Blas Cantó ייצג את ספרד באירוויזיון 2020 ברוטרדם

E u r o b o y

New member
Blas Cantó ייצג את ספרד באירוויזיון 2020 ברוטרדם


הטלוויזיה הספרדית בחרה אוטומטית בזמר, שמאז ומתמיד חלם להגיע לאירוויזיון והוזכר במשך שנים כשם חם לתחרות. בספרד החלו לעבוד על מציאת השיר המושלם עבורו - בתקווה שהפעם זה יסתיים עם מיקום גבוה ואולי אפילו זכייה אחרי 50 שנה!

 

DH1212

New member
יש לי תיאורית בנוגע לאירוויזיון

זה נקרא "כדור השלג" וזה אותו דבר שקרה לישראל בין השנים 2011-2014.

ברגע שיוצא למדינה שם של "מפסידה", אנשים מתקמצנים על הכסף של ההצבעה ברגע האמת כי הם אומרים "נו, גם ככה המדינה הזאת אף פעם לא עולה לגמר, אז נחסוך את הכמה יורו שאצביע להם, כי הכסף הזה גם ככה ילך לזבל"

ואז כמו כדור שלג, משנה לשנה תדמית המפסידה רק הולכת וגדלה ואנשים עוד יותר חוששים להצביע וחוזר חלילה. צריך משהו באמת מדהים (כמו גולדן בוי) שינער אנשים מהאדישות.
אני חושב שזה פשוט מה שקורה עם ספרד. סך הכל גם השנה וגם שנה שעברה הם לא היו מאוד גרועים, ובטח לא הגיע להם המקומות שהם קיבלו. אולי לא טופ 10 או 15, אבל בטח לא מקומות אחרונים.
 

Rori90

New member
לא בטוחה שלמוניטין המדינה בתחרות יש השפעה

ההשפעה היא נטו בידיה של המדינה. ברגע שכל מדינה רואה שהיא לא מצליחה להעפיל לגמר כמה שנים רצופות, היא פשוט מחפשת לעשות שינוי וריענון בפורמט הקיים שלה ומחפשת להפציץ עם שיר ומבצע חזקים וטובים, וברגע שזה קורה אז הקהל מצביע, כי הקהל מצביע לשיר שהוא אוהב ושיר שהוא טוב לטעמו.

יכול להיות שיש אנשים ששומרים חסד נעורים למדינות מסוימות ונוטים לזלזל במדינות אחרות, אבל אני לא חושבת שהרוב עושה טבלאות סטטיסטיות ואומר לעצמו: "אה, צ'כיה לא עלתה לגמר מעולם? אז לא נצביע להם". עובדה שצ'כיה למשל כן הצליחה לעלות לגמר ולהתברג במקום שישי שנה שעברה אחרי שנים של כישלונות וצפון מקדוניה הפתיעה השנה בענק עם ניצחון אצל השופטים והמיקום הטוב ביותר שלהם בתחרות. זה היופי בתחרות, כל שנה היא שנה חדשה ומלאת הזדמנויות חדשות. איסלנד סיימה במקום האחרון בכל התחרות בשנה שעברה והשנה ניצחה בטלווט בחצי הגמר (לא מבינה כל-כך למה אבל שיהיה) כך שזהות המדינה לא באמת משנה אלא מי האמן ומה השיר.
 

צIIת Kuss

New member
אז גם השנה לא ישלחו חיקוי לדספסיטו

גם השנה לא ישלחו להיט לטיני קופצני ופופולארי כמו לו מאלו. גם השנה ישלחו מוצר פופ דלוח וחסר סיכוי מלכתחילה. עדיין לא מאוחר - למרות שמדובר בזמר פרווה, ניתן לעשות ממנו לוקה עם קצת עבודה. רק לא עוד פופ דלוח וממוצע.
 
למעלה