ניקוד מוזר

אירו19

New member
ניקוד מוזר

שלום לכולם,
שמתי לב שיש שירים שהתמודדו השנה והם נמצאים בעשרת השירים הפופולאריים ביולי / אוגוסט בעמוד של האירוויזיון ביוטיוב ועדיין הם קיבלו ניקוד ממש נמוך מהקהל (לדוגמא מלטה שבגמר היא מקום 5 מהסוף בהצבעת הקהל,קפריסין מקום 7 מהסוף בגמר בקהל).
למישהו יש הסבר נורמלי לזה?
 

DH1212

New member
יש לי מיני הסבר על מלטה

לפחות לפי דעתי (בתור חובב לייט שלא לוקח את התחרות ברצינות רבה מידי)


* זה היה השיר הראשון ועד רגע ההצבעה השיר הספיק להתפוגג בראש שלך
* באיזהשהו שלב בביצוע החבר'ה האלה עשו מן תנועה שנראית כמו צלב קרס - ברור לי שזה לא הכוונה וזה סתם יצא כך, אבל לפחות מבחינתי היו כמה שניות שזה הוציא אותי לגמרי מפוקוס ןגרם לי לחשוב על כמה לא חשבו על זה לפני וכמה זה מצטלם רע, במיוחד על הבמה פה בישראל
* בסופו של דבר - זהו שיר פופ כיפי, אז הוא מתחרה על אותה משבצת של נורווגיה שוויץ וקפריסין, אז יצא כך שהשיר לא קיבל את מרב פוטנציאל הנקודות שאולי הוא היה מקבל בשנה אחרת.
* שירים שמגיעים לסוף הטבלה הם לאו דווקא שירים רעים. לרוב שירים רעים מגיעים לסוף הטבלה, אבל גם סתם שירים שנופלים בין הכסאות. קח לדוגמא את crazy של שנה שעברה - לא שיר רע, לא ווקאל רע, ולמעשה שיר הרבה יותר שמיע מ-90% ממה שהוצג לנו שנה שעברה בליסבון, ועדיין.
* אני חושב שדווקא הפרסום של השיר כמודעה ביוטיוב טרם האירוויזיון עשה לשיר יותר נזק מתועלת , כי המעריצים, שיכולים לתת פוש נוסף לשירים שהם אוהבים, מרגישים שדחפו להם את השיר בכוח במקום שהשיר יתפוס מומנטום אורגני.
 
אני חושב שהצופים סולדים מזמרים שנתפשים בעיניהם כחובבנים

אני חושב שהשיר המלטזי היה פיצוץ. אני חושב שהוא נפגע מהביצוע, וכאן צריך לעשות הפרדה בין היכולת הווקאלית לבין מה שהמלטזית נתנה.
אם היא שרה טוב או לא - זה נתון לויכוח ולדעתי זה לא הדבר שפוגע ברוב המבצעים.
אני חושב שהביצוע, גם אם הוא מהוקצע, גם אם הוא מושקע ויפה, יכול להיות חשוד בתחושה של "טקס סיום י"ב" בכל בית ספר תיכון באירופה. במילים אחרות: חובבני, מנסה להיות משהו שהוא לא, נשאר בעמדת ה"בכאילו טוב", ובעיקר תחושה של "רגע רגע, קצת עובדים עליי פה". כולנו היינו בטקס סיום תיכון, כולנו זוכרים את השירים שבוצעו מול ההורים והשכבות הנמוכות יותר, את ההתלהבות של בני 17 שקצת מעמידים פנים לרגע שהם זמרים, אבל בעצם הם מחזיקים מיקרופון לראשונה ועושים דאווינים. מי שיושב בקהל מתמוגג אם הבן או הבת שלו על הבמה, כי הם צעירים, וילדים, אז מתלהבים. הם לא זמרים.

גם אם המלטזית נתנה הופעה טובה, היא לא "עברה" טוב, כי היא עברה כילדה שזוכרים מהטקס ההוא. גם הצ'כים שהשתטו ועשו שטויות - השיר מצויין, הבמה הייתה יפה, אבל אלה הם בדיוק החבר'ה המתלהבים שמזכירים את מי ששרו בטקס את "סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר" או "העולם עגול ופתוח" או "קח אותו לאט את הזמן".

התחושה הזו מספיקה כדי לפסול, לטעמי, הצבעה לשיר, ובחירה בשיר אחר, גם אם בסך הכל חיבבו אותו.
 
למעלה