אלבניה: האזינו לשירי הקדם אירוויזיון האלבני

תענוג


קדם מעולה. אין פה שיר אחד פח. אף שיר לא משעמם. לכולם כוונות טובות. אמיתיות. יש בלדות, יש בופ, יש רוק, יש הכל מהכל וכולם טובים. מי יותר מי פחות, עניין של טעם כמובן אבל נהניתי מאוד ממש מכולם. מאוד אהבתי את השיר הבא מהאזנה ראשונה ואני מתענג עליו גם בהאזנות נוספות(וכמובן על הקול שלה!):

 

צIIת Kuss

New member
האזנתי לשתי הפייבוריטיות (אין טעם להאזין ליתר, בואו)

ופייר? לא התעלפתי. שני השירים מהוקצעים ומתוקתקים אבל אין בשורה. אירוויז 20 תהיה תחרות חזקה ביותר, עכשיו שמדינות הבינו ששווה לנצח ולא רק סתם להשתתף, וזה הולך להיות אכזרי.

עדיין שירים מכובדים למעמד, שניתן להאזין להם בכיף. אבל בשורה? אין.
 
בוודאי שיש טעם (בוא)

אחרת מה.. להאזין לפייבוריטים? וודפק עיז פייבורטים ענד עו דהפאק דייער?? אוחצ'ות חובבות טראש קובעות עבורך למי להאזין? למה שלא תהנה מהמוזיקה? בלי להתייחס לתחרות ולמי ינצח. סתם להנות ממוזיקה. ואני ממש ממליץ לך להאזין לכל השירים כי הם סבבה לגמרי.. ואת זאת אני כותב עכשיו אחרי שהגעתי הביתה מהעבודה ומוצא את עצמי מאזין שוב לשירים ונהנה שוב(!). זה לא מובן מאליו. משמחת אותי מאוד האיכות האלבנית. ונכון שאין בשורה אבל מהי בשורה? כלומר השיר הזוכה באיר' לא כאן. לאטס פייס עיט. אבל יש פה 20 שירים לא רעים בכלל. לא מדהימים, לא מרגשים(ברמת הקליימקס. מלבד אלבריה שאני כבר מכור אליה ומת שתנצח) אבל רציניים, עם כוונות טובות. לא פלסטיק טראש זול, אלא אמת-שהיא כה נדירה בעולם האירוויזיוני. בקיצור ולסיכום, ממליץ לך ולכל הקוראים כאן להאזין לכל 20 שירי הקדם האלבני ולהנות, פשוט להנות.
נ.ב. תוך כדי כתיבה מאזין לאלבנה, כנראה אחת משתי הפייבוריטיות אליהן התכוונת. תשמע, אם בכל זאת אהיה חייב למצוא כאן טראש אז זה השיר. סוני עול עובר אגיין. אבל תכלס אני לא חושב שזה טראש. דווקא מחבב. רוצה לומר, גם הסו קולד טראש בפסטיסלי עי קנגס השנה עובר טוב, אמין. או בניקוד אירוויזיוני, מבחינתי אלבריה דוז פועה. וכל השאר מינימום 7 נק'. כלומר אין אף שיר שמגיע לו פחות מ7. כולם ראויים. זהו, כל הכבוד לאלבניה

&nbsp
 

צIIת Kuss

New member
שאני אבזבז את הזמן היקר שלי בהאזנה לזמרירי לעז?

לא, שאין לתאר. מה הלאה? תרצה שאאזין גם לעשרות שירי הקדם הליטאי? כי יש בהם אמת? כל כך לא לרמה שלי. למה שאני אשב שעות על גבי שעות, אחריב את אוזניי עם מלודיות משוחזרות, ובסופו של דבר אשיב פניי ריקם? למה שבמקום לנצל את הזמן היקר שלי שלא יחזור לדברים בעלי תועלת אאלץ עצמי לשמוע צרחנים וצרחניות עלובים ועלובות חובבנים וחובבניות? באלבניה ידוע שהשיר עם הכי הרבה צפיות ביוטיוב זוכה. קרא לזה שחיתות, קרא לזה סקר מקדים, ווטאבר. אבל שאני אעשה מאמץ בשביל עלובי נפש חסרי סיכוי? פחחחח... הצחקת אותי. אני כל כך הרבה יותר טוב מזה.
 
"התחלתי" ??


את כבר מזמן ממחזרת חמודה. ולכן אני גם יודע שאתה מאזין לכל השירים. אגב לפי התאוריה שלך זו או אלבנה או ארילנה. ומכיוון שאשתקד יונית מליחי ניצחה למרות שלסוני היו הכי הרבה צפיות אז השנה ארילנה לוקחת. אבל כמובן שהכל תלוי בהופעה. אני מקווה שלא זו ולא זו.
 

צIIת Kuss

New member
פבלובית פותחת עליי פה? לאנני פבלובית יש בטן מלאה עליי?

שאלתי שאלה: לאנני יש בטן מלאה עליי?! אחרי כל מה שעשיתי בשבילך? את החיים נתתי לך! לעולם לא אעשה דבר יותר בשביל אף אחד. אני את הלקח שלי למדתי. אני מצטער אך לא נותרה לי כל ברירה אחרת: שומרים!! ערפו את ראשו!!
 
אלבנה נכון לרגע זה עם מיליון ורבע צפיות

ואני באמת לא מבין על מה. אני מבין שהיא כוכבת על באלבניה אבל השיר עצמו נחמד חביב ותו לא. שיר בלקני זה תמיד נחמד אבל אין קליימייקס. הקול שלה חסר רגש, חסר נשמה. והעיבוד בסדר אבל ממש לא מיוחד. היא צריכה הופעה ממש טובה וכמו שאני מכיר את פיק זה לא יקרה ולכן אני צופה לה נפילה כמו של סוני.
אני מאוד מקווה שיהיו שופטים בינלאומיים שיהיו אובייקטיבים.
 
למעלה