HATARI לא מפסיקים: "ראינו בישראל אפרטהייד"

Uri04

New member
צודקים תכלס. והפאשיסטים יכולים להמשיך לקרקר

 

PonyClub

New member
מספיק להיות שופר עבורם

להקה זניחה, ממדינה זניחה שמתראיינת לעיתון של אחת ממדינות ערב הזניחות (איחוד האמירויות).
כמובן שלא נשמעה אצלם שום קריאה לשיפור זכויות האדם באותה מדינה...
אולי כדאי שכולנו נסכים שזאת הייתה הפעם האחרונה שמישהו בפורום הזה מזכיר את הפוצים האלה.
 

PonyClub

New member
אם היינו תלויים בעמדות של מיליונים, ישראל לא הייתה קיימת

וכאמור, אין צורך להיות שופר לדעות הללו.
למה תמיד ההלקאה העצמית? למה לא להביא ציטוטים מכל המיליונים שהתאהבו והתלהבו מישראל?
 

Willo the Wisp

New member
אתם ידעתם על זה


יש כאן את חזרת השופטים של הגמר השנה (וגם את חצאי הגמר, הראשון והשני) באיכות מעולה כפי ששודרה לצוותי השופטים.
בין האטרקציות: כל הזוגות שהתנשקו ב-kissing cam של דנה בשידור החי של סמי 1 היו במקרה גם בחזרה. אסי ובר משתתפים בתחילת ההופעה של ננה בננה (דווקא חמוד, לא יודע למה ויתרו על זה). הטריקים החלופיים שליאור סושרד עשה בחזרות. כל מיני שינויים קלים בתסריט ובליינאפ שנעשו בין החזרה לשידור החי. לא מעט פאשלות והרבה צלמים שנכנסים לפריים. ההצבעה המזוייפת. וכמובן ההתנקשות של ההפקה הישראלית בהופעה הנורבגית כתגמול על התרגיל המסריח שהם עשו לאסתר עופרים.
אפשר למצוא שם גם את רוב חזרות השופטים מהשנים האחרונות, למי שחושב שיוכל למצוא שם הסברים לפערים בין הצבעות השופטים והקהל (דעתי: לא תמצאו. הפערים נובעים בעיקר ממהבדלי טעם וממוטיבציות פוליטיות שונות).
 
בוודאי שהזוגות שהתנשקו הם אותם זוגות שהיו בחזרה

מצחיק שיש מי מאיתנו שהופתעו - הרי אי אפשר לביים דבר כזה באופן ספונטני, וגם לא ראוי אם רוצים מופע מקצועי. מעבר לכך, כיוון שדנה הייתה המבצעת, חלק מהזוגות המתנשקים היו זוגות חד מיניים. עם זאת, הסיבה האמיתית הייתה הPINK WASHING שהמופע שוב ושוב נקט בה. זה בסדר, עד שזה היה שקוף מדיי וכבר לא נראה כמו יוזמה אישית של אסי עזר לדבר על בעלו.
 
וזה בדיוק לב העניין!

שלושה צירים נפגשו בתחרות השנה (1. אסי עזר ורצונו לדבר על בעלו, 2. אקטיביזם להטבי שנקטו בו העומדים מאחורי המופע ברמת ההפקה וצוותי ההיגוי, 3. מדיניות ישראל בהצגת המדינה כליברלית ופתוחה עבור להטבים). הצירים נפגשו והתוצאה שלהם הייתה הנשיקות החד מיניות, העיסוק והאיזכור של המוסקסואליות (ובעיקר בנישואים חד מיניים, זוגיות חד מינית, יחסים בין בני זוג חד מיניים).

אני חושב שלולא המפגש בין 3 הצירים האלו, היינו מקבלים אירוויזיון פחות "הומואי".
אני חושב שאסי עזר טעה. הוא יודע שרק תל אביב היא פתוחה באמת (וגם בה, תלוי איפה ותלוי את מי שואלים) והוא יודע שאין נישואים חד מיניים. ההדיוט שצפה במשדר יכל להבין שבישראל נישואים חד מיניים הם מותרים בחוק.
ישראל מנצלת את מצעד הגאווה בתל אביב כדי להגיד שישראל היא ליברלית. ובאופן תמוה, אם יש משהו שמסמל ליברליות וחופש דעת, פתיחות, אהבה - ונוגד את הדימוי השלילי של ישראל - הוא מצעד הגאווה. זה מעודד תיירות, זה יפה, זה חיובי, אבל זה PINK WASHING בגלל שזה לא מייצג את המציאות כהווייתה. המציאות בהרבה פחות סבלנית, עם עליה של 57% בתקריות הומופוביות בשנת 2019.
 

Willo the Wisp

New member
מילא שדיבר על עצמו ועל בעלו, זה לא הפריע לי

אבל בדיחות ה"אני הומו חרמן" שכתבו לאסי היו מאוסות, ולתחושתי גבלו בהומופוביה (גם אם בהפוך על הפוך) כשחיזקו את הסטריאוטיפ על הומוסקסאליות כאורח חיים שמתמצה בנעשה בחדר המיטות. אסי היה מצוין כמנחה אבל היה עדיף אילו היה מסרב לספר את הבדיחות האלה, מה גם שהן באמת לא הצחיקו. לא בפעם הראשונה ולא בפעם החמישית.
בתור דובר הקהילה הלהטבקית בפורום אשמח לשמוע את דעתך.
 
האיזכורים+בדיחות ההומואיות לא הפריעו לי מהמקום הרגשי

זה לא עניין של אי נוחות בגלל שאני הומו.
צריך לעשות הפרדה לרגע בין העובדה לבין המציאות.
העובדה היא שנבחר מנחה ישראלי שהוא הומו מוצהר וכוכב טלוויזיה פופולרי. הוא גם המנחה הדומיננטי והמוביל, בפועל, מבין 4 המנחים.

ועכשיו המציאות.
אחד הביטויים השגורים בפי ישראלים היא ש"התקשורת שמאלנית". הרי ברור שתקשורת מעצבת דעות ועמדות. מי שכתב את הטקסטים והגה את הרעיון של להבליט את היותו של אסי הומו הם הם "התקשורת".
אני לא מתנגד לזה, או בעד זה, אני מתאר את המציאות כהווייתה. הרי מישהו ישב וחשב והחליט שככה נכון ומתאים להנחייה.

הבעיה שלי היא שאחרי שהראינו לישראל ולעולם שיש מנחה הומו באירוויזיון בישראל ושהוא מדבר על היותו הומו - נעשתה בחירה להזכיר את זה שוב ושוב, במינונים גבוהים ובצורה בולטת.
המינון וההתרכזות בזה יוצרים מראית עין שקרית שבישראל, שאמנם יש בה כוכב טלוויזיה הומו, יש סובלנות כלפי להטבים. וגם בין השורות, הצופה האירופאי עשוי לחשוב שבישראל נישואים חד מיניים הם חוקיים (הרי אסי דיבר כמה פעמים על בעלו). אדם ממוצע יסיק שישראל היא גן עדן להומואים ולסביות.

זה PINK WASHING ופוגע בקהילה שנאבקת על הליגטימיות שלה.
לדעתי, בריאיון עם מדונה, אסי מיוזמתו בחר להזכיר את בעלו, מתוך מחשבה שהוא עושה משהו טוב.
לתפישתי - הוא טעה, גם אם בתמימות.
יש עליה של 54% בשנת 2019 במקרים אנטי להטבים, וזה לא הוגן להציג את ישראל כמשהו שהיא לא.
אפשר היה להזכיר במינון נמוך יותר ובתכנים אחרים, בלי נישואים חד מיניים למשל.
 

GM1988

Well-known member
תזכור שלא כולם רואים ושומעים את אותו הדבר

כי אם האוזן שלך הייתה מאד מכווננת בלחפש איפה ומה נאמר בהקשר של הומואים, אז אחרים, כולל אותי, פשוט לא שמו לב לדברים האלה, מלבד האזכור של אסי שהוא גיי לפני ההופעה של דנה, ובראיון עם מדונה - ובשני המקרים האלה העניין הזה היה רגעי ונשכח שניה אחרי שנאמר.

אני גם טוען שאין באמת פתיחות להומואים בשום מקום, וגם אם יש איזושהי סובלנות לזה, זה רק כי אנשים כבר רגילים לראות את התופעה הזו בטלויזיה, במקומות ציבוריים, וזה כאילו קצת מתאזן מתוך הרגל שלא מדובר במשהו חדש - אבל מפה ועד להגיד שזה באמת משהו שאנשים אוהבים או מקבלים? או.. ככ רחוק מהמציאות.
 

GM1988

Well-known member
מעניין. לא הייתי מנחש שזה מבויים.

אבל תכלס, כשחושבים על זה באמת לא הכי קל להשיג זוג מתנשק ככה סתם מהקהל בלי הכנה מוקדמת.
 

babyface19

New member
קיא - קחו אותי מכאן לפני שאני הולך להקיא על ההרכב הזה....

מגעילים ברמות שלא תתוארנה. בהמות.
מאחל להם מכל הלב לחיות תחת שלטון חמאס בעזה , ואז נראה אותם מדברים כך.
&nbsp
&nbsp
 

צIIת Kuss

New member
הם היו מוטים לצד אחד מלכתחילה ביושבם בשמאל האולטרה-קיצוני

אין שום הבדל בין השמאל הקיצוני לימין הקיצוני. יש להתנחם בכך שהרוב השקט והשותק ממוקם במרכז. שהקצוות הקיצוניים יצרחו ויצווחו כאוות נפשם, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
 
בדיוק הפוך. הרוב "השפוי" (מה שנקרא) הכי מפחיד אותי

כי האנשים ששותקים ודוממים מאפשרים לקיצוניים להישמע חזק יותר.
 

nit li

New member
אני בטוחה שהם ראו בדיוק מה קורה כאן

הם הרי היו פה בדיוק שבועיים, אז הם כנראה יודעים איך זה לחיות כאן. יאללה!
 

Uri04

New member
בניגוד לבערך 95% מהיהודים במרכז הארץ

שמעולם לא ביקרו במחנה פליטים ולא דיברו עם אף פלסטיני, האיסלנדים דווקא התעניינו במצב הקיים וביקרו באותם מקומות שאף ישראלי (שאינו מתנחל) לא חולם להגיע אליהם כי מדובר בחצר האחורית המלוכלכת 20 דקות מתל אביב לכיוון מזרח.
 
למעלה