סן רמו הולך להיות המושקע ביותר,ורשימת הזמרים מתארכת

mati020202

New member
סן רמו הולך להיות המושקע ביותר,ורשימת הזמרים מתארכת

הסן רמו המתקרב מספק אינסוף ספקולציות לגבי מי שהולך לקחת בו חלק,זה קרה גם בשנים קודמות אך עושה רושם שהשנה זה בא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר חריגה ואינטנסיבית והשמות בכל יום משתנים ,ומשום שכמות הזמרים הרוצים לקחת חלק בתחרות הולכת ומתארכת בRAI שוקלים להגדיל את כמות המשתפים מ 20 ל 24 משום שכל יום מתווסף שם חדש ,השם החם הבא שיש לגביו שמועות הוא אירמה
https://www.google.co.il/amp/s/www....n-gara-lex-fidanzato-di-giulia-de-lellis/amp/
חשוב קצת להבין מהאין באות השמועות הללו ,לרוב
מדובר בהדלפות של חברות התקליטים של האמנים
לטורי הרכילות אך השמועות גם נובעות מאמנים מפורסמים הדוחים באופן מכוון את הוצאות האלבומים שלהם לאחרי הפסטיבל על מנת שהשיר שהם שלחו לתחרות ,בתקווה שיתקבל, גם הוא יכלל באלבום מה שמייד מעלה ספקולציה על השתתפות האפשרית בתחרות ומשם לטורי הריכלות,
אך יש אתרי אינטרנט שרמת הדיווח שלהם יותר אמינה מאחרות וזאת אפשר לבדוק ע׳פ שנים קודמות
שמה שנרשם באתר אכן התגשם ואחד האתרים המפורסמים הוא chi ,
https://www.google.co.il/amp/s/www....ta-cast-vincitore-amici-giudice-x-factor/amp/
האתר מדווח שגם אריסה מתכוונת לקחת חלק בתחרות שזוהי בהחלט הפתעה
משום שקראתי ראיון עמה לפני כמה חודשים
שבו היא נשאלה לגבי חזרה אפשרית לסן רמו והיא השיבה שהיא לעולם לא תחזור לתחרות הזאת יותר ,אריסה הסתכסכה עם חברת התקליטים שלה וורנר עזבה לחברת תקליטים קטנה יותר ׳סוכר׳ וגם איתה הסתכסכה וכרגע היא ללא חברת תקליטים בכלל
כך שאולי הדיבורים על השתתפות בסן רמו היא כאורחת ולא כמתמודדת,בכל זאת יש לא מעט זוכי עבר שבכוונתם להשתתף ויתכן וגם הם על תקן אורחים ולא בהכרח כמתמודדים כמו אל בנו ורומינה פאוור(שבנתיים רק שמה ירד מהפרק נכון לכתיבת שורות אלו),אומברטו טוצי ורף ,מרקו מסיני ופרנצסקו גבאני אך עליו כבר כתבתי
שהוא מתכנן להשתתף כמתמודד ולא כאורח.
נעמי גם היא תחזור לתחרות ויש המגכחים שהיא משתתפת כל שנתיים אך השמועות לגביה מתייחסות לכותב השיר שלה לתחרות שהוא לא אחר מאשר פבריציו מורו שכבר כתב
לה שיר (מצויין) לתחרות ב 2012 עמו הגיעה למקום השלישי
הגבוה ביותר מבין כל השתתפויות הקודמות שלה.
https://www.dailymotion.com/video/xwcuoh
שם נוסף שמתווסף הינו מתיאו בוטצ׳י (הבן של אנדראה)שהשתתף בשנה שעברה יחד עם אביו אך כאורח.https://www.google.co.il/amp/s/www....-2020-cantanti-in-gara-vallette-e-ospiti/amp/
השמות המשתתפים די זהים גם באתרים אחרים
כמו זה למשל https://www.google.co.il/amp/s/www.gossipetv.com/cantanti-sanremo-2020-probabili-gossip-450534/amp
באתרים אחרים מדווחים גם על ג׳וזי פרארי,מיקל בראבי, נק ,ג&#1523אפשר לומר כמעט כל זמר איטלקי אולי מלבד טוטו קטוניו.
https://recensiamomusica.com/sanremo-2020-cast-in-continuo-aggiornamento/
RAI מתכוונת להשקיע
סכום מטורף על האירוע כ 40 מליון יורו ,מעולם לא הושקע סכום שכזה בעבר https://eurovisionfun.com/en/2019/1...ertising-revenue-for-sanremo-2020-broadcasts/
ליידי גאגא אמרה לא ל rai שמאד רצו להביא אותה כאורחת לתחרות אולי בגלל מוצאה הסיצליני מנהליה
נימקו את הסירוב בגלל התחייבויות קודמות שלה
הם מנסים להביא את שותפה לסרט כוכב נולד בראדלי קופר וגם את מריל סטריפ.
ולסיום בא לי להתמקד בזמרת מאד מיוחדת שלא ניראה שהרבה מכירים כאן ושמה עולה שוב ושוב
כמי שהולכת להשתתף בפסטיבל המתקרב שמה לבנטה,היא בעבר שפטה באקס פקטור בעונה ה 11
ומה שמעניין הוא שאחד המתמודדים בתחרות שהיא שפטה הינו Enrico Nigiotti (השתתף בשנה החולפת בתחרות סן רמו) וגם שמו נרשם כמי שמתעד להשתתף,סיטואציה די מוזרה ששופטת ומתמודד בתוכנית ריאליטי משתתפים כמתחרים
שווים בפסטיבל.
ולסיום בתחרות באלבניה מתכוונים להתארח מחמוד,ג׳וזי פרארי והלני פורירה.
https://eurovisionfun.com/en/2019/1...-foureira-mahmood-giusy-ferreri-on-fik-stage/









 
נו באמת

כל זמר איטלקי? אולי כל זמר איטלקי שהשתתף כבר בסן רמו. אותם שמות שוב ושוב. זה משעמם ומאוס. באיטליה יש רק 30-40 זמרים? אגב עריסה לא רוצה להשתתף בגלל הפדיחה הענקית שהיתה לה בסן רמו האחרון כשקולה בגד בה והיא לא הצליחה לשיר. זה היה מביך וגם עצוב מאוד.
סן רמו זה פסטיבל שמרני שאותה מאפיה אוחזת בו שנים על גבי שנים וכל מי שמקורב למאפיה משתתף שוב ושוב ושוב. זה פסטיבל מיושן ולא רלוונטי ועד שלא ישוחרר מטלפי המאפיה ימשיך להיות כזה. האחרון היה אחד הגרועים ואף שיר לא נשאר איתי. מוזיקה מיושנת, אותה נוסחא כמעט לכל שיר, ולא סתם סולדי ניצח , כי הוא חריג בסגנונו, יוצא דופן מהנוסחא האיטלקית הכה ממוחזרת. הדבר שאני הכי אוהב בסן רמו זה האופנה. כל זמר או זמרת לבושים בשיא האופנה, הכי בטוב טעם, הכי אלגנט, הכי שיק. זה העונג שלי בסן רמו. הקוטור. המוזיקה כאמור משעממת תחת.
 

צIIת Kuss

New member
להסתובב ברחובות רומא ולראות כיצד המקומיים לבושים

זו אחת החוויות הכי... סליחה
... הכי מרגשות שהיו לי בחיים.
 
לגמרי

האיטלקים אלופי העולם באופנה. גם אני התמוגגתי ברומא. ולמה סליחה, זה באמת מרגש לראות אנשים כה אלגנטים. וחייב לציין, זה לא עניין של כסף, אלא של תרבות. והאיטלקים נושמים אמנות מרגע לידתם. גם במוזיקה אגב, רק שסן רמו מושחת וחבל. אגב, גם תעשיית האופנה מושחתת. אבל הטעם אחחח הטעם האיטלקי המובנה באופנה מתעלה על הכל.
 
ואחרי שהוצאתי.. כמה מילים טובות

למרות זאת, סן רמו בעיני הוא הקדם בין הטובים באירופה יחד עם פורטוגל ואלבניה. (שגם מאוד שמרני).
איך אמר סלבדורי- אנחנו חיים בעולם של מוזיקה חד פעמית. אז בסן רמו עדיין מנסים לעשות מוזיקה מהנשמה. אמנם שמרנית, אמנם נוסחתית, ממוחזרת, אמנם אותם מקורבים שוב ושוב, אבל אין טראש, אין פלסטיק. יש (לרוב) מוזיקה אמיתית. וזו חצי נחמה. וזה שומר על סן רמו כפסטיבל איכותי למרות כל מגרעותיו.
 

World Of Music

New member
סן רמו שמרני?
מה זה השטויות האלה?!

איך אפשר להגדיר את הסן רמו כשמרני כשהזוכה בשנה שעברה היה מחמוד? הבחירה ב- Soldi זה בחירה שמרנית? לא נראה לי....
איך אפשר להגדיר את הסן רמו כשמרני כשפרנצ'סקו גבאני זכה ב- 2017? זה גם לא נראה לי בחירה שמרנית...
 

DH1212

New member
כשאתה שייך לשמאל הקיצוני כולם בעינייך הם שמרנים נאו-נאצים.

 
שטויות במיץ

זמר מוצלח שרוצה להשתתף בסן רמו ישתתף. שיר טוב יצליח. מחמוד, גבאני, לו סטטו סוציאלה, אירמה. זה למה איטליה היא המדינה המוצלחת בעשור האחרון. (טכנית שבדיה יותר אבל זה פחות קשור בעליונות מוזיקלית ויותר בזכות הצבעה לא מוצדקת לאוחצ'ות).
אני מבין למה שמרנות תהיה מילת גנאי לקומוניסט הממוצע אבל מבחינתי זאת מעלה של הקדם ולא להפך. זה למה הסן רמו לא עלוב וגנרי כמו הקדמים של רוב מדינות המערב (או הוונאבי מערב), זה גם למה יש אירוויזיון עם 40 מדינות ולא עם מדינה אחת, עם אחד ומנהיג אחד.
&nbsp
 

tajci

New member
מסכים

סן רמו זה הקדם הכי משובח ואיכותי באירופה.
נכון שהרמה לא תמיד אחידה, אבל איכשהוא האיטלקים תמיד מצליחים לשלב תמהיל מסקרן של הרבה סגנונות. נכון שלעיתים הרבה דברים נשמעים זהים או מוכרים מדי, וחלק מהאומנים קצת חוזרים מהר מדי להתחרות. ועדין זה הפסטיבל שהכי מרגש אותי ונשארים לי ממנו הכי הרבה שירים לפלייליסט.
משמח לדעת שאומנים מהשורה הראשונה והמצליחים ביותר במדינה מעוניינים לקחת חלק בתחרות. זה ממש לא מובן מאליו. וקורה רק שם.
הזכיה של מחמוד בשנה שעברה היתה תזכורת לכך שגם בים השמרנות, איכות/מקוריות/תעוזה יכולה להיות גם שם.
 

tajci

New member
תודה שוב על העדכונים החמים

מקוה לראות שוב את אירמה. לא מבין איך השיר שלו לא עלה לסופר פיינל.
באנרגיות הוא הזכיר לי קצת את טוטו קטניו(אם כבר הזכרת אותו...).
השיר שלו היה נפלא, מרגש ומאוד מוצלח. בהימורים הוא היה גבוה בסיכויי הזכייה. תוכל לשתף מה פגע בו?
 
תאזין שוב לאירמה

ותגלה שאין שיר. יש בתים בספוקן וורד, ופזמון אמנם גוספל קליט, וזה לא רע. אבל בטח שלא נפלא. לטוטו קוטוניו היה שיר עם מלודיה. לאירמה הייתה מלודיה רק בפזמון ולמעשה מה שעשה את השיר זו ההופעה עם זמרי הגוספל. אבל תכלס השיר עצמו לא כזה שוס. הנה הוידאו קליפ שבעיני בלתי נסבל כי יש בו אלימות. לא מבין למה תמיד הגברים האיטלקים עצבנים בקליפים על בנות זוגן.

 

mati020202

New member
אתה לא הבנת את השיר

השיר מדבר על אלימות במשפחה ולא בין בני זוג,האיש המכה הוא אביה.נקודת המבט של סיפור השיר מסופר דרך בן הזוג על הקשר האלים של אביה עם בת הזוג.
הבתים של השיר מאד מזכרים את השיר הזוכה מ 2018 של ארמל מטא
ופבריציו מורו,ונושא השיר מזכיר את שירו של ארמל מטא מ 2017 שגם הוא עסק באלימות במשפחה .קשה לי מאד לשים את האצבע מה בדיוק לא עבד,אך היו לא מעט שניות בהופעה בגמר התחרות שהוא היה עם הגב אל הקהל ואל המצלמה,
אני באמת לא זוכר הופעות כאלה שהזמר מופיע עם הגב לקהל ואל המצלמה
במשך שניות ארוכות,פשוט חוסר מקצועיות בעבודה מול מצלמה.
נ.ב
אני צירפתי לתגובה הראשונה שלי לא רק שירים של לבנטה אלא גם שירים של קיארה ואנאליזה שיצאו לפני ימים אחדים,סביר להניח שזהו פחות או יותר הקו המוזיקלי של השירים שהם שלחו לתחרות,האם השירים הללו נשמעים לך מיושנים?
 
נכון. אני לא מבין איטלקית

ותודה שהסברת. אבל משום מה, אולי אני טועה, אבל נדמה לי שיש הרבה אלימות בקליפים איטלקים. וכמובן נרקסיזם. ואני מתעב נרקסיזם. הזמרת מצולמת מכמה זויות מביטה במצלמה ויאללה קליפ. גם בקליפים שצירפת של אנאעליזה וכיערה הנרקסיזם שולט. השירים עצמם פסדר. אני מאוד אוהב את שתיהן בלי קשר.
ובעניין המיושן. ובכן, יש נוסחא קבועה לה מ ו ן שירים איטלקיים. מתחיל שקט -שירה דיבור, ואז פזמון שירה בווליום גבוה יותר. זה סוג של שאנסון איטלקי נקרא לזה. לא יודע אם יש לז'אנר הזה הגדרה ספציפית לאיטליה אבל יש מלא כאלה כל סן רמו. מלא. לדוגמא השיר של פרנצ'סקו רנגה אשתקד. אותו שטאנצ, אותה נוסחא. לזה אני מתכוון מיושן וממוחזר.
אבל כאמור, אני אוהב את סן רמו למרות מגרעותיו. פעם ממש אהבתי את השירים האלו. אבל עם הזמן אני משתעמם. רוצה מוזיקה חדשה. לא ממוחזרת. מקווה השנה לכמה שפחות מיחזור וכמה שיותר מקוריות.
 
פסטה עגבניות בעיניך זה מיושן וממוחזר?

אם כן יש לך בעיה בסיסית בהבנה של ז'אנרים קלאסיים
 

tajci

New member
תגובה גאונית!!!

ובאמת נימוק מאוד דומה. האוכל האיטלקי מושלם ויכול להיות הכי מיושן מצד אחד והכי מתקדם ומתוחכם. בנוסף הוא שיר הלל לאיכות ולחומרי גלם משובחים וכו'.
והכי חשוב שהצלחת לשנות את דעה של חבר, אז בכלל יצא טוב...
 
חוזר בי מכל מה שכתבתי

לא יודע איך אבל פתאום אני קולט שהשיר של אירמה מתנגן לי בראש. מפה לשם מצאתי את עצמי צופה בקליפ ומתענג על השיר, שניכם צדקתם. אני טעיתי. זה שיר מעולה! והקליפ חזק. פיספסתי אותו בגלל שאני לא יכול לסבול אלימות ולכן גם לא צופה בסרטים אלימים. ואת השיר פיספסתי כי הוא נשמע לי גנרי, אכן טוטו קוטוניו. אבל טעיתי. כן הוא קצת פלגיאטי בפזמון. אבל הוא מעולה. ואת זה הבנתי בעקבות ההסבר שלך על מה מדובר. קטע. ועכשיו הוא תקוע לי בראש. מדהים. לא קורה לי הרבה כזה מהפך. זה או שכן או שלא. יש כלכך הרבה מוזיקה.. זו תחושה מגניבה. פתאום שיר שעצבן אותך חוזר אליך ואתה מתאהב בו. תודה חמודים❤
 

tajci

New member
איזה מהפך נהדר!!!

וזה בדיוק מה שאני אוהב בפורום הדלוח והמפרפר/גוסס שלנו. שעדין אפשר להתרגש מחברים וההמלצות בפורום. וגם משירים נשכחים שפתאום נזכרים/מגלים אותם.
שמח מאוד מהגילוי המחודש שלו. הדעה שלך ממש חשובה לי ומסקרנת. וגם הנימוקים

מקוה לראות אותו בעתיד מנסה את מזלו שוב.
מהרשימה הכי מעודכנת אני מתרגש במיוחד ממיקל בראבי המוכשר(שאני מכור כבד לשירים שלו), אלודי והקאמבק של רפאל.
הנה קישור לדואט הממש כיפי(ולקליל שלהם):
https://youtu.be/iCrecXzF4CU
ועוד שיר ממכר של מיקל(שהיה צריך לנצח ב2017):
https://youtu.be/yqa_sAEh-uM
 

mati020202

New member
כמה דברים

*די מוזר שכולם התעלמו מהעלות של הפסטיבל 40 מיליון יורו(!) זהו סכום מטורף,לצורך השוואה באירוויזיון שהתקיים בשנה החולפת בתל-אביב העלות ההשקעה היתה קצת יותר מ 150 מליון ש׳ח בהתחשב בשער היציג של היורו
לפני כמה חודשים העלות היתה כ 37 מיליון יורו,והוא נחשב לאחד האירוויזיונים
המושקעים ביותר בהיסטוריה , RAI מתכוונת להשקיע יותר .

*אני רואה שהסיפור על ליידי גאגא,מריל סטריפ ובראדלי קופר הגיע גם
לויויבלוג https://wiwibloggs.com/2019/12/05/italy-lady-gaga-reportedly-turns-down-sanremo-performance/246208/

*לפני כמה חודשים פרסמתי באתר על כמה זמרים איטלקים חדשים
שאני משער שלא הרבה מכירים אותם כאן,מסתבר שרובם,ע״פ השמועות
מתכוונים להשתתף בסן רמו הקרוב,כתבתי על אלברט יוזרו,גיאורגנה אנג׳י
תומאסו פראדסיו(בשני שירים אחד כסולן להקת העיתונאים והשני כחלק מפרוייקט של צמד מפיקים בשיר הירח והחתול) ,אלודי וגם ריקי.
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/262/184299629/מוזיקה/אירוויזיון
 

mati020202

New member
בויויבלוגס הוסיפו עוד כתבה על מי שמתכוון להשתתף בסן רמו

https://wiwibloggs.com/2019/12/13/s...ns-al-bano-romina-and-massimo-ranieri/246446/
למרבה הצער אנאליזה -בחוץ.
מה שכרגע אני כותב הם בגדר שמועות בלבד שקראתי בכמה מקומות לגבי השירים שהוגשו.
הבנתי שג`וזי פרארי הגישה שני שירים -אחד בלדת פופ קלאסית שהעדיפה להתחרות עמו והשני שיר פופ קליל מהסוג שהיא הוציאה בקיץ אשתקד שזכה ל 175 מליון צפיות ביוטיוב[שאין לי מושג למה ומדוע השיר הטפל הזה הפך ללהיט הנמכר ביותר בעשור האחרון באיטליה,אולי בגלל רוח המונדיאל שנושבת ממנו] הועדה התרשמה מהשיר השני שהגישה שכניראה מדובר בדואט עם זמר נוסף ,הפחות מעודף ע`י פרארי עצמה.
כמו כן הועדה מתלבטת לגבי אירמה,משום שמי ששמע את השיר שלו טען שזהו שיר מוזר ובכלל לא דומה לשיריו הקודמים.
גם אלודי הגישה שני שירים אחד כסולנית והשני דואט עם זמר ראפ שטרם ידוע זהותו,הועדה,ע`פ שמועות,התרשמה יותר מהשיר השני שגם הוא מועדף פחות ע`י הזמרת.
את השיר שקיארה הגישה לתחרות כתב לה מחמוד,גם את השיר שצירפתי לתגובה הראשונה כתב לה מחמוד.
המנהל המוזיקלי של הפסטיבל,אמדאוס,מפעיל לחצים כבדים מאד על אריסה להשתתף בתחרות,הוא רוצה לשבץ אותה בדואט לשיר שהגישה לבנטה.

 
למעלה