Hannover gala

Hannover gala


אז הופיע לי ביוטיוב וזרמתי.. וואלה מצאתי מופע קאמפביזארי ומעניין כולל קאמבקים של כיארה עם שלושת שיריה.. ו...יושבות? סבנם פארקר! לא הייתם מזהים אותה בחיים. אבל גביע הביזאר הולך לקורינה מיי על העאוטפיט. מסכנה. מי שהלביש אותה צריך לקבל מאסר עולם. והיא עיוורת אללהיסעדה לא יודעת מה עשו לה. מה שכן הקול שלה נהדר. כנסו ליוזר deutschland לסרטונים יש עוד הפתעות..

 

tajci

New member
תענוג להיזכר!!!

אני ממש חולה על השיר והזמרת(שהשנים עשו לה טוב...). ממש חושב שהגיע לה לזכות באותה שנה. גם השיר שהתחרתה בשנה לאחר מכן היה מעולה. התזמורת ישר מחזירה אותי לשנים היפות של התחרות ולקסם המיוחד של שנות התשעים...
כיראה נוראית, עדין לא מבין את הקטע שלה. צינגיז רצח בלייב את אחד השירים שהכי אהבתי השנה. ומה הקטע של המכנסיים?!
אבל הממתק העיקרי היה הקאבר לשיר הגרמני האהוב עלי בתחרות. כיך היה להיזכר בו. אחסוך לכם את הביצוע החיוור ומצרף את המקור(שבלייב נראה מזעזע, אבל באודיו זה ממתק ממכר).

 
חינגיז רוצח סידרתי

ראית איך הוא רצח את מילים? מילא העברית הקלוקלת נסלח לו הוא דווקא השתדל. אבל הביצוע, השימוש בווקאל מביך. מסתבר שהוא זמר פח כשהוא לא על פלצטו.
הטורקיה נהדרת. השנים אכן היטיבו עימה. צפיתי בהופעה שלה 3 פעמים מרוב שהיא טובה.
גם עלינה נחצייבה הייתה לא רעה עם צעקה, האזינו ולה פורצה. את זה האחרון היא שרה הכי טוב לטעמי מכל ביצועיה בעבר.
&nbsp
 
במחשבה נוספת

גם על העברית העילגת והקלוקלת לא סולח. נכון, עברית שפה קשה. אבל, אם בחרת לשיר בעברית או בכל שפה אחרת, כדאי מאוד שתלמד טוב טוב את הטקסט את ההיגוי ואת המשמעות שלו. או שאל תשיר אותו בכלל.
גם לקרח קר!
ואם כבר הגבתי אז שיהיה עם שיר.
איזה שיר נשים?
רגע חושב...אני יודע שראיתי משו מעניין לאחרונה.. מה זה היה??
אה הנה:
(ולצעירות שלא מכירות, מנואלה בראבו זו זותי ששרה את סובי סובי הבלון באיר' 79 שהתקיים בירושלים).
&nbsp
&nbsp

 
למעלה