כל התגובות כאן בשרשור נכונות
אנחנו עדיין מגרדים את הראש באי ידיעה אם הקולות שלנו מהווים איזהשהי השפעה או שה"קולות" שלנו הולכים ישירות לפח הזבל הוירטואלי.
 
וכן, מה הטעם למצוא זמר, מוכשר ככל שיהיה, אם בסופו של דבר משדכים לו שיר פח?
 
מלבד העונה של נדב גדג', ראיתי את כל העונות של הכוכב הבא לאירוויזיון. הבעיה אינה בזמר. גם אימרי יכול לשיר טוב, גם קובי.
 
אני רואה שתי בעיות עם ישראל (פוסט 2015) באירוויזיון:
 
א. כותבי השירים בישראל עדיין מתייחסים לאירוויזיון כתחרות גימיקים צ'יזית וזולה (ובתור חובב לייט - קשה להאשים אותם, עד הזכיה של נטע זוהי הייתה הגישה הרווחת בישראל לגבי תחרות האירוויזיון), ולכן לא שולחים שירים "רציניים" לתחרות. מה שנשלח אלו שירים חובבניים שאין להם ממש סיכוי לנצח. אני מאמין לדורון מדלי שאמר בראיון הפרובוקטיבי שרוב השירים בועדה הם פח.
 
מכל העונות של הכוכב הבא, אני יכול להגיד בפה מלא שהווקאליסט הכי טוב שניצח הוא חובי סטאר. פאק איזה קול יש לו! נשמע כמו דיסק! אבל מה זה השיר הדביק, המתוק, הרפיטטיבי והמשעמם שנתנו לו? כמו לקחת סטייק קובה ולשרוף אותו על האש עד שמתקבלת סוליה של נעל.
 
ב. אחרי כשלון מילים ורק בשבילו, יש לנו הישראלים קבעון לשלוח משהו שהוא "אירוויזיוני" - כלומר מוזיקה אירופאית, פופית, נטולת רגש אמיתי. כשאנחנו רוצים לצאת מהקופסא אנחנו עושים את הברור מאליו וזה לשלב מזרחית בין הפופ.
די עם זה. אנחנו צריכים לשלוח משהו ישראלי, גולמי, עברי, מרגש. אז סבבה, לא משהו פומפוזי וצעקני כמו מילים או רק בשבילו, אבל בהחלט משהו ישראלי ומרגש.
הייתי נורא שמח אם היינו שולחים השנה את דניאל ברזילאי ונותנים לו לשיר בלדה בעברית. הייתי נורא שמח אם היינו שולחים משהו בעברית שפוצע לך את הלב שאתה שומע אותו. נמאס לי מעוד חיקויי עדן בן זקן למינהם או לחלופין משהו סטרילי כמו "מרגיש חיי"