת פסנתר המוקדשת לבתו,
״אני רוצה לדבר איתך עכשיו רק כדי להגיד לך שאף אחד לא יכול מהשמיים / למטה לאהוב אותך יותר ממני"." קלאסי מאוד,

בוגו ומורגן - "כנה"
מזמור הלל לשנות ה -80,סינתוסים קצביים, אלקטרוניקה וקמצוץ רוק.פזמון קליט, פופי מאוד, קצת שובב עם סיסמאות : "שתה אבל אם אתה רוצה לעשות את זה באחריות." באמת: "את ישר שאלת אותי / אבל אתה לא אוהב את זה יותר".

אלטרה למבורגיני - "מוזיקה" (והשאר נעלמים) "
שירו נושא את חתימתם של שני יוצרי להיטים: דייוויד פטרלה (לשעבר מחבר ל- J-Ax ו Fedez) ומישלה קנובה שכתב לזמרים מאד מפורסמים (Tiziano Ferro, Giorgia)
הוא אחד היצירות המיועדות להגיע עד הקיץ הבא ולהפוך - מראש - לשיר המצוטט של 2020.זהו מן שיר בדיחה קיצי. יש לשיר מקצבים לטיניים, צלילי רגאייטון: אוליטרה אולי לא תדע לשיר על הבמה אך הם טוענים שהשיר לא רע בכלל והוא עדכני מאד ושובב על אהבתה לקברן שקרא לה בשם אחר וגרם לה סבל.
יש כבר כמה שנתנו ציונים כמו זה
https://www.google.co.il/amp/s/www....ne/sanremo-2020-canzoni-pagelle-1.4984560/amp

וכמו זה
https://www.ilsole24ore.com/art/sanremo-2020-canzoni-anteprima-ecco-pagelle-ACvYrhCB
 

mati020202

New member
בעקבות הביקורות המפרגנות אנסטסיו כובש ת`מקום הראשון בהימורים

Odds Sanremo 2020
תזזות חיוביות קדימה לאלודי,לבנטה ,דיאודטו ורנקור.
מסיבה לא ברורה אירין זזה אחורה.
 

צIIת Kuss

New member
הפייבוריט שלי מבלי לשמוע את השירים:

אלודי כמובן ולו בשל העובדה שמחמוד עומד מאחורי המזמור. הרמה של הסנרמו בשנים האחרונות הייתה על הפנים. הבה נקווה לשינוי כלשהו השנה. וכעת לסיפור קצר:

שנה שעברה צפיתי בערב הראשון של הסנרמו והגיעו לשיר האחרון - מחמוד. רגע לפני התלבטתי ביני לבין עצמי אם לסגור את הטלוויזיה כי גם ככה הייתי ישנוני ומאוכזב מהרמה הפח. איכשהו, בדרך נס, לא סגרתי הטלוויזיה ונשארתי לצפות בשיר האחרון הלא הוא סולדי שלימים הפך לקלאסיקה מטורפת. כבר בשניה הראשונה עיניי נפקחו, התעוררתי לחיים והתעלפתי מהשיר. בימים שלאחר מכן האזנתי לשיר חדשות לבקרים למרות שהיה די ודאי שלא ינצח את הסנרמו כי לא הגיע למיקום גבוה. ואז כתבתי את ההודעה הבאה והשאר... היסטוריה.

אני
הייתי הראשון לזהות. אני
הייתי זה שזיהה להיט חודשים רבים לפני שהפך לכזה, כנגד כל הסיכויים.
 

mati020202

New member
יש אתר שמרכז את כל הביקורות של כלי התקשורת וממפה אותם

כמו בשנים קודמות יש את אותו אתר שמרכז את
הביקורות וממפה אותם,גם מי שלא יודע איטלקית יבין זאת.
אך אם בשנים קודמות היו רק שלוש קטגוריות
עכשיו הוא עושה זאת בעזרתן של חמש קטגוריות מה
שמאפשר להבין אינדיקציה וכיוון
רוח של השופטים (גם עיתונאים
מצביעים ) אך לא של דעת קהל הקטגוריות מחולקות ל
MOLTO POSITIVI ביקורת חיובית מאד
POSITIVI ביקורת חיובית
NEGATIVI ביקורת שלילית
MOLTO NEGATIVI ביקורת שלילית מאד
NEUTRI -ביקורת נטרלית
https://www.eurofestivalnews.com/20...-e-rancore-bocciati-nigiotti-e-giordana-angi/
אני כבר מזהה בעיה עם הפסטיבל משום
שאם שיש מבקרים הטוענים שבשיר של אנסטסיו יש
ריף גיטרה שנשמע כמו "I love rock'n'roll ״ של ג'ואן ג'ט
והשיר של אלברטו אוזרו נשמע כמו Con te partirò של אנדראה בוצ׳לי,
והשיר של דיאודטו מהדהד שירים של רדיוהד ויש
כאלה שסברו שהפינלה בשיר עם נגינת הפסנתר דומה לבלדות של הביטלס,
והשיר של אירין גרנדי נשמע כמו המיטב של טינה טרנר,
והסינת׳פופ בשיר של בוגו ומורגן מזכיר את השירים של דפש מוד משנות ה 80 ׳
והשיר של פאולו ג'נאצ'י נשמע כמו שיר של קט סטיבנס
ואכיל לארו שלח את אותו שיר מהשנה שעברה
אז איך הפסטיבל יכול להיות מעודכן ,פלייליסטי ועכשווי כדברי המנהל המוזיקלי של הפסטיבל?
נ.ב
השיר של רפאל לא נקרא קריוקי אלא קריוקה שזהו כינוי לעיר הבירה של ברזיל -ריו דה ז׳נרו .
 

mati020202

New member
2 תיקונים קטנים

1-ההשוואה בין השיר של פאולו לקט סטיבנס הוא לא במנגינה אלא במילים של השיר,
פאולו שר בלדה לבתו שתוכן השיר די זהה לשיר של סטיבנס.אני משער שהם התכוונו
לשירו המקסים father and son
&nbsp
2-קריוקה אכן מתייחס לריו,אך ריו איננה בירת ברזיל אלא ברזיליה.
 

ronniway1

New member
אני מחזיק אצבעות לאלודי


זמרת מצוינת ומוכשרת. הכי מתאימה
 

mati020202

New member
החדשות מאיטליה ממשיכות עם ערב דואטים מושקע עם אגדות סן רמו

אם כי בערב הדואטים לא כולם ישירו דואט (למשל פרנצ’סקו גבאני ישיר סולו את להיטו של טוטו קוטניו )
אך רשימת הזמרים האורחים המצטרפים לדואט בהחלט מרשימה
הם פשוט איחדו את ערב הדואטים עם ערב הקאברים עם דגש על להיטים
שיצאו מהפסטיבל,ממה שהבנתי ערב הדואטים יהיה גורלי משום שרק השופטים מצביעים והניקוד הנצבר באותו ערב יהיה בעל משקל גדול יותר מערבים אחרים אשר נצבר לערב הגמר במוצ״ש
ומי ברשימה?
פאוסטו לילי יצוות למישלה צירליו
אריסה למרקו מסיני
אנאליזה לאכיל לארו
פרנצ’סקה משלין ללבנטה
סימון(ה) קרסטיצ׳י לאנריקו
הפסנתרן הסורי עיאם אחמד לאלודי
הנה הרשימה המלאה כולל רשימת השירים
https://www.google.co.il/amp/s/www....nremo_2020_i_duetti_e_le_cover-246312134/amp/

והנה המשך תרגום הביקורת של ויויבלוגס לאנגלית
https://wiwibloggs.com/2020/01/22/sanremo-2020-song-previews-elodie-raphael-gualazzi/248157/

כמו כן הבנתי שגם הזמר הבריטי ממוצא לבנוני מיקה יבוא להתארח בפסטיבל ,כניראה בערב הגמר.
 

tajci

New member
אתה פשוט


רמת ההשקעה שלך והתכנים המעולים עושים לי כל כך טוב שאני לא יודע איך להודות לך...תדע שהפוסטים שלך הם אחד הדברים הכי מהנים שיש!!!
אני מכור לסן רמו בעיקר הודות לדיווחים שלך ובזכותם הכרתי המון אומניםן ושירים מדהימים. וגם את הסיפורים שעומדים מאחוריהם.
בקיצור, לא מאמין שהטירוף מתחיל שבוע הבא.
אלודי ורנקור הכי מסקרנים אותי(כמו שציינתי בפוסטים קודמים).
מקוה שההצלחה של סולדי תגרום לקהל ולשופטים להבין שצריך להמשיך באותה מגמה.
 
למעלה