החל מ-2021 קדם האירוויזיון חוזר לערוץ הציבורי

daniel9977

New member
החל מ-2021 קדם האירוויזיון חוזר לערוץ הציבורי

תכלס, אני בעד!
לא אהבתי ששינו את "כוכב נולד" ל"כוכב הבא לאירוויזיון".
נציג ישראל לאירוויזיון צריך להיבחר בשיטה הותיקה והמסורתית של "קדם אירוויזיון" בערוץ הציבורי.
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/B100RvkAB
 

Brady

New member
לא יודע לגבי זה

הייתי שמח לבחירת שיר + אמן, אבל אני גם זוכר מה המשמעות של קדמים אצלנו... שירים גרועים ומיושנים ואפס עניין. וכמו שהעניין בארץ באירו הגיע לרמה פסיכית - הוא גם יכול לצנוח באותה קלות. ונכון שעברנו שנתיים שהפקת הכוכב החליטה בעצמה מי ייבחר, אבל אני ממש לא אופטימי שהבחירה תהיה נקייה יותר אצל כאן, ככה שהטיעון הזה גם לא בהכרח מחזיק.
הצעות השיפור העיקרית שלי לכוכב הבא הן להתרכז יותר בבחירת השיר + לבחור בבמאי טוב יותר להופעות באירו, מישהו שבאמת מוכשר בתחום ה*ספציפי* הזה. שפכו כספים על כל ההופעות שלהם, וזה גם מועיל לתוצאה, אבל לטעמי רק ההופעה של נדב יצאה באמת טוב והחמיאה לשיר.
בגדול אני נשאר נייטרלי, כיוון שמדובר בכאן ולא ברשות השידור של פעם (מבחינת בחירת שירים). מקווה שלפחות נזכה למגוון גדול יותר של אמנים/ז'אנרים.
 

Willo the Wisp

New member
על הכל

יכול להיות שבסוף התאגיד יביא קדם לפרצוף, אבל כרגע כשאני חושב על קדם אירוויזיון חוזר לי הPTSD מהקדמים של המאה ה-21 (כולל 2005. חוץ משירי אף אחד שם לא היה אפילו מתקרב לעלייה לגמר).
 

GM1988

Well-known member
שינוי זה תמיד דבר טוב

נראה כמה זה יהיה יעיל גם.
 

World Of Music

New member
דעה: קדם אירוויזיון ב"כאן" זה רע!

דעה: על סמך ההיסטוריה של תחרות הקדם אירוויזיון בעשורים האחרונים, ההחלטה של תאגיד השידור הציבורי היא החלטה שגויה. בתאגיד, ככל הנראה, רוצים "לחלוב את הפרה עד מותה". לכתבה המלאה > http://www.euromix.co.il/2019/12/12/דעה-קדם-אירוויזיון-בכאן-זה-רע/
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה גם מה שאמרו על האירוויזיון ובסופו של דבר היה מעולה

התאגיד אינו רשות השידור והעניין באירוויזיון כיום שונה ואין סיבה שישתנה רק כי זו לא תהיה הפקה של קשת. הכול יכול לקרות, אבל אין סיבה לראות שחורות ולהספיד בטרם עת.
 

DH1212

New member
חששתי בחמש דקות הראשונות, ואז שיניתי את דעתי

לפחות מבחינת הזמרים, אני בהחלט רואה פיינליסטים שהיו בכוכב הבא ולא זכו חוזרים לקדם - חן אהרוני, מאיה בוסקיה, שפיטה, כתריה וכו'.
&nbsp
בנוסף לזה, זמרים מקצועיים שבחיים לא היו משתתפים בכוכב הבא כן היו הולכים לקדם.
&nbsp
מה שדחה את הישראלים בשנות ה-00 הוא האירוויזיון עצמו. מהר מאוד האירוויזיון נתפס כתחרות גימיקים וצעקות אז אף זמר מקצועי לא ניגש לקדם.
אני כן חושב שאחרי הזכיה של נטע והפופולאריות האדירה של הכוכב הבא הדקם בעשור הבא יכול להיות מוצלח ביותר.
&nbsp
רק נשאלת השאלה מה איכות השירים שיוגשו.
 

DH1212

New member
וגם בואו נזכור שמדובר בתאגיד ולא בערוץ 1

יש הבדל ענק מבחינת תקציב, הפקה ורצון
 

נליאו

New member
לא חושב שזה הצעד הנכון, יכול להיות שאנחנו חוזרים אחורה

הכוכב הבא הביא לנו הצלחות יפות מאוד, 5 שנים רצופות בגמר ואמן גם 6, שכמובן הזכייה של נטע עומד מעל כולן.
הכוכב הבא גם גרם לשיא של התעניינות באירו' בארץ, אירוויזיון היה אשכרה נושא היום בקרב אנשים שלא רואים את התחרות ושהאירוויזיון היה מעניין אותם כקליפת השום בשנים שלפני הכוכב הבא.
אני חושב שקדם יביא לנו זמרים אלמוניים לא בהכרח עם שירים טובים, אנחנו רואים שהרבה זמרים מוכרים באים לכוכב הבא והאירוויזיון הפך לדבר מבוקש.
אני לא בטוח שקדם יביא את אותם זמרים וימשוך רייטינג כמו שהכוכב הבא מביא. נכון שהתאגיד הוא גוף שונה מערוץ 11 שהביא את אותם קדמים נטולי השקעה ותקציב, אך עדיין הרייטינג של התאגיד לא קרוב למחצית מהרייטינג שיש לערוץ 12.
אני בספק כמה באז הקדם של ערוץ 1 יביא לאירוויזיון, לצערי אני רואה שהאירוויזיון שוב תחזור להיות תחרות נידחת בארץ שמעניינת רק את החובבים.
הדבר הנכון היה לבחור זמר+שיר בכוכב הבא ולצמצם את מספר האודישנים, ככה שהתכנית פחות תימרח ותימאס.
 
זו גם דעתי...

... אני לא אוהב את כוכב הבא, וגם לא רואה את הסדרה (פרט לגמר שאליו אני גם נוסע). אבל אני מכיר במציאות, המציאות לצערי היא שריאליטי זה מה שגורם לעם להתעניין, וכתוצאה מאפשר תקציב יותר מכובד להעמדת שיר באירוויזיון עצמו.

קדם אירוויזיון, ולמעשה כל הפורמט הזה של תחרות שירים חדשים, זה לא מעניין בשנת 2020 (וכאן זה דבר מדהים איך האירוויזיון שורד את זה)
 
העיקר שלא יהיה קדם של ערב אחד אבל גם לא קדם של 30 שירים

יש דברים שהייתי שמח לחתוך בהשוואה לצפייה בכוכב הבא כמו הברברת של השופטים על ביצועים והמקרופונים הפתוחים שיש לאסי ורותם ולשופטים שמברברים תוך כדי שירים. גם כל שלב האודישנים הארוך מעצבן כולל צפייה בכאלה שלא הצליחו להעפיל או כאלה שיעפילו אבל ממילא ינפו אותם עוד לפני שלב ה20 אחרונים או משהו. מצד שני לא רוצה קדם של ערב אחד שבו צריך להכיר 10-16 שירים חדשים ועוד יותר לא קדם של 30 שירים בכמה ערבים כמו שהיה למשל ב2013. שיתנו משהו באמצע, נגיד 3 פרקים (אולי 2 חצאי גמר וגמר) או אפילו יותר אבל לא יותר מנגיד 20 אמנים שראויים להשתתף, שנגיד בשלב ראשון יבצעו קאוורים ורק אלו שיגיעו לגמר יבצעו שירים חדשים אבל גם לא יותר מדיי רק איזה 10-5 שירים גג.
 

צIIת Kuss

New member
אני מתערב אתכם שברגע האחרון הרעיון יתמוסס

ואחת מתכניות הריאליטי תקבל את המושכות לבחור הנציג. לאו דווקא הכוכב הבא, שהרי ערוץ 13 יתנו פייט וינסו לקבל את האירוויזיון (שעד לפני כמה שנים היה סוס מת וכיום תפוח אדמה לוהט) לידיהם. אני מודיע ללא היסוס: קדם בערוץ 11 לא יהיה!
 

TA2020

New member
לא יודע אם זה טוב או רע

בתכלס אנחנו אמורים לזכות שוב רק ב-2039 ועד אז בטוח ישתנה הפורמט עוד כמה וכמה פעמים..
העיקר שנצליח לעלות לגמר ברוב השנים
 
למה שדדוקא אז יקרה ?

ישראל עוד לא הצליחה להגיע מקום אחרון. נסינו, אבל תמיד משהו דפק לנו את הכבוד המיוחל (הדבר הזה נקרא ברוב המקרים "צפרת")
 
למעלה