שאלה בנוגע להופעה של ארמניה השנה

TA2020

New member
שאלה בנוגע להופעה של ארמניה השנה

במהלך ההופעה היה קטע שבו האולם היה ריק... מישהו שם לב לזה? מישהו יודע מה הסיבה? טעות?
 

צIIת Kuss

New member
מה שהכי מרתיח דם בקטע הזה


שבקטע החזרה הזה רואים בפירוש שהיא השתמשה במשולש הגדול שיורד מהתקרה ובהופעה עצמה, במופע החי החליטה לוותר על השימוש בו. כופרת! יש כאן פגיעה בכבודו של האל-מנט הזז. מגיע לה שלא עלתה לגמר. פוסטמה.
 

Willo the Wisp

New member
המסקנה ברורה

משולש התקרה היה מקולל. כל מדינה שהמשולש הוצג במהלך ההופעה שלה לא עלתה לגמר.
 

צIIת Kuss

New member
נכון, אוסטריה, בלגיה וארמניה

ולא זו אף זו, גם כמעט כל מי שהשתמש באלנט הזז האחר, הלא הם 4 הרגליים הזזות מעלה מטה גם נשארו בסמי (80% מהשירים שלא עלו לגמר השתמשו ברגליים). מצד שני היחידות שהשתמשו ברגליים בצורה יצירתית (איסלנד ואלבניה) דווקא כן עלו. אבל בהחלט שלא ניתן לשלול את קללת האלמנט הזז. יכול להיות שזה פשוט מסיח את הדעת או משהו כזה.

כרגע אין לי כמובן מסקנות ברורות וחד משמעיות בנושא, אבל בכוונתי לבצע תחקיר מעמיק כאשר בסיומו אפרסם פה את כל התובנות באשר להאם אלמנט זז מוסיף או שמא גורע.
 

צIIת Kuss

New member
נ.ב. לאחר צפייה מעמיקה בחזרות הסטאנד-אין

ראיתי שכמה מדינות ויתרו על הרגליים בהן השתמשו בחזרות הסטנד-אין, כמו דנמרק וספרד. ספרד זו דוגמא הזויה: הם בנו את כל ההופעה שלהם בהסתמך על האלמנט הזז ובסוף נטשו אותו ולא השתמשו בו. הרי היה בית על הבמה והרגליים היו אמורות לשמש כגג (ראינו זאת היטב בחזרת הסטנד-אין). גם מסך הוידאו עם המשולשים היה אמור להיות מותאם לשדה הראיה עם שימוש ברגליים. ובפועל? הבית נשאר אבל הגג הועף. צריך להבין מה גרם למשלחות לוותר על האלמנט הזז.

עוד דוגמה הזויה היא אזרבייג'אן: שם אמנם השאירו את הרגליים אבל בחזרת הסטנד-אין הרגליים היו מוארות ואילו בהופעה עצמה הן נותרו חשוכות וכמעט בלי נראות. מדוע סלדו המשלחות כל כך מהרגליים הללו? אני עוד אברר.
 

Willo the Wisp

New member
החפיפניקיות הישראלית, מה הפלא

היו יכולים להביא איזה מתקשרת זקנה מיפו שתעבור על האולם ותסיר שחוּר וכישופים מאלמנטים מקוללים אבל חשבו שיהיה בסדר. תרבות הסמוך.
 

צIIת Kuss

New member
גם אבל לא רק

לדעתי נבחרו המדינות שנבחרו בשל שאננות ובטחון שיעלו לגמר ושם יוכל העולם כולו לצפות במשולש שיורד מהתקרה, ומשכך לא כפו ולו על מדינת ביג5 אחת, הנמצאות אוטומטית בגמר, את השימוש בו. אם כבר זו תמצית תרבות היהיה בסדר. ישנם 6 שירים שבטוח בגמר. עצם העובדה שלא כפו על אחד מהם את השימוש והסתמכו על שירי חצי הגמר מתמצת הלכה למעשה את החפיפניקיות הישראלית הידועה לשמצה.
 

צIIת Kuss

New member
לא, אתה חצוף... שומרים!!

אתה רומז שבתחילה ייחלתי לאלמנט זז אחד וכשקיבלתי שלושה פתאום תפסתי תחת? להזכירך במקור דיסקסנו על המשולשים שבתקרה. אתה, כן כן אתה, הבאת איזה סרטון עלוב של זמר צועני עלוב עם משולשי תקרה זזים. הטעית אותי ביודעין. בזכות ראייתי החדה גיליתי מתרשימיו של פלוריאן שהמסכים מסתובבים, שהרגליים זזות ושמשולש אחד בלבד יורד מהתקרה. מן הסתם כל הראייה על האלמנט הזז השתנתה עם גילוי זה. זה לא אומר שאם זרקו לעברי קצת יותר מפירור אני צריך להגיד תודה ולשתוק. אז בוא נסכם: גם הטעית אותי ביודעין וגם העזת להעביר עליי בקורת פומבית. במצב זה לא נותרה לי כל ברירה אחרת אלא לגזור עליך גזר דין מיתה. שומרים!! ערפו את ראשו!!
 

TA2020

New member
תודה. אבל עדיין לא הכי ברור לי בשביל מה הקטע הזה היה טוב

נראה כמו טעות..
 
למעלה