נתקלתי כמה פעמים בסרטון של מאיה וקונצ'יטה

קתלין רייטר היא ההחמצה הכי גדולה של הפופ הישראלי

יש לה קול מעולה. והאנגלית שלה טבעית וזה יתרון מצוין. היא גם הוציאה שלושה סינגלים מצוינים לפני כמה שנים. ונעלמה. כנראה לא נוהלה נכון. חבל
 

snier 1991

New member
זה לא עניין של ניהול, לדיוות כאלה אין מה להציע לשוק הישראלי

ומאז ריטה שגם היא יש לה סאונד מאד ייחודי וספיצפי לא היו דיוות שבאמת הצליחו ליותר מכמה להיטים ספיצפים.
מה גם שאני לא מבין מחוץ להקשר האירוויזיון ותכניות ריאליטי, מה נותן לשוק הישראלי אנגלית טבעית.
 

Tommy Tanision

New member
למאיה בוסקילה יש קול פנומנלי

הן מבחינת המנעד, והן מבחינת הנפח (אגב, היא מנצחת בקלילות רבה את שירי מימון בשני הממדים הללו).
&nbsp
הבעיה העיקרית איתה, שלעומת שירי- מאיה פחות יודעת להיות מעודנת, ומאוד לא גמישה בסגנון השירה שלה, ומאוד מנייריסטית. כיום, אני מרגיש שהיא גם קצת עצלנית ופחות מלאת דרייב מכפי שהייתה בצעירותה. בכוכב הבא, במרבית הביצועים, היא פשוט נשענה על הקול הגדול שלה כפי שהוא, לא ניסתה אפילו להתאים או לעדן את סגנון השירה שלה לשירים שביצעה, ופשוט חירבה אותם אחד אחרי השני (ברוסיה 15' זה היה הכי בולט, באוסטריה 14' דווקא התפלק לה ביצוע טוב).
&nbsp
אני גם חושב שכיום היא כבר פחות מתאימה לאירוויזיון, בתחילת שנות האלפיים דווקא יכולתי לדמיין אותה מביאה משהו כמו טורקיה 03', ספרד 03' וכו'.
כיום, לכל היותר אני מדמיין אותה מביאה הישג כמו זה של צפון מקדוניה 19', וגם זה דיי בנס.
 

Willo the Wisp

New member
מה זה נפח קולי?

לא שאני מעריץ שרוף של שירי, אבל גם אם יש לה פחות נפח (?) ומנעד, היא שולטת בקול שלה יותר טוב והביצועים שלה הרבה יותר נקיים.
בכל מקרה מוזיקאים הם לא מחשב, וטיבם (עניין שכמובן ניתן להתווכח עליו) לא נקבע לפי מפרט טכני. לצורך העניין יהודית רביץ היא בעיני זמרת יותר טובה משתיהן למרות שיש להן מנעד הרבה יותר רחב משלה.
 

Tommy Tanision

New member
עצמה, רזוננס

אם שתיהן היו שרות ללא מיקרופון בתוך היכל, היית שומע טוב יותר מהשורה האחרונה באולם, ככל הנראה, את מאיה. כמובן שאלה דברים שאין להם שום קשר להצלחה מסחרית, וזה לא אמור לעניין את הקהל, כן? למאיה בוסקילה יש נתונים טבעיים טובים יותר, אך כפי שאנחנו רואים- זה לא מועיל לה יותר מדי.

שלא יובן לא נכון, אני מת על שירי מיימון. הייתי אפילו בהופעה שלה שבוע שעבר באמפי שוני ונהניתי מאוד. אבל שירי מיימון הרבה יותר מוגבלת בעוצמות הווקאליות שלה, היא הרבה יותר מאנפפת ממאיה, ובוודאי שהיא יותר מוגבלת בריינג', וזה דבר שניכר בהופעות של שתיהן באוויטה.
מבחינתי, שירי היא יותר במקומות של סלין דיון, מאיה בוסקילה היא יותר במקומות של אריתה פרנקלין (שתיהן לא מגיעות לקרסוליים שלהן, כן? אך מבחינת הכיוון).

עם זאת, לעומת מאיה- אני חושב ששירי יותר פרפקציונסטית, יודעת לתת ביצועים יותר מעודנים, נקיים, מדויקים ובטעם טוב. אין כאן תחרות אפילו. עם זאת, מאיה יותר מוזיקלית לדעתי ויודעת לתת אלתורים מוזיקליים נפלאים (שכמובן, לא תמיד במקום, ובלי שום טעם או ריח).

אני לגמרי מסכים איתך שזמרת לא נמדדת רק עפ"י ריינג', דיוק, ווקאל. אלא גם עפ"י יכולת הגשה, ורסטיליות, רגש וכו'. אך מאחר וזה דבר שאני עוסק בו הרבה שנים, אני אוהב להתחבט בו המון ביני לבין עצמי, וזה לא באמת משהו שלרוב מעניין או רלוונטי באיזו שהיא דרך לאנשים אחרים
.
 

Brady

New member
מאיה...

זה שהיא מיושנת לא מפריע לי ולא לאירו, כי דברים מיושנים מצליחים בו בלי בעיה (מי ניצח בקהל השנה?)
אני מעריך את הדעה של טומי שמבין בווקאליות יותר ממני, אבל בעיני מאיה - כזמרת ופרפורמרית - פשוט קשה לצפייה ושמיעה. הקול מכאיב לי, המבטא העלק אמריקאי הכה זול בלתי נסבל, ההתעלמות מנושא השיר בולטת כל פעם וכפרפורמרית אין לה נוכחות לדעתי. את הקול החזק אף אחד לא ייקח ממנה, אבל זה לא אומר שאני אוהב אותו. ואם אריתה פרנקלין האלוהית נחשבת לדיווה, אז וואלה אני אוהב דיוות לעיתים, רק לא כמו מאיה. לא בטוח שהייתה מצליחה בשום תקופה באירו.
כל הביצועים שלה שראיתי בכוכב היו רעים לטעמי. הביצוע לקונצ'יטה היה גרוטסקי גם כן, ומנותק לחלוטין מהשיר. סלחי לי מאיה פליז! זה ממש לא אישי.
לפחות שלחנו השנה את מאיה בגבר
 

dosfer

New member
סליחה?? אין פופ?? מה עם נועה קירל? ויש עוד מלא זמרי פופ היום

אין מה לעשות הקול של מאיה בלתי נסבל, היא בלתי נסבלת, זקנה מיותרת
&nbsp
שתלך לעשות חמוצים, זמרת בשקל
 

DH1212

New member
כולם יקומו וייפלו על שיר

מציע לכולם לחזור ולראות את הביצועים של נדב בכוכב הבא - הבן אדם זייפן על חלל, כולל ביצוע הגמר שלו "all of me" שפשוט לא הצליח לשיר
&nbsp
אבל עם השיר הנכון הוא קיבל בכיף מקום 9.
&nbsp
קחו את חובי סטאר - ווקאליסט מגן עדן , לוקח ווקאלית את כל זוכי הכוכב הבא (גם נטע לא ווקאליסטית טובה כמוהו) - קיבל שיר לא טוב, עשו לו קצת ריוואמפ וזה עדיין שיר לא טוב - רפפיטטיבי ולא מתפתח לשום מקום. הבימוי המינימלי והרפפיטטיבי רק הדגיש את כל החסרוות של השיר - מקום 14.
&nbsp
&nbsp
אין באמת חשיבות לאיזה זמר נבחר כל עוד הוא יודע לשיר בסדר. גם ככה מה שחשוב בסופו של דבר זה השיר ולא הזמר. מאיה, כתריה, קובי, שפיטה -כולם יכולים להביא את הדאבל, כולם יכולים לקבל מקום אחרון - הכל תלוי בשיר שהם מקבלים.
&nbsp
 

DH1212

New member
ובנימה זאת

אם לא יודיעו השנה שהשיר ייבחר בצורה שקופה ודמוקרטית תוך התחשבות בקהל בבית - ספק אם אצפה שוב בכוכב הבא השנה.

עם כל ההיי שהיה לנו מהעונה המצויינת של נטע (אחלה פיינליסטים, אחלה ביצועים, אחלה שופטים שמתחשבים בהם) נפלנו לעונה מכורה, פופית, פלסטיקית וצמאת רייטינג שהשופטים בהם הם על תקן קישוט ותו לא.
ממה שהבנתי בן אל, הראל ואמדורסקי לא ימשיכו לעונה הבאה (כנראה שגם להם נמאס להיות דוברי ההפקה)

משהו התקלקל השנה בכל מה שקשר בבחירת המבצע והשיר.
 
למעלה