הסולחה של דנה ושרלוט

GM1988

Well-known member
הסולחה של דנה ושרלוט


תקשיבו זה מה זה דפוק כל העניין הזה עם הסולחה שעשו ביניהן השנה.
לא יודע כמה מכירים את הסיפור, אבל יצא לי לשמוע ראיון של דנה לפני איזה שנה שהיא דיברה על התקרית עם הנפילה אז ברגע הזכייה של שרלוט.

דנה אמרה שלחלוטין היה מדובר בקטע מבויים שאליו שאפה כדי לעשות משהו זכיר שנה אחרי הזכייה שלה.

יצא לי לשוטט בסרטונים החדשים שנוספו ליוטיוב על דנה, על דיווה וכל זה, ומסתבר שאפילו ג'אן פול גוטייה סיפר על העניין של הנפילה, וסוג של לגלג על זה כי הוא ידע שזה מה שמתוכנן להיות.

אבל מה דפוק בכל הסיפור- שיש גם סרטון שאותו מעצב או לא יודע מה, יעקב כלשהו, שהיה מעורב ביצירת פסל הזכייה, אמר לשרלוט שדאג שהפסל לא יהיה כבד מדי, וביקש מדנה להגיע לחזרות אך היא סירבה, ולכן לא הייתה מוכנה לכובד שלו ומעדה.
דנה שנחכה במפגש הזה, תרגמה לשרלוט את הדברים, כי יעקב קצת הסתבך עם האנגלית וזה, ואמרה (דנה) "תראו איזה דברים חשובים הוא אומר".. בשיא התמימות שאכן הדבר קרה בלי כוונה.

ואני לא מבין- מה בעצם כל הרעיון של הסולחה, כשבעצם הסולחה מושתתת על אותו סיפור בדיה שקרי שמסתבר כל המעורבים בדבר ידעו עליו, חוץ מהזוכה של אותו אירוויזיון- שהייתה למעשה שרלוט.

לא מבין את החשיבה הדפוקה של דנה לעשות דבר ככ מרושע בכוונה תחילה, ולעשות פרובוקציה בידיעה מראש שזה ייקח את כל הרגע היפה של הבנאדם שהולך לזכות- ופשוט לשמוט לו את זה בין הרגליים, כי לא הספיקה לה כמות הצומי שקיבלה מאז ועד היום, ולא חסר לה שום דבר.

כנראה ששרלוט האחרונה שיודעת שממשיכים לשקר לה, רק שעכשיו זה כבר במסגרת "סולחה"
 
למען האמת, גם בשנת 2000 שרלוט הייתה דעתנית

היא סירבה להשתתף בהענקת הפסל לזוכים בשטוקהולם מבלי שתינתן לה האפשרות לשיר שיר חדש, בטענה ש"אני לא אהיה נערת פרחים".
אני חושב שהיא צדקה בסה"כ.

אנחנו קצת רואים אותה באור שטחי בגלל סגנון השירים שלה ובגלל ניתוחי הפנים האובססיבים והלא מוצלחים. היא דמות שלא באמת הצלחתי לפענח.
 

Willo the Wisp

New member
רשע טהור, אין ספק. דנה היא ההיטלר של זמננו

בעצם היא יותר גרועה מהיטלר כי היטלר לפחות היה מאוד גלוי עם הרשע שלו, בעוד שדנה שיקרה ועדיין משקרת.
 
למעלה