היי חברים!

nit li

New member
היי חברים!

אני נכנסת לכאן כל בוקר, נשבעת. אתם לא מרגישים את זה כי אין לי סבלנות להגיב, אבל תמיד כיף לחזור להגיב כאן! (ומי שבקבוצות בפייס רואה אותי שם כלללל הזמן, חופרת!).
בכל מקרה, עשיתי איזשהו חידון מגניב על האירוויזיון לפני התחרות של השנה באתר שאני עובדת בו, נזכרתי בו פתאום ותהיתי איך לעזאזל לא שתפתי אותו כאן. אם בא לכם לענות עליו... תהנו וזה! אתם תעברו אותו בקלות.
[URL]http://www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=45243[/URL]
 
וואוו......

היו לי 2 טעויות....לא ידעתי את הפרט על להקת אבבא.....מעניין.......!!!!
 

schweine

New member


 

רוירוי9

New member
מעולה! ותיקון קטנטן

חידון מהנה וכיפי!
לגבי חוק השפה: ב-1977 עדיין מותר היה לשיר באיזו שפה שרוצים (למשל, גרמניה שרה באנגלית), לכן התשובה המדויקת (חלקה השני לפחות) צריכה להיות לא מ-1977-1998, אלא מ-1978-1998.
תודה על הקישור
 

Willo the Wisp

New member
בערך

ב-1977 החליטו להחזיר את חוק השפה, אבל בלגיה וגרמניה קיבלו אישור מיוחד לשיר באנגלית כי הן הספיקו לבחור שירים באנגלית עוד לפני שהוחלט על החזרת החוק.
כלומר 1977 נמצאת בתחום אפור. כמו שציינת היו בה שתי מדינות שלא שרו בשפתן, ומצד שני חוק השפה חל על המדינות שבחרו את שיריהן מאוחר יותר ואולי היו בוחרות שיר בשפה שאינה שפתן הרשמית לולא חוק השפה.
 

nit li

New member
בדקתי את זה וזה לא מדויק...

כל מדינה הורשתה לשיר רק בשפתה, אבל בגלל שכמה מדינות כבר שלחו שירים באנגלית עוד בטרם חוקק הוחזר החוק (כמו בלגיה וגרמניה), הוחלט לאשר להן באופן חריג להישאר עם שירן...
 
למעלה