כל מה שדיקלה מלכה עשתה לא בסדר

כל מה שדיקלה מלכה עשתה לא בסדר

גם באודישן הזה וגם בקודם, היה לחייך בזמן שהיא שרה שיר שלא מתאים לחייך בו.
במקום לקשקש לה באודישן הקודם, היו צריכים פשוט להגיד לה "אל תחייכי אם זה לא מתאים לשיר", והיא הייתה עוברת. לא טכני, מה טכני - זה רק החיוך שלא היה במקום (כמו הראל סקעת באירוויזיונו, שבהמשך ניסה לכפר בהבעות פנים שונות ומשונות - מה שבמקרה שלו לא שינה בסופו של דבר, כי הוא ממילא זייף...).
 

GM1988

Well-known member
זה כמו להגיד ששיר עצוב צריך לשיר רק בצורה עצובה

וזה לא נכון.
במקרה שלה החיוך זה לא מה שמשנה. היא פשוט לא שרה מעניין, וזה סתם..
&nbsp
זה באמת קטע שזמרי ליווי הם ממש בנויים להיות מאחורה ולשרת את הזמר הראשי ולא להיות בפרונט.
זה ממש מוזר, אבל זה ככה.
 
בהחלט לא סביר לשיר שיר עצוב עם חיוך על הפנים.

לדעתי הבעות הפנים שלה מאוד משנות, והן מה שקלקל לה - הפנים הם חלק מאוד חשוב, אפילו קריטי, מההופעה של זמר.
חבל שאי אפשר לעשות ניסוי ולבדוק את העניין (כלומר, לתת לה לשיר בדיוק אותו שיר, אבל עם הבעות שתואמות אותו, ולראות מה השופטים, או שופטים כמוהם, יחשבו). יכול להיות שהשופטים לא אמרו לה את זה ספציפית (שלא תחייך) כי הם בעצמם לא הבינו שזו הבעייה.
מציעה לך להסתכל שוב על האודישנים שלה (וכמובן להקשיב למילים שהיא שרה), ולהיווכח שלא משנה כמה טוב היא הייתה שרה, ההופעה שלה לא הייתה יכולה לעבור כשהיא מחייכת. זה פשוט לא היה סביר. היה נתק מוחלט בין מה שהיא שרה להבעות הפנים שלה.
 

GM1988

Well-known member
גם אם אני אשמע את הביצוע באודיו אני לא אוהב אותו

 
זה לא ממש רלוונטי

כי הם ל-א שופטים את האודיו (שממנו הם דווקא התפעלו) אלא את ההופעה (האודיו-ויזואלית) - וגם אצל המתמודדים האחרים הם לא שפטו את האודיו, ויכול להיות שהם לא היו מעבירים אותם על סמך האודיו על אף שהעבירו אותם על סמך ההופעה. במקרה שלה החלק הויזואלי חיסל כל אפשרות שיעבירו אותה, וזה חבל, כי אם רק היו נותנים לה הערה יותר קונקרטית אחרי ההופעה הראשונה, היא הייתה יכולה לזכות לשיפוט יותר ענייני ולא להיפסל על טעות קריטית שאפשר היה להימנע ממנה.
 

GM1988

Well-known member
אם הם מקצועיים הם היו אומרים את אותו הדבר

יש דברים שמשפיעים על החלק הויזואלי, אבל פה זה היה בולט מדי שהיא טכנית ומשעממת כדי להתייחס לזה.
 
לדעתי ה"טכנית ומשעממת"

התייחס בדיוק לזה. הפער בין ההופעה המחויכת לקול "הבהיר" ש"היא לא באמת מתכוונת למה שהיא שרה" (גם אם תכלס גם מי שכן "נראה" כאילו הוא מתכוון ברוב המקרים זו רק הצגה). ובהעדר כוונה לא יכול להיות רגש, ולכן זה אוטומטית רק טכני. במובן הזה הם גם צודקים. היא בברור לא הרגישה את מה שהיא שרה, אחרת היא לא הייתה יכולה לחייך - אבל אם היא הייתה עושה את הפרצופים הנכונים לא הייתה להם דרך לדעת אם היא מתכוונת או לא, ולכן הם היו מזדרזים פחות לקרוא לזה "טכני".
הפער בין ההבעות לשיר היה עד כדי כך בולט שלא היה ברור איך אסי יכול היה לחשוב שזה כ-ן מרגש, ואיך בן אל יכול היה להגיד שהיא מעולה ולתת לה כחול, על אף שלא רק שהיא הייתה מעולה, כולם הסכימו שהיא הייתה מעולה. אלא שהבעות הפנים שלה "חשפו" את זה שזה טכני ושהיא לא שרה "מהלב". גם שירי, אגב, שרה טכני לגמרי, אבל היא למדה גם את ה"טכניקה של ההופעה", בניגוד לדיקלה.
כאמור, חבל שאי אפשר לעשות את הניסוי הזה ולתת לה להיבחן שוב בלי החיוך ועם "הצגה של הרגש הנכון".
 
ותראה את מה שקרן פלס

אמרה לעדן אלנה על הביצוע האחרון שלה אתמול ותבין עד כמה פלס מייחסת חשיבות להבעות הפנים של הזמרים. בכלל השופטים פה מייחסים חשיבות גדולה לחלק הויזואלי - ובצדק, כי זה חלק בלתי נפרד מהאירוויזיון.
 

Rori90

New member
לי באופן אישי זה לא היו הפרצופים שהפריעו

אלא הקול שלה. גם האודישן הראשון היה פחות מוצלח לדעתי (היא שרה שיר מאתגר מאוד ובכל זאת הביצוע היה משעמם ולא סוחף) אבל האודישן עכשיו היה כל-כך צורם שהייתי חייבת להחליש את הווליום תכף ומיד.
 
למעלה