הכוכב הבא - כבר אפשר לנחש מי יזכה העונה

DH1212

New member
הכוכב הבא - כבר אפשר לנחש מי יזכה העונה

אלא אם כן נטע גרסת 2.0 תצוץ משום מקום, זה די ברור שהזוכה העונה היא עדן אלנה.

כל שאר ה"מפורסמים" העונה הם פח.
חוץ משפיטה. וגם היא באה להופעת אורח.

https://www.israelhayom.co.il/article/698099
 

DH1212

New member
נראה שגם בגזרת השיפוט מצפה לנו נפילה

כנראה שאיתי לוי הולך להצטרף כשופט.
מה אגיד ומה אומר? הוא היה בלתי נסבל בעונה הקודמת וגם ירד על שפיטה שהיא מבין היחידים בעונה הקודמת שיש להם ערך מוסף לאירוויזיון.
וכן, המבטא המזרחי המזוייף והמוגזם שלו מעצבן אותי מאוד.
&nbsp
הראל סקעת (שדווקא הביקורת שלו טובה) עוזב את התוכנית. כנראה שגם אמדורסקי.
&nbsp
בקיצור, נראה איך העונה מתחילה ואולי נדריפ בהמשך.
 

DH1212

New member
מאיפה הביטחון?

ב2016 העדיפו את המוכר על פני האנונימי.
&nbsp
לדעתי, ההפקה בוחרת את מי שהיא חושבת שיש לו את הסיכוי הגבוה ביותר להעפיל לגמר.
אלא אם כן תבוא נטע 2 משום מקום, אין לי ספק שעדן אלנה לוקחת את זה.
 

Uri04

New member
וואו יודה גברה וניקי גולדשטיין לא מוותרים, הא?

ניקי. נשמה.. בוא, כאילו.. אתה כבר בן 80. זה לא קרה עד עכשיו וזה גם לא יקרה בעתיד. חבל עליך. תמשיך לשיר במכונית.

ויוד'לה - כדיי לשיר על במה כזאת ענקית צריך מינימום כישרון. אה, רגע.. זימרי ומרדימי בעצם מנפצים לי את הטיעון. אז סבבה, נשמה. אולי זה עוד יקרה.
 

סטילהוק

New member
שיוותרו על כל הטררם וישלחו ישר את מי שהם בחרו מראש

הרי כולנו כבר יודעים אחרי הביזיון של השנה שעברה בכוכב הבא שלא באמת הצופים בוחרים מי ייצג את ישראל בתחרות. אז שלפחות במקום לטחון לנו את השכל שאנחנו בוחרים את הנציג/ה לתחרות האירוויזיון, יכריזו מראש את מי הם בחרו ולפחות יתעסקו בלהתאים לו שיר מתאים, ולא יחכו לדקה ה99 למצוא לו שיר בלחץ אטומי, 3 ימים לפני המועד הסופי להגשת השיר.
 

TA2020

New member
אותו סיפור חוזר כל שנה

בפוקס הצליח לנו עם נטע...
בתכל'ס כל מי שייצג אותנו מהכוכב הבא לא נחל הצלחה גדולה (שוב מלבד הפוקס עם נטע).
זה שאנחנו עולים לגמר כל שנה זה אחלה ויופי אבל אנחנו לא באמת מכוונים ליותר מזה.. מבחינתינו עצם העלייה לגמר זה כבר ניצחון כי אחרת אם באמת היינו רוצים לזכות פעמיים ברצף או להגיע למקומות גבוהים כל שנה היינו משקיעים קצת יותר והופכים לשוודיה של המזרח התיכון. אנחנו יכולים אבל לא רוצים.
 

DH1212

New member
כל התגובות כאן בשרשור נכונות

אנחנו עדיין מגרדים את הראש באי ידיעה אם הקולות שלנו מהווים איזהשהי השפעה או שה"קולות" שלנו הולכים ישירות לפח הזבל הוירטואלי.
&nbsp
וכן, מה הטעם למצוא זמר, מוכשר ככל שיהיה, אם בסופו של דבר משדכים לו שיר פח?
&nbsp
מלבד העונה של נדב גדג', ראיתי את כל העונות של הכוכב הבא לאירוויזיון. הבעיה אינה בזמר. גם אימרי יכול לשיר טוב, גם קובי.
&nbsp
אני רואה שתי בעיות עם ישראל (פוסט 2015) באירוויזיון:
&nbsp
א. כותבי השירים בישראל עדיין מתייחסים לאירוויזיון כתחרות גימיקים צ'יזית וזולה (ובתור חובב לייט - קשה להאשים אותם, עד הזכיה של נטע זוהי הייתה הגישה הרווחת בישראל לגבי תחרות האירוויזיון), ולכן לא שולחים שירים "רציניים" לתחרות. מה שנשלח אלו שירים חובבניים שאין להם ממש סיכוי לנצח. אני מאמין לדורון מדלי שאמר בראיון הפרובוקטיבי שרוב השירים בועדה הם פח.
&nbsp
מכל העונות של הכוכב הבא, אני יכול להגיד בפה מלא שהווקאליסט הכי טוב שניצח הוא חובי סטאר. פאק איזה קול יש לו! נשמע כמו דיסק! אבל מה זה השיר הדביק, המתוק, הרפיטטיבי והמשעמם שנתנו לו? כמו לקחת סטייק קובה ולשרוף אותו על האש עד שמתקבלת סוליה של נעל.
&nbsp
ב. אחרי כשלון מילים ורק בשבילו, יש לנו הישראלים קבעון לשלוח משהו שהוא "אירוויזיוני" - כלומר מוזיקה אירופאית, פופית, נטולת רגש אמיתי. כשאנחנו רוצים לצאת מהקופסא אנחנו עושים את הברור מאליו וזה לשלב מזרחית בין הפופ.
די עם זה. אנחנו צריכים לשלוח משהו ישראלי, גולמי, עברי, מרגש. אז סבבה, לא משהו פומפוזי וצעקני כמו מילים או רק בשבילו, אבל בהחלט משהו ישראלי ומרגש.
הייתי נורא שמח אם היינו שולחים השנה את דניאל ברזילאי ונותנים לו לשיר בלדה בעברית. הייתי נורא שמח אם היינו שולחים משהו בעברית שפוצע לך את הלב שאתה שומע אותו. נמאס לי מעוד חיקויי עדן בן זקן למינהם או לחלופין משהו סטרילי כמו "מרגיש חיי"
 
כל מילה

אני הייתי משדך את עופרי כלפון מהעונה האחרונה עם יובל דיין ועידן רייכל, יכל לצאת בלוז כנעני קסום ומרסק.
 

DH1212

New member
או שיר שכתב עידן רייכל

כל השירים שלו הם להיטים מסיבה מסויימת. הלהיטים הגדולים שלו (ממעמקים, שובי אל ביתי, מילים יפות מאלה, אם תבואיי אליי, אם היית רואה אותי עכשיו) יכולים לקחת אירוויזיון בקלות. ועם הזמר שידע לתת את הווקאל? בכלל.
&nbsp
&nbsp
 

Rori90

New member
זהו זה מה שלא ברור לי

מה היה השנה הסיפור עם ההופעה הישראלית? ההעמדה היתה כל-כך מיושנת ולא אפקטיבית, ממש הזכירה לי את ימי ערוץ 1 רק שהפעם האירוויזיון היה כאן אצלנו, שנה אחרי שישראל ניצחה עם שיר חזק וחצוף (האם נטע היתה הברקה של פעם בעשור?), עם במה מושקעת שהיה אפשר חופשי להתפרע, לעוף איתה ולהפציץ עם הופעה בלתי נשכחת (מה היה לנו להפסיד? ממילא היינו בגמר). האם כל הפארסה הזאת היתה בשביל לוודא שישראל לא תזכה פעם שנייה ברציפות ותאלץ לארח גם שנה הבאה או ש"חזרנו" לתלם לימים שבהם עלייה לגמר היתה החלום הכי רטוב שלנו.
אם ישראל היתה מתחרה השנה בחצי הגמר, אני בספק אם היתה מעפילה לגמר. מה יהיה השנה? האם ישראל תתאפס על עצמה ותכוון שוב גבוה?
 

Willo the Wisp

New member
קודם כל זה קורה גם לבמאים הכי טובים

הבמאי שביים את ההופעה המושלמת של הולנד 2014 ביים גם את ההופעה הבזיונית של הולנד 2015, הבמאי שביים את ההופעה האדירה של טורקיה 2010 ביים גם את ההופעה החובבנית של טורקיה 2011, סשה ז'אן באטיסט השבדית שמביימת לפחות שלוש הופעות הופעות מדי שנה אחראית לכמה הופעות עוצרות נשימה כגון שבדיה 2012, קפריסין 2018 וארמניה 2016 וגם להופעות מעאפנות וזרקניות כגון אוסטרליה 2018, אוסטרליה 2017 וגיאורגיה 2017.
ויואב צפיר, שביים את ההופעה של קובי, הוא במאי לא מבריק לדעתי גם כשהוא במיטבו. הוא בהחלט משקיע הרבה יותר מכל הבמאים הישראלים שהיו לפניו בעשור הנוכחי, אולי כי יש לו את המוטיבציה להצליח והגב הכלכלי, ובתכלס הוא מספק את הסחורה ולא הייתי רוצה לחזור למצב שהיינו בו לפני שהוא וטדי נכנסו לתמונה. ועדיין, בעיני אין לו את המעוף או היכולת בשביל לגבש קונספט כמו שצריך ולשים לב לפרטים שהרבה פעמים עושים את ההבדל בין הופעה טובה להופעה מדהימה. שתי ההופעות האחרונות (נטע וקובי) היו בעיני גרועות למדי, ותודה לאל שטוי ונטע היו מספיק טובים בשביל להתעלות על ההופעה שלא עשתה איתם חסד.
מכיוון שהמשלחת הישראלית היא בגדול צוות של טדי הפקות, שיש להם אינטרס גדול להצליח כדי להמשיך להנשים את הכוכב הבא ולייחצן את הטלנטים שחתומים אצלם, אני לא חושב שהיתה החלטה לחבל בהופעה בכוונה, ואני גם מתקשה להאמין שמישהו באמת חשב שאפילו עם הופעה טובה Home יוכל להתחרות על המקום הראשון. באמת נראה לי שהעוסקים במלאכה עשו את המקסימום מבחינתם, ויצא לא טוב. קורה לפעמים.
 

DH1212

New member
ובפועל מה שקרה שהקהל אמר לעצמו "זה?! זה?! למה לא שפיטה?!"

 

TA2020

New member
נכון!

אם שפיטה הייתה נבחרת - רוב הסיכויים שהיינו זוכים פעם נוספת!
 

GM1988

Well-known member
לא בטוח

אנחנו לא יודעים איזה שיר היה נבחר לה, ואיזה נאמבר, ואם זה היה בולט בין כל האחרים.
ובכלל, אם ללכת כדרכי הטבע- כדי ששפיטה תייצג אותנו, הכל היה צריך להיות שונה.

אניוויי, שפיטה הייתה בכל מקרה הרבה יותר מעניינת מקובי, ועושה אחלה יחסי ציבור ומכניסה עניין גם בלי זכיה- זה בטוח.
אבל זה כבר לא רלוונטי.
 

GM1988

Well-known member
נכון

לכולם היה סיכוי טוב אם היה נבחר שיר טוב.

אמרי החזיק שירים בצורה מעולה, והיה מרגש כשצריך בכוכב, ברמה שגם נחשד (בפורום פה) בתיקון ווקאלי שהוכן במיוחד לשידור, מרוב שזה היה ככ טוב.

עם קובי דווקא היה שיר טוב (כשיר בפני עצמו), אבל גם הביצוע (שאומנם היה יותר מעודן בלייב), וגם החוסר כריזמה, וחוסר יצירתיות מעבר למה שאמרו לו לעשות- לא נתנו לשיר להיות יותר מזה.

אוהד שרגאי, בדומה להולנדי- יכל לעשות את אותו הדבר עם home, ולהבליט את השיר הזה בביצוע אחר מקובי- עם במה חצי חשוכה וקלידים.
 
למעלה