דרישה מרוטרדם: שתפו את פלשתין באירוויזיון בהולנד

סטילהוק

New member
דרישה מרוטרדם: שתפו את פלשתין באירוויזיון בהולנד

דרישה מרוטרדם: שתפו את פלשתין באירוויזיון
https://www.israelhayom.co.il/article/698803

לאחר הצגת דגלים באופן לא חוקי בשתי הזדמנויות שונות בישראל, הוגשה בקשה רשמית להפוך זאת לשגרה ולצרף את פלשתין לרשימת המתמודדות בתחרות

פלשתין באירוויזיון? נציגי מפלגת DENK הגישו בקשה לראש עיריית רוטרדם ובה הם דורשים לאשר ולהזמין את פלשתין להשתתף באירוויזיון 2020.

המפלגה הוקמה בראשותו של הפוליטיקאי ממוצא טורקי, טונהאן קוזו, שפרש ממפלגת העבודה ההולנדית והקים בשנת 2015 את המפלגה עם עוד חבר ממוצא טורקי ועוד חבר ממוצא מרוקאי. קוזו עלה לכותרות הבינלאומיות כאשר סירב ללחוץ את ידו של נתניהו כמחאה על מעשי הכיבוש של ישראל על העם הפלסטיני - מהלך שמסביר את הבקשה שלהם עכשיו.

חובבי התחרות כבר עסוקים בדיונים מעמיקים האם לאפשר לפלשתין להשתתף או לא. כך או כך, הם לא חברים באיגוד השידור האירופאי, כך שייקח עוד זמן עד שפלשתין תקבל דוז פואה. בנוסף, מדינה אשר רוצה להשתתף בתחרות חייבת לשדר אותה שנה קודם, מה שפוסל את הבקשה מראש.

בנוסף, השתתפות פלשתינית באירוויזיון איננה ישימה בשל שהיא אינה מדינה המוכרת באו"ם, וכן משום שמדובר בשטחים שנמצאים תחת הגדרה של סכסוך טריטוריאלי (מאותה סיבה קפריסין הטורקית אינה יכולה להשתתף בתחרות). השוואה להזמנת אוסטרליה להשתתפות בתחרות אינה קבילה אף היא, מאחר ש אוסטרליה חברה באיגוד השידור האירופאי מזה שנים, ואילו הטלוויזיה הפלשתינית לא. גם במידה שהטלוויזיה הפלשתינית תעבור את כל המשוכות הנ"ל, נותר אותו עניין פעוט שכנראה לא יעבור בשקט – המחויבות לשדר את השיר הישראלי ככל האחרים, וכן לפתוח את קווי ההצבעה עבורו.

כזכור, באירווייזון 2018 שהתקיים בישראל, נרשמו שני מקרים בהם הופיעו דגלי פלסטין במהלך התחרות, הפרה בוטה של כללי התחרות.
 

babyface19

New member
אדון קוזו יכול לקושש עשבים ולא יותר מכך....

יכול לבוא עוד 100 שנה בדרישה לרוטרדאם להזמין את פלסטין.
זאת דרישה שצריכה מטעמו להישלח ל-EBU , ושם סביר להניח היא תיתקל בחומה בצורה מצד יאן אולה סאנד ושות', עם כל ההחרמה וההסתה נגד ישראל.
לא אתפלא אם מדובר בעוד חבר פעיל מטעם BDS.
קיא, כבר אמרתי?
 

Uri04

New member
נו אז אמר, ו?

פוליטיקאי של מפלגה זניחה בהולנד ביקש בקשה פופוליסטית על מנת לפאר את שמו. נו, אז מה? כאילו שאצלנו אין פוליטיקאים פופוליסטים שמנפיצים שטויות מהתחת.
 

TA2020

New member
צריך לתת להם הזדמנות - נראה אותם משדרים את השיר של ישראל

אם זה לא קרה ב-2005 עם לבנון. כנראה שזה גם לא יקרה איתם.

כל ההתעסקות הזאת מצחיקה אותי כל פעם מחדש.
הרי ברור שדבר כזה לא יקרה בשנים הקרובות וכנראה גם לא יקרה בכלל.
טוב שיש על מה לצחוק
 

DH1212

New member
כמה מוסלמים קיקיוניים עם בקשה שאין לה סיכוי לכלום

להתעלם.
 
למעלה