אוקראינה אוסרת על זמרים שהיו ברוסיה להופיע בקדם אירוויזיון

World Of Music

New member
אוקראינה אוסרת על זמרים שהיו ברוסיה להופיע בקדם אירוויזיון

שני חצאי גמר וגמר ייערכו באוקראינה בחודש פברואר. זמרים אשר הופיעו בעבר ברוסיה ובחצי האי קרים לא יוכלו להתמודד בתחרות. בשל הקריטריונים, אמנים אוקראינים רבים לא יוכלו להתמודד. לכתבה המלאה > http://www.euromix.co.il/2019/10/17/אוקראינה-פוסלת-זמרים-אשר-הופיעו-ברוסי/
 
הנושא הזה בעיקר מעלה את השאלה של "מהו ייצוג מכובד"?

האם זה יישור קו עם חוקים אוקראיניים? עם חרם על רוסיה? האם בכל זאת נכבש מהם חצי האי קרים והם חלשים מול רוסיה ולכן יש מקום להבין את התסכול ולחפש עוד יעד להוציא אותו?
או שיש כאן נקמנות, לאומנות, ורמיזה שאמן שחשב על עצמו והופיע מול קהל רוסי לא היה נאמן למדינתו?

הנושא של אוקראינה מגוחך, אבל גם בישראל עדיין מחפשים ייצוג "מכובד" ו"ממלכתי". זה לא עזב אותנו בכל מה שקשור לאירוויזיון ואני בטוח שלפחות מחצית מהשירים שמוגשים לועדה הם שירי "אמן" ו"שלום עולם".
ורק מזכיר איך בקדם הפרטי של ליאור נרקיס ב-2003, זכינו לשני נאומים. האחד מטעם רשות השידור שהיה נאום מוקרא מדף בסגנון מנהל בית ספר, שדיבר על השליחות והייצוג. השני, של מרגול, שפילסה את דרכה בין הקהל העלאק "איני" של המועדון, ואז דיברה על רשימת מכולת: "אומרים שאני בחרתי את ליאור נרקיס. אז כן! אני בחרתי. היה בצבא? כן. שר יפה? כן" וכו'...
האירוויזיון הוא עדיין זירה שכל מיני גישות לאומניות מתנקזות אליה ומפתיע שהתחרות כל כך שינתה את פניה שוב ושוב משנת 2000 ועדיין אנחנו באותו סרט.
 
למעלה