הכוכב הבא לאירוויזיון 2020: מי ייצג את ישראל ברוטרדם?

E u r o b o y

New member
הכוכב הבא לאירוויזיון 2020: מי ייצג את ישראל ברוטרדם?


חצי שנה אחרי האירוויזיון בתל אביב - הדרך שוב מתחילה: המסע למציאת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2020 ברוטרדם, הולנד, יוצא הערב לדרך


האודישנים של העונה החדשה ישודרו החל מהערב בקשת 12.
לנציג ישראל שייבחר ומי יודע, אולי נתראה בתל אביב/ ירושלים ב-2021


 

babyface19

New member
אז טוב, להלן רשימת ה-20 של הנבחרת .........

סתם...סתם ,אפילו שאני יודע על חלק לא קטן מהם, אחסוך את זה מכם לעת עתה.
מה אני אגיד לכם?
אין לי בקשה גדולה מדי לגבי השנה - רק שנעפיל לגמר. כל מה שמעבר יהיה בונוס.
 

DH1212

New member
אם עדן אלני זוכה לפחות מבחינת מבצע אנחנו מסודרים

 

World Of Music

New member
לכתבה ולתוצאות המלאות.

העונה השביעית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020' החלה! חמישה מתמודדים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: אוהד שרגאי, אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, רביב כנר ודניאל בן-אפריים. לכתבה המלאה > https://bit.ly/2OoH8d6 .
 

Uri04

New member
איך יכול להתמודד מי שכתב את השיר למרדימי בשנה שעברה?

איזה חרטה ברטא. שיודיעו שהוא המנצח ונסגור את הסיפור הזה.
 

babyface19

New member
אל דאגה, לא הוא יהיה המנצח ,אפילו כשהוא יגיע לשלבים המכריעים

יש גבול לכל תעלול.
מרמרת אחת תרתי משמע חווינו אשתקד דווקא כאן בבית עוד מרמרת או זכר ממנה לפחות לא נחווה ברוטרדם.
 

nit li

New member
זה עצוב שזה מה שזוכרים ממנו

יש לו הרבה שירים עם ילדי החוץ, הוא אמן בחסד ואחרי האירוויזיון הוציא שיר פופ מעולה בתגובה לתגובות שקיבל על הום. הוא הרבה יותר מ"ההוא שחיבר את הום". תנו לו צ'אנס.
 

Uri04

New member
אני יודע מי זה אוהד שרגאי

אני זוכר אותו מכוכב נולד, מכיר אותו ואת השירים שלו ב"ילדי החוץ", לא תוקף אותו באופן אישי או את הכישרון שלו. אין לי בעיה איתו כזמר או כאומן. הבעיה שלי היא עם התוכנית הזאת, שמצד אחד יכולה לשתף פעולה עם אומנים מאחורי הקלעים, ורגע אחרי זה אותם אומנים הם מתמודדים בתוכנית.
שקיפות? הגינות? הם אפילו לא מנסים להסתיר את העובדה שיש פה נפוטיזם מובהק, וזו בהחלט לא הפעם הראשונה (וכנראה גם לא האחרונה) שהם עושים את זה.
 

GM1988

Well-known member
רשמים:

אלה לי - רק בגלל הבחורה הזו החלטתי לראות את הכוכב אחרי כמה שנים שאני בכלל לא מתייחס לתכנית הזו.
קול מטורף! אני אוהב גם את התמימות והאמיתיות, והעוצמה בקול! נייס!

אילור בר - היה ברור שזה לא ילך, ובצדק.
היא אומנם באה עם רצון לעשות שואו ויעני להראות איך אפשר לעשות את זה יותר מפציץ, אבל זה לא היה כמו שאילור מדמיינת שהיא נראית.
קיצר, נחמד, ולא.

אוהד שרגאי- והנה קרה מה שדיברו עליו פה - אוהד בא לנסות לקבל הזדמנות לייצג באירוויזיון.
שוב כולם מתעלפים, קרן עומדת
וכולם מרוצים

ההתחלה הייתה טובה אבל כל השאר היה סתמי.
חוץ מזה שאוהד מאד לא כריזמתי ולא נראה טוב בפרונט, אז אולי עדיף שיהיה מאחורי הקלעים.

נעה ממן - לא משהו.. שתלך לאכול משהו.

רביב כנר - מדהים ולא צפוי. ככ לא מסתדר המראה עם השירה, אבל הוא עשה את זה מדהים ומרגש.

דניאל בן אפריים-
(ההערה של אסי על הפטמה של בן אל ו"האסירה מנווה תרצה" על שירי מיימון היה פרייסלס!
לא הפסקתי לחשוב על זה אחרי זה.. במיוחד שהיא השתיקה את הקהל
זה היה ממש נראה כאילו היא ברחה מכלא נשים).

היה ביצוע טוב, מזכיר מאד את שירי ורוני דלומי.. אבל משעמם..
היוזמה של שירי לשיר אחריה היה מיותר.

אור - הוא שר את זה ככ מדהים ובוגר לגילו, אבל זה גם יכול להיות המקרה של המתמודד הזה שמפתיע ככה באודישן, ובהמשך התכנית רק הולך ומאכזב.. ובסוף גם עף מהתחרות.
 

GM1988

Well-known member
החלק של "לא לחזור על אותה טעות" - בדיוק מה שכתבתי בתגובה שלי

זה או שהוא ימשיך להפתיע ולשדרג כל פעם את היכולות ולהפתיע מכוונים שונים, או שמפאת לחצים ועצות גרועות, וחוסר הקשבה עצמית, ינסה לשחזר את מה שאהבו בפעם הראשונה, ויאבד מהייחודיות שלו.. נראה בהמשך.
 

DH1212

New member
זה היה פרק מביך ומיותר.

עם כל קלישאות הריאליטי החבוטות מתחילת העשור הקודם:

נבירה לא עניינית ולא מעניינת בהיסטוריה של הלום צה"ל על מנת לסחוט מאיתנו דמעות.
עזבו ששום דמעות לא ירדו, והנבירה הלא נגמרת והשאלות החטטניות היו קרינג'יות ומעצבנות, והיה ברור שהבחור לא מעוניין להתחיל לשתף את כל עמך ישראל במצבו הנפשי והיה ברור שגם המנחים וגם השופטים לא יעזבו את שייצא ידי חובה ויגיד למה על כולנו לבכות מול המסך.

אוהד שרגאי:
אני ממש מקווה שאתה קורא את זה. אתה גרוע. מנייריסט בשקל. בעל מבטא מוזר אבל לא כי הוא אינו יודע איך לדבר אנגלית כמו שצריך, אלא בשביל להיות מיוחג'. "תראו אותי איזה מיוחד אני! לקחתי שיר של וויטני יוסטון ועשיתי ממנו בלדת פסנתר! ויש לי מבטא מוזר באנגלית כי אני מיוחג'! ואני שר לאט וחלש בשביל לרגש! והקוקו על הראש שלי? מיוחג'! אני כזה מיוחג'! יאללה שלחו אותי כבר לאירוויזיון. אה כבר הזכרתי שאני הומו ורוצה גבר לידי ולא אישה? אני מיוחג'". שחרר אותנו. אתה בדיוק כמו מאיה בוסקילה - אתה תעפיל לגמר ותודח עוד בדו קרב הראשון. מארק מי ליפס.

אלה-לי-וואטאבר:
יש יגידו שהקול הילדותי שלה מיוחד. יש כאלו שיגידו שכבר ראינו עשרות מתמודדות לאורך השנים בריאליטי מוזיקה כזה או אחר עם קול ילדותי ושזה הגימיק שלהם. היא מבצעת טובה אבל בין זה לבין קריאות "כוכבת" או "נצגיתינו לשנה הבאה" יש הגזמה פראית.

איתי לוי: נו. כל מה שחשבתי קרה. הוא מיותר, קשור לאירוויזיון בערך כמו שטיפקס קשורים לאירוויזיון. לא מעודכן במוזיקה עולמית, לא יוצא מגבולות המזרחית. לא מוציא הערות חכמות מהפה. מיותר. וה-ח' וה-ע' הבלתי נסבלים האלה.. שחרר אותנו גם אתה. היו הרבה מילים עם ח' שאמרת עם ח' ישראלית ולא ח' גרונית. כלומר זה לא טבעי לך. אתה מזייף את זה בשביל הקטע, שהרי אתה זמר מזרחי, אז אתה צריך לדבר כמו מזרחי, אבל בצורה מוגזמת ומזוייפת. אפילו אם פה ושם ההגייה הישראלית האמיתית שלך עולה לפני השטח.

המתמודד בסוף עם ההורים הגאים: שוב, ניסיון לייצר עניין ו"דיון" בשקל. אתם באמת חושבים שבתוכנית שקורים לה "הכוכב הבא לאירוויזיון" צריך להדגיש ולהתעכב על כל מועמד גיי\בעל זיקה לקהילה שבא להתחרות? פאק. ברור שהתחרות תורכב מהמון גאים וגאות ושרוצים להתחרות בתחרות שמזוהה עם הקהילה, מה יש פה להתעכב כל כך ולדבר אין סוף על זה כאילו שאנחנו בשנת 2002 שלהיות הומו בטלוויזיה זה מחזה נדיר? אפילו חובי סטאר לא נדרש לעבור את מסיכת החקירות וההתעכבות המיותרת הזאת על הנטיה המינית שלו.

נמשיך בזה ששום מועמד לא היה מעניין. זילצ'. כלום. לא המפורסמים ולא האנונימים. לא אלו שעברו, ולא אלו שהודחו. אלו אודישינים קלאסיים של הכוכב הבא שלא יעברו הלאה לשלב הבא.

וואלה? הרגיש לי כמו בזבוז זמן. למעשה הדקה הכי מעניינת בכל הפרק האחרון היה שירי מימון ששרה את השיר שלה.

ודבר אחרון: שמתם לב איך הם ניסו להצניע את קובי כמה שאפשר? הדיון סבב סביב נטע, וכמה היא גדולה, וכמה צריך לעשות את זה שוב, ואיך האירוויזיון בתל אביב גרם לאנשים לרצות לייצג אותנו ולחלום. "אה, וקובי מרימי הביא לנו הרבה כבוד על הבמה פה בבית". יאפ.
והרי שנה שעברה "עונת הדאבל" היה פתגם שגור בפה השופטים, מעניין.
 

DH1212

New member
ונקודת אור אחת בכל הפרק:

נראה שאסי ורותם קצת נרגעו העונה. שנה שעברה הם היו הרבה יותר רועשים ופנים שלך. איכשהו הפרק האחרון הם חזרו לפאסון של העונות הראשונות. עדיין עושים צחוקים (שזה לא דבר רע, אני דווקא נהנה מהכימיה בינהם) אבל בהחלט נרגעו.
 

DH1212

New member
זה יעלה להם ברייטינג. בנתיים הפרק הראשון גרף טיפונת פחות

מעונה שעברה.
 

צIIת Kuss

New member
לא צפיתי מסיבה פשוטה:

זה כל כך אבל כל כך לא לרמה שלי. שאני אבזבז את זמני בצפייה בעלובי נפש שמנסים לפרוץ? בחסרי כשרון וחסרי תועלת שמנסים להתפרסם בכל מחיר? בכלומיניקים מיותרים עם חלום שלעולם לא יתגשם? שאני אבזבז את זמני היקר בלבהות במלבן עם תמונות זזות? בלשבת על הספה ולהסתכל שעות על מכשיר חשמלי? אני כל כך יותר טוב מזה.

אני מודה שאת העונה הקודמת כן ראיתי אך רק כי ישמעאל ארחה. אבל השנה? פחחחחח... הצחקתם אותי. פשוט בדיחה. לא, אתם אמיתיים? פשוט מביך.
 
צפית אחי....אין לי ספק...צפית בווודאת!!

אתה כן מצליח לדעת ולגלות את הפייבוריטים! יש לך את זה..!
 
למעלה