בחיי שלא הצלחתי להבין את הקונספט של הכוכב הבא

mati020202

New member
בחיי שלא הצלחתי להבין את הקונספט של הכוכב הבא

הם מחליטים על סייבים שינתנו ל 2 שופטות בלבד,למה? כובע.
הן מעניקות את הסייב לשניים שלגמרי במקרה מוכרים ומקורבים להפקה,ואז מסתבר שזאת לא תחנה סופית למי שהפסיד בדו קרב ולא ניצל מהסייבים ,חלקם חוזרים ע`פ החלטת שופטים כולם ולא רק ע`פ החטת 2 שופטות,למה?
,
אז למען השם בשביל מה היה צריך מלכתחילה את הסייבים לניקי ולאוהד אם חלק מהפסידים חוזרים ע`פ החלטת שופטים?
הם 3 שבועות לפני הגמר והם נשארו עם כמעט כל הנבחרת,איזה מן קונספט זה?
האודישנים ארכו יותר מהתחרות עצמה,לא יהיה מספיק זמן להתרשם מהביצועים
של המשתתפים ולבדוק אם רמת הביצועים אחידה ולא יאפשרו לצופים להתחבר למתחרה כלשהו בגלל קיצור התוכנית וריבוי המשתתפים שלא מודחים,זה קרה גם בעונה שלפני 3 שנים שנבחר אימרי זיו,אני חושב שהיו בסה`כ 4 ביצועים שלו עד הגמר,בסופו של דבר נבחר זמר שלא היה ניתן לבחון את אחידות הביצועים שלו,יש צורך לספר איך זה נגמר?
מה בדיוק הבעיה לסיים עם אתגר הנינג`ה עד סוף אוגוסט[שגם כך זוהי תוכנית קיץ],ולהתחיל עם הכוכב הבא בספטמבר ולסיים את התוכנית בדצמבר-ינואר
זמן מספיק להתרשם מאחידות ביצועים של הזוכה,ולמצוא לו שיר מתאים בטווח זמן סביר מאד של חודשיים עם כל המשתמע מכך[יעבור עיבוד מתאים, יוקלט,יצולם קליפ וכו וכו] למה הקוספט המוגחך הזה שאני בספק אם קרבניטי קשת הבינו אותו עם כל הסייבים ,וחזרה לתחרות בלי סייב?מה זה השטויות האלו.
הרי כאן בפורום לעגנו על פורמטים מסורבלים ולא מובנים כמו עם סן מרינו ב 2018 וספרד ב 2017 ,אך עושה רושם שקשת מתעלה עליהם.
למה לא לעבור שידור חי גם במהלך העונה? למה רק בגמר?למה לא מאפשרים לבחון עם המתמודדים יכולים לעמוד במצבי לחץ?
 

Rori90

New member
במילה אחת: רייטינג

לקשת יש פורמט מנצח והם רוצים לסחוט את הלימון עד הסוף. זה למה גם כל תכנית עמוסה בפרסומות בלתי נגמרות (גם בזמן התכנית עצמה). למה להם לצאת פראיירים ולעשות עונה קצרה כשאפשר פשוט לעשות סייבים למקורבים להפקה ובכך להאריך את העונה עד לזמן לא הגיוני?
והקטע הכי עצוב הוא שכמו שאמרת, הם היו יכולים פשוט להתחיל את העונה מוקדם יותר ולסיים אותה בזמן שיאפשר לבחור שיר מתאים למתמודד/ת אבל כנראה שלקשת כבר יש איזה קיבעון מסוים.
 

mati020202

New member
להיפך,התנהלות כמו אמש רק מבריחה צופים ומורידה להם ת`רייטינג

האם הצופה הסביר לא הבין שיש כאן קומבינה כשפתאום החליטו על סייבים מטעם ההפקה והם ניתנו לאנשים מקורבים?האם מהלך כזה מעלה רייטינג? ובבכלל,הצופה הסביר
ודאי ישאל את עצמו אם היה כבר סייבים למה היה צריך פתאום להחזיר מתמודדים שהפסידו אפילו ללא דו קרב בניהם? הרי כך הצופה מקבל תחושה שההפקה שולטת מאד בתחרות ומנתבת כראות עיניה למי יתקדם ואף יזכה בתחרות,שלקהל יש השפעה שולית אם בכלל.והתוכנית מסריחה מנפוטיזם.
אני לא אפול מהכיסא אם יתברר שאיתי לוי דפק על השולחן ודרש שגם לו ינתן סייב משלו למעומד שמקורב אליו [לואי עלי] אשר עובד יחד איתו באותה חברה[ליאם הפקות]והצליח לו, ועל מנת שאיכשהו זה יראה `בסדר` צירפו לו עוד מפסידים ,אחרת אי אפשר להסביר את מה שקרה אמש.וכך נשארה התוכנית עם כמעט כל הנבחרת,3 שבועות לפני הגמר.
ובלי שום קשר ,קשת ממשיכה לשחרר טעימות בלבד מהתוכנית מחר עם דואט של אור עם אלה לי.

 

Uri04

New member
בושה. תוכנית איומה. ממש אבל

נתחיל עם זה שאיך שמתחיל דואט חדש, אתה כבר יודע מי ינצח ומי יפסיד. איך? העריכה לא מנסה אפילו להתל בנו - הראשון שמופיע מפסיד, השני נותן "שואו" ומנצח בגדול. כלומר - אין פה אפילו עניין של יצירת מתח (מזוייף ככל שיהיה) - אתה יכול לחזות את התוצאה לפי סדר ההופעה.
אני מניח שההפקה דאגה גם לקבור את המתמודדים הפחות מעניינים שלה על ידי בחירת שיר גרוע (עונג והשיר החרוש של טינה טרנר, נתן שניסו להלביש עליו בכוח את ברונו מארס וכו').
דבר נוסף, שכבר דיברנו עליו - הקרבה להפקה והרגשת ה"משחק המכור". אחרת - איך ניתן להסביר את הנפוטיזם הנוראי לטובתם של ניקי גולדשטיין, לואיי עלי, התבלינים, אוהד שרגאי ושקרכלשהו- פנחסוב? כל החמישה לא עברו את שלב הדו קרב. ועם זאת, את כולם השופטים/הפקה "הצילו" לסיבוב נוסף. כך שמתוך נבחרת של 20 רק ארבעה הלכו הביתה, בעוד שבמצב אידיאלי כל מי שהפסיד בדו קרב היה אמור לעוף הביתה.
כמובן שכל שאר המשדר המשיך להיות עמוס בקטעי נרקיסיזם טהורים על טהרת מופע כיתה ט' בחטיבת ביניים למוגבלים על שם אסי עזר. שכחו מהמתמודדים - זה המופע של האוחצ' התימני, לא של אף אחד אחר.

אה, טוב. אפשר גם להעניק את "אות יקיר העיר יבנה" לאיתי לוי (שוב פעם - מי זה???) שכנראה עשה משהו חשוב למען התושבים בעיר הענייה הזאת. אולי גם לא. אין לי מושג. זה לא ממש משנה, תפסיקו להתעסק בעיקר, תתעסקו בתפל! כל התוכנית הזאת היא רק אייטם בידורי משעמם שמעביר זמן בין פרסומת למאמא עוף לפרסומת לסוכנות ביטוח. כסףףףף!

החרטא הולכת להימשך גם בתוכניות הבאות אני מניח. עוד דו-קרבות בהם הראשון מפסיד והשני מנצח. ועוד הצלות שונות ומשונות של ההפקה ובסוף השבוע רק שניים ילכו הביתה. שבוע אחרי זה יהיה גלגל הצלה בין השישה שהלכו הביתה עד עכשיו וארבעה יחזרו לתחרות. בגמר יתחרו כולם ואז אור יוכתר כמנצח. ועכשיו לעוד פרסומות.
 

צIIת Kuss

New member
כל מה שכתבת נכון וזה מה שהופך התכנית לסופר מצליחה

ראינו תוכניות ריאלטי מוזיקה נופלות כמו זבובים ומתרסקות, ותכנית אחת שעוסקת באירוויזיון אוכלת את כולם ללא מלח. כנראה שכן עושים שם משהו נכון.

מי שמחפש עומק ואמינות שיצפה בדיסקברי צ׳אנל. טלוויזיה מסחרית כשמה כן היא - מסחרית, כלומר מטרתה היא אחת בלבד: להשיא רווחים. כיצד עושים זאת? באמצעות הבאת נתוני רייטינג גבוהים המפתים מפרסמים. כל מה שכתבת, מעצבן ככל שיהיה, משרת את מטרת התכנית והיא: נכון, השאת רווחים.
 

Uri04

New member
לא מרשים אותי במיוחד

בינתיים, הפח הגדול אוכל את הכוכב הבעע בלי מלח בדו קרב על הרייטינג. ואני לא יודע על אילו תוכניות ריאליטי אתה מדבר, דה וויס עוד קיימת והכוכב הבעע הוא בסך הכל גרסת המשך גרועה במיוחד של כוכב נולד. מה הם עושים שם נכון? טמירה ירדני המפלצתית היא בולדוזר שלא נח לרגע. אבל בוא נראה אם התוכנית הזאת תמשיך להחזיק ללא ה"אירוויזיון", סבבה? העונה הראשונה שלה, לזכרוני, היתה כישלון צורם.

אגב, אני באמת מאמין שטלוויזיה מסחרית יכולה להיות גם איכותית. אין צורך לרדת לרמת אשפתות וגן ילדים על מנת להשיג רייטינג. ואני לא חושב שהציבור יברח בהמוניו אל מחוזות המתחרים אם אסי המזעזע לא ייקח חלק בתוכנית.
 

mati020202

New member
לא הבנתי איך רק חלק מהביצועים הם דואטים,מה גם שעושה רושם ש..

שלא באמת היה דו קרב שקול בין המתמודדים...
קשת ממשיכה לקדם בצורה אגרסיבית מאד את אור ואלה-לי,מן הסתם זה [כמעט] לגמרי ברור שאחד משניהם נוסע לרוטרדם,איזה צופה יבחר במישהו אחר עם הפרומויישן שקשת עושה להם?
אלה לי הגיעה למקום השלישי בסרטונים החמים בשבוע שעבר עם רק שלוש-רבעי שיר ביוטיוב,אור עם אודישן הראשון המלא למקום החמישי.והיא זו ששומרת על עקביות של ביצועים מרשימים אך הוא בהחלט יכול להפתיע ולנצח אותה.
 

צIIת Kuss

New member
אור שקשוקי-בלוכמן מעיף לי את הסכך

זה ברור שהוא יסע לרוטרדם, יתכן שגם הנערה תתלווה אליו לדואט. הוא מקדם את עצמו עם איכויות יוצאות דופן יחסית לגילו הצעיר ולא סתם הכל אוהבים אותו. ג׳ינג׳ לאירוטרדם בבקשה. תודה.
 

Uri04

New member
אני אומר שיש להם תוכנית ב'

אם אור זוכה - הוא נוסע לבד. אם עלה-לי זוכה - הם מצמידים לה בכוח את אור כשחקן חיזוק וככה הם יוכלו להופיע בתור האחיות עלה-לי-בוכמן-שקשוקי (סטארטאפ!)
 

צIIת Kuss

New member
לכזה דבר חייבים שיר מושלם ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר

ובתכלית האיסור לא שיר של איזה זמר ישראלי סוג ז׳ שכתב חרטוט על מפית בבית קפה ושלח לועדה עת הוא אומר לעצמו: מה שיהיה יהיה.
צריך לרכוש להיט מאמריקה בכסף גדול ולהדביק אותו על השניים הללו.
 

Uri04

New member
או חלילה דואט בסגנון אנטונלה ודון פפיטו

שהספרדים שלחו לפורטוגל לפני שנתיים והתרסקו בגמר...
 

DH1212

New member
הם היו וואחד פלופ חובבים. ועוד כולם חיכו שהם יפרדו

מה שקרה כמה חודשים אחר כך.
 

kerens323

New member
צודק לגמרי

איך אפשר להתרשם מעונה כל כך קצרה מהמתמודדים
&nbsp
אני גם חושבת שצריך לסיים לסיים את אתגר הנינג'ה (תוכנית שאני אוהבת כי זה לפחות מחנך לספורט וזו מטרה חיובית) בסוף אוגוסט או מקסימום לפני חגי תשרי והתחיל את הכוכב הבא בספטמבר/אחרי החגים (תלוי מתי החגים נופלים באותה שנה חחח) ולסיים בינואר ואז יהיה להתרשם מהמתמודדים ולבחור שיר מתאים לזוכה בלי לחץ. השנה אני לא לחוצה שנזכה גם ככה אין ממשלה שתממן את זה!!!!! ואני בספק אם תהיה ממשלה בעשור הקרוב עם הבוץ הפוליטי
 

Uri04

New member
ועוד לחשוב שקיצרו לנו את עונת הנינג'ה בשביל זה...

היו צריכים להיות עוד 2 ספיישלים של נינג'ה-סלבס וגנזו אותם (תודה לאל) כדיי לפנות מקום לשיט הזה, ועדיין זה לא מספיק.
 
למעלה