החדש של מדונה תענוגות

החדש של מדונה תענוגות


מדונה הופיעה באיר' ולכן רלוונטית לפורום ולאיר' בכלל.
תשמעו זה אחלה אלבום. להפתעתי הרבה. כי הסינגלים שהוציאה (מלבד הראשון עם מעלומה) היו מבאסים. ואח"כ ההופעה באיר' שהייתה דיזאסטר.
כך שלא היה בא לי עליה בכלל. אבל האזנתי כמובן. כי זו מדונה מהזתמורת. ובואנה זה אלבום נהדר. הסינגלים ששיחררה מסתבר היו הכי חלשים. יש פה טראקים מעניינים יצירתיים ומיוחדים. היה חשוב לי לכתוב את זה כאן כי יש לי תחושה שרבים חשים כמו שאני הייתי. שלא לדבר על מי שהספיד אותה בעקבות גילה. אז מצפה לכן הפתעה. תאזינו לה. זה אלבום מעולה כמו כל האלבומים שלה. ההפקה מהממת. הלחנים, המסרים. לא לפספס זה אחלה אלבום!

 

סטילהוק

New member
אין ספק שכיום עם כל הטכנולוגיה בגרסת סטודיו אפילו היא יכולה

אין ספק שכיום עם כל הטכנולוגיה, הפלייבק, האוטו-טיון וכל שאר התוספות ומסנני הסאונד הממוחשבים למיניהם שיצאו בעשור האחרון בגרסת סטודיו כל זייפנית מצוייה, ובטח מדונה שעד לא מזמן עוד היה לה גם קול שאיבדה אותו עם הגיל, השתייה, העישון והסמים יכולה להישמע מצויין.כי בימינו עם כל הטכנולוגיה כל מה שצריך זה פרצוף יפה וגוף מעלף ואת "זמרת" לכל דבר. מקסימום לא תופיעי בלייב, אך להוציא אלבומים אין שום בעיה כיום, כשהכל קורה בסטודיו, ואם יש לך גם כסף לממן את כל זה, כמו למדונה, על אחת כמה וכמה שאין שום בעיה והשמיים הם הגבול.
 
אם הייתי מדונה

הייתי תובע אותך על לשון הרע.
סמים? שתיה? מדונה לא נוגעת בסמים. היא קונטרול פריק. יש לה שישה ילדים. מתאמנת כל יום, ריקוד, יוגה, נגינה. מגדלת את ילדיה עם המון חום ואהבה יחד עם משמעת קפדנית. כולם מתאמנים על כלי נגינה וריקוד שירה. אשה מסוממת לא הייתה עושה את כל זה, אלא זרוקה ג'אנקי על הספה.
בעניין הטכנולוגיה, מדונה אף פעם לא נחשבת לזמרת. היא פרפורמרית. לפני הכל רקדנית. למדה אצל מרתה גרהם. כל האלבומים שלה מבוססים על הפקה. טקסטים עם מסר, לחנים, והפקה עדכנית. תמיד ידעה להתחבר למפיקים שמעניינים אותה וליצור יחד איתם מוזיקה.
אין ספק שלא האזנת לאלבום. בכל מקרה אל תאזין, לא בשבילך.
 

סטילהוק

New member
תקרא את הביוגרפיה של מדונה, הבחורה עשתה הרבה ססו"א

0ק0, 0מים ואלכוהול. מתחילת דרכה ועד היום. ועל עישון, מעניין שהצבועה הזאת מטיפה נגד עישון בהופעותיה, בזמן שהבת שלה עצמה נתפסה מעשנת במצלמות לא פעם ולא פעמיים.
 
למעלה