נתקלתי כמה פעמים בסרטון של מאיה וקונצ'יטה

GM1988

Well-known member
נתקלתי כמה פעמים בסרטון של מאיה וקונצ'יטה

וכל פעם דילגתי עליו, כי לא היה לי דחוף לראות את זה.
עכשיו ראיתי את זה פעם ראשונה, ו-וואו! מה זה היה בדיוק?
למה מאיה בוסקילה גם נשמעת ככ טוב, וגם נראית ככ טוב? וכל זה אחרי שלל של סיבות לא לאהוב שום ביצוע שלה בכוכב הבא. שירים שפשוט הוחרבו על ידה אחד אחד. שירים טובים - וביניהם גם אותו אחד של קונצ'יטה שהיא חבטה בו בלי רחמים כאילו היה שק איגרוף.

היא ביצעה את זה ככ טוב באולפן שהייתי יכול להקשיב לזה עוד ועוד! ועם ביצועים דומים הייתי הכי חושב עליה בתור נציגה ראויה מאד לאירוויזיון! אבל למה זה קורה ככה באולפן של איזו תכנית, ולא קרה כשהיא התמודדה כדי להגיע לשם. למה?
מסתבר שלמאיה יש עדיין מה להציע, וזה פשוט לא התבטא בשום צורה בבחירות הדפוקות שלה, ובביצועים התוקפניים והסגנון המיושן, פלוס המראה שלא החמיא לה בכלל והיא דגלה להגזים בו.

זו מחשבה דמיונית, אבל אני חושב שצריכים לשלוח אותה שנה הבאה בלי שום תחרות!
 
זה בדיוק מה שאני אמרתי

אחד על אחד. כבר כתבתי את זה כאן.
אבל, וזה אבל גדול,
דווקא אחרי שכתבתי בהתלהבות בדיוק את מה שכתבת.. האזנתי שוב, אבל יצא שרק האזנתי בלי לצפות. ואז ירד לי. שמעתי את כל הפאקים שציינת. תנסה בעצמך. תאזין שוב בלי לצפות.
מה שקרה לנו זה האולפן, האוירה הנונשלנטית, ספונטית, לוקחת מקרופון ופתאום יוצא קול כזה טוב. הפער בין הפשטות של האולפן לקול גרם לנו להתלהב בהגזמה. אך אותה שירה על במה נוצצת לא היתה מלהיבה אותנו.
למאיה יש קול עוצמתי ומרשים, אבל היא לא מצליחה להעיף את המניירות הקוליות וכאמור גם כאן באולפן הם קיימים. תאזין שוב.
 

GM1988

Well-known member
יש משהו במה שאתה אומר לגבי במה גדולה וזה

והאזנתי שוב גם בלי קשר, והצטמררתי שוב, ובא לי שוב ושוב!
המניירות שלה בכוכב היו turn off רציני יחד עם דברים אחרים, שבאולפן הובאו במינון ככ מדויק, שהרגשתי שאני מקשיב לזמרת, ולא לתותחן.
&nbsp
ואני אשמח למצוא את התגובה שלך ולקרוא עכשיו.
 

schweine

New member
מאיה בוסקילה זה פאסה. היא רלוונטית לאירו כמו גלגל המזל

וריאלטי.
 

סטילהוק

New member
מאיה היתה משיגה תוצאה הרבה יותר טובה מקובי

שלא לדבר בכלל על כיתריה שהיתה עלולה להתברג לטופ 10 השנה, או אפילו עם להיט מתאים הרבה יותר גבוה, ואולי אפילו רחמא ליצלן לזכות. אך בתאגיד ובקשת לא רצו זכייה נוספת ועשו הכל כדי לא לקחת שום הימור שבטעות נזכה שנה שנייה ברציפות. ולכן קובי שהודח כבר ברבע הגמר והוקפץ ישירות לגמר בגלגל הצלה מיוחד שנתפר במיוחד רק עבורו, נבחר כנציג ישראל השנה, ובגלל זה השיר החלש הזה נבחר כשיר המייצג השנה. ככה זה כשלא רוצים לזכות, עושים הכל שזה לא יקרה.
 

schweine

New member
ללא קשר לקובי, מאיה שייכת למוסיקה של לפני 20 שנה. לא להיום.

זה יהיה סוף הקרירה שלה אם חלילה תייצג אותנו ולא תעלה לגמר/תסיים נמוך.
&nbsp
 

DH1212

New member
מאיה פשוט נולדה למקום הלא נכון

מאיה ניסתה לעשות פופ-סול ישראלי.
במדינה ערסית כמו שלנו, מעולם לא באמת היה לא סיכוי להצליח.

כוכב נולד קצת נתנה פוש למוזיקה ישראלית ועברית, אז בעשור הקודם ותחילת העשו הנוכחי זמרים כמו שירי מיימון, הראל סקעת, נינט טייב, קרן פלס, מאיה בוסקילה - כולם יכלו יחסית ליצור ולשחרר אלבומים מצליחים.

ואיכשהו מדינת ישראל לקחה תפנית חדה לכיוון הערסיות והיום הז'אנר היחיד שמצליח בארץ הוא מזרחית.

אם למדינת ישראל היה קצת סטייל וקלאס, יכול להיו שמאיה היום הייתה מצליחה ומושמעת, אבל היא נולדה למדינה הלא נכונה.
 

snier 1991

New member
איכשהו, כאילו הפופ הלטיני הוא לא הז'אנר המצליח ביותר

בעולם בחמש השנים האחרונות, ז'אנר שהוא מאד קרוב בכל בחינה לפופ המזרחי שהולך בארץ בחמש השנים האחרונות.
 

schweine

New member
המוסיקה שהיא עושה היא מיושנת. זו הבעיה שלה.

אתה לא יכול לכתוב את מה שכתבת כשהיא זכתה בזמרת השנה בשיא ההצלחה שלה.
&nbsp
לא מת על מוסיקת ערסים כמו שכתבת אבל וואלה זה מה שהקהל אוהב.
 

DH1212

New member
בשנות האלפיים היא עשתה מוזיקה שהתאימה לתקופה

בדיוק כמו שביונסה, ליידי גאגא ושאר זמרות עשו מוזיקה ששיקפה את המוזיקה באותה תקופה והיום אותה מוזיקה נחשבת מיושנת.
&nbsp
כמו כל אמן, אם היא תשחרר מוזיקה, כנראה שהשירים היום לא יזכירו את את השירים של אז, וזה בסדר.
&nbsp
&nbsp
 

schweine

New member
איזה הגזמה מטורפת. גם המוסיקה שעשתה אז הייתה מיושנת


השיר "הלב" היה באיחור של עשור לפחות.
 

Willo the Wisp

New member
לא מצליח למצוא קשר בין המילים סטייל וקלאס למאיה בוסקילה

אני חושב שהיא לא מצליחה גם כי היא לא זמרת מספיק טובה, וגם כי החומרים שלה טראשיים ומיושנים. בארץ באמת פחות מתחברים לדיוות שפותחות מבערים, אבל שירי מימון נמצאת באותה קטגוריה ומצליחה הרבה יותר.
אם כבר אז אני חושב שדווקא היה לה מזל שנולדה בישראל, מדינה בה נישת ה"דיווה עם קול גדול" לא היתה מאויישת. באמריקה יש אלף כמוה, רק יותר טובות, באודישנים לעונה ממוצעת של אמריקן איידול.
 


תובנה מדוייקת!
אשכרה באמריקה יש אלף כמוה. ובישראל אין בכלל. זה קטע. מעניין למה. כי אמריקה גדולה? יכול להיות. מה שאומר שבמדינות קטנות יש מעט דיוות שפותחות מבערים?
בכל אופן, זה הסיפור כאן. הצורך שלנו בדיוות וההאחזות במאיה עקב המחסור למרות מיגרעותיה
&nbsp
 

Willo the Wisp

New member
נראה לי שזה פשוט ז׳אנר פחות ישראלי באופיו

כמו שלא היו פה אף פעם להקות גלאם רוק ראויות לציון, ואם היו הן כנראה היו נשמעות נלעגות.
לו היה לי צורך בדיוות אני מניח שהייתי מעדיף כבר את שירי מימון או מירי מסיקה על פני בוסקילה, זמרת בלתי נסבלת בעיני. אבל to each his own.
 

DH1212

New member
גילוי נאות

כל דבר שיש פה בארץ יש אותו פי אלף בארצות הברית וכנראה שעם אנשים טובים ומקצועיים יותר.
&nbsp
זה לא סיבה לא להפיק פה תוצרת מקומית של אנשים.
 

Willo the Wisp

New member
זו סיבה מספיק טובה בשביל לעשות מוזיקה אותנטית ורלוונטית

ולא חיקויים צולעים של דברים שעושים הרבה יותר טוב מעבר לים.
באמריקה יש אלף בדולר כמו בוסקילה, אבל אין עוד אלף כמו אהוד בנאי, אין עוד אלף כמו הגבעטרון, אין עוד אלף כמו להקת שפתיים, אין עוד אלף כמו חוה אלברשטיין וגם לא כמו עומר אדם או סטטיק ובן אל. ולכן קיומם המוזיקלי של הנ"ל יותר מוצדק בעיניי מקיומה המוזיקלי של הבוסקילה. רק דעתי וזה.
 

snier 1991

New member
יש דיוות כאלה בישראל, הן פשוט לא מצליחות

כי אין לזה ביקוש מאז שנות ה-90 (ואז ריטה שלטה במשבצת הזו)
ריקי מהכוכב הבא וקטלין רייטר הן דוגמאות לכך שהן קיימות, אבל מחוץ לריאליטי אין להן זכות קיום.
&nbsp
בארצות הברית השוק מאד גדול אז יש נוכחות שלהן כי יש יותר מקום ליותר ז'אנרים, אבל כמה דיוות מהסוג הזה נמצאות בשורה הממש ראשונה כמו שוויטני יוסטון, סלין דיוןן ומריה קארי היו בשנות ה-90.
 
למעלה