מסתבר שיש לנו קדם חד-אמן לבחירת השיר הישראלי

מסתבר שיש לנו קדם חד-אמן לבחירת השיר הישראלי

זוכה הכוכב הבא יבצע מספר שירים בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" שתשודר בתאגיד ביום שלישי 03 למרץ 2020 (יום אחרי הבחירות).

( את הידיעה שמעתי דווקא בתכנית יום ברשת)
 

Willo the Wisp

New member
פורמט מיותר

מכל השיטות לבחירת שיר, זו הגרועה ביותר. זה בערך כמו בחירה פנימית כי דואגים שהשיר ה"נכון" ינצח, רק שבמקום להכין שיר אחד בלחץ של זמן יצטרכו להכין שלושה או ארבעה שירים בלחץ של זמן. לא אומר בהכרח שמקדם כזה לא יכול לצאת שיר טוב ו/או מצליח, אבל כל הפרוצדורה הזאת בשביל עאלק "לתת לציבור לבחור" זה חארטה ומס שפתיים.
 
כנראה שאני היחיד שמאמין בפורמט הזה לבחירת שיר לאמן...

... לצערי לא מנצלים את הפורמט הזה כראוי, ולכן כל מה שכתבת זה נכון.

על מנת ששיטה זו תעבוד נכון, הזמר אמור לאהוב את כל השירים, ומותר לו לאהוב אחד פחות ואחד , אבל חובה שיתחבר לכולם ולהנות לבצע את כולם, שירצה לכלול את כולם באלבומו האישי. הקדם חד-אמן הזה אמור להוות אינדיקציה לזמר לאיזה שיר הקהל הרחב הכי מתחבר, והכי אוהב, (ולכן חובה שההצבעה פה תהיה 100% של הציבור). וגם אם השיר הכי פחות אוהב עליו נבחר (שכאמור עדיין אוהב), הזמר אמור להרגיש : "וואללה, תודה לחוכמת ההמונים והדמוקרטיה שבחרה לי את השיר שמועדף עליהם, כי זה השיר שהכי יצליח לי באירוויזיון".

אבל אנחנו יודעים שבמציאות זה לא מתנהל כך, לכן כל חששותיך מבוססות !
 

צIIת Kuss

New member
פורמט מטופש ומטומטם

צריך לרכוש שיר בכסף גדול מהדוד סם. השנה היא שנת פופ טהור בכל הנוגע לנציג הישראלי, ומשכך חטרטוטי-חארטות של כותבי שירים סוג ז' יביאו עלינו אסון. עם כל הכבוד לעד כמה שהנציג שלנו מוכשר (והוא מוכשר ברמות!), אם השיר לא מקצועי וברמה הבינ"ל הגבוהה ביותר - אבדנו.
 
למעלה