סרטון מיוחד של המעריצים לזוכה האמיתי של אירוויזיון 2019

סטילהוק

New member
סרטון מיוחד של המעריצים לזוכה האמיתי של אירוויזיון 2019

סרטון מיוחד שהכינו המעריצים ללהיט הענק והשיר הזוכה האמיתי של אירוויזיון
2019

Just Dance 2020: Spirit In The Sky by KEiiNO | Eurovision Song Contest 2019 - FanMade
https://www.youtube.com/watch?v=oduepNIvQ5k


 

Willo the Wisp

New member
הנורבגים יכולים להאשים רק את עצמם

ב-1963 לא היתה להם בעיה לשנות את קולות השופטים בשביל לגנוב את הניצחון מהזמרת הישראלית ולתת אותו לשכנתם היקרה.
נקמה היא מנה שמוטב להגישה קרה, והפעם היא בילתה 56 שנים ארוכות במקרר בהמתנה לשעת הכושר. שעת הכושר הגיעה כשהתחרות חזרה לישראל, והתגמול על הפשע הבלתי נסלח סוף סוף יצא לפועל. אתה חושב שזה מקרי שצוות השופטים הישראלי היה היחיד שנתן לקיינו את המקום הראשון? אל תהיה תמים. הכל חלק מתכנית האב שהוצאה לפועל שלב אחרי שלב. שחיתות נענתה בשחיתות. הנורבגים שהשתמשו בשופטים המושחתים כדי לגנוב את הניצחון, רואים איך הניצחון נגנב מהם ע״י השופטים המושחתים. כאן צדק פואטי וחיזוק של ההרתעה הישראלית. עובדה.
 

Willo the Wisp

New member
שלחתי לינק לקטע על הצבעת השופטים הנורבגים

אל תיתמם ואל תנסה לטאטא את השחיתות מתחת לשטיח כי הכל מתועד ושמור בארכיון.
השופטים הנורבגים רימו ושינו את ההצבעה שלהם כדי ששכנתם היקרה תנצח. תראה את ההצבעה שלהם ב-1:11:35, מיד אחרי שהמנחה אומרת שהתחרות היא בין אסתר עופרים שמייצגת את שווייץ לבין בני הזוג האיכותיים מדנמרק. הם נתנו לאסתר עופרים שלנו 3 נקודות ולדנמרק 2 נקודות, ואז כשהם קלטו שהם עלולים לגנוב מהמאפיה הסקנדינבית את הניצחון הראשון הם חירבשו את הקראת הנקודות בכוונה וביקשו שיחזרו אליהם בסוף ההצבעה, במקום פשוט להקריא שוב את התוצאות כמו שצריך שזה מה שהמנחה ביקשה מהם - כך שהם יוכלו להטות את התוצאה לפי רצונם.
וראה זה פלא, ב-1:22:50 חוזרים אליהם כדי שיתנו את הניקוד שוב, ופתאום דנמרק מקבלת ארבע נקודות ואסתר עופרים מקבלת נקודה אחת בלבד. כמה נוח, דנמרק מנצחת בפער של נקודה אחת והיהודיה הציונית נזרקת לפח האשפה של ההיסטוריה.

 

צIIת Kuss

New member
היהודיה הציונית? אאל״ט היא לא נשארה בארץ

והבן שלה גיל הוא היום סלבריטי סוג ז׳ בגרמניה ואפילו עשה חיל בגרסה המקומית של הנינג׳ה. ורוקדים עם כוכבים. אילו מן ציונים אלו? לא סתם הנורבגים גזלו הנצחון מאסתר, כי הם סכמו זאת מראש עם ישראל שלא רצו להעניק מתנות ופרסים לנפולת של נמושות. זהו הסכם אוסלו האמיתי.
 

צIIת Kuss

New member
אוי חרבשתי להם את הביוגרפיה לגמרי.

גיל הוא הבן של אבי אבל לא של אסתר, ואסתר שבה בסופו של דבר ארצה. אז כן, היא בהחלט ציונית. אני חוזר בי: פושעי אוסלו לדין!
 

Willo the Wisp

New member
אני חושב שב-1963 אבי ואסתר עופרים עדיין חיו בישראל

אחרי כמה שנים הם עברו לגור בגרמניה והיו כמה שנים שהתקשורת הישראלית החרימה אותם לחלוטין בשל כך, עד שבשנות השבעים נערכה סולחה ואסתר (שהתגרשה בינתיים מאבי) חזרה להופיע בישראל והתקבלה באהבה ע"י הקהל.
גם בלי ניצחון באירוויז, לה ולאבי (שתכלס היה סטטיסט, ניגן בגיטרה ועשה לה קול שני) היתה הצלחה בינלאומית שגרתה ויורגן היו יכולים רק לחלום עליה.
אבי עופרים נפטר לפני כמה שנים אבל אסתר חיה בגרמניה עד היום. עדיין פעילה ומגיעה כל כמה שנים להופיע כאן. קראתי איפשהו ראיון עם הבן שלה, גם מוזיקאי, שאמר שהוא היה בקינדרגרטן עם גיל עופרים וחטף ממנו מכות.
 

schweine

New member
הנקמה מתוקה כי אחרי השוודי המושחת סוונטה, הנורווגי סאנד יכל

להחזיר את השיטה כך שהקהל יחליט בלבד.
ומה הוא עשה?
הוא שינה עוד שיטה ועוד שיטה והשאיר את השופטים והשנה זה חזר אליו.
&nbsp
ללא קשר לשיטה ולדעתי עם השופטים המסריחים, לא מגיע לשום אומן, מדינה ומעריצים של אותה מדינה לא לזכות אחרי שהם זוכים בקהל. ועוד בפער כזה גדול ועם דוזים ממדינות שלא מהגוש שלה.
 

סטילהוק

New member
נורבגיה לא אשמה שסאנד מושחת ונמצא בכיס של שבדיה

ובטח שלא חברי להקת KEiiNO שנשבר הלב לראות איך סולינתם אלכסנדרה פרצה בבכי כשהקריאו את תוצאות הטלווטינג כשהם נמצאו בתחתית בגלל חבר השופטים המושחתים שאיפסו אותם, והבינה שהיא וחבריה ללהקה פשוט נשדדו ע"י השופטים. שלא לדבר על כך שלא הספיק להם מה שהם עשו להם בחצי הגמר ובגמר עצמו, הם המשיכו להתעלל בהם גם אחרי שתחרות האירוויזיון הסתיימה והורידו אותם מהמקום החמישי שאליו העלו את שבדיה הפייבוריטית של סאנד וה EBU למקום השישי במקום שבדיה. ועוד בטענה הכי עלובה, שהקולות של בלארוס היו למעשה קולות מפוברקים שסאנד וחבר מרעיו עצמם פיברקו. וכמובן שאף אחד ב EBU אפילו לא חשב להענישם על כך. העיקר שהעלו את שבדיה לטופ 5 ודאגו להוריד את נורבגיה אהובת הצופים בחצי גמר ובגמר עצמו למקום השישי. ויפה מצידם באמת שלא הוציאו אותה מהטופ 10, והסתפקו רק בלהוציאה מהטופ 5.
 

schweine

New member
לא אשמת הנורווגים זה ברור. אבל השחיתות של ה-EBU

ידועה ואיתנו מלא זמן. הטלוויזיה הנורווגית לא עשתה עם זה דבר.
גם לא כאשר היה השוד הגדול בתולדות האירו שנקרא רוסיה 2016 שניצח בגמר עם 361 נקודות מהקהל בגמר ולא עם איטליה 2015 עם 356 נקודות מהקהל בגמר (נורווגיה 2019 עם 291 נקודות מהקהל בגמר לשם השוואה).
 

babyface19

New member
צריך לומר את האמת בעניין הצבעת הטלווטינג לשנה זו.....

השנה לעומת שנים קודמות ,והכל בגדר יחסי לעומת שנים קודמות (השנים האחרונות שבהן אנחנו נחשפים לשתי ההצבעות), הצבעת הטלווטינג צמודה יחסית: נורבגיה-291 נק', הולנד-261 נק', איטליה-253 נק', שוויץ-212 נק'. כולה הפרש של שני דוזים ועוד 8 נק', וזה לא נחשב הפרש גדול לעמת השנים האחרונות ,בטח ובטח כשמדובר מהצבעת טלווטינג כוללת של 41 מדינות. נטע לקחה הצבעת טלווטינג בפער של 64 נק' מאלני.
מנצחת הטלווטינג השנה לא עברה את סף 300 הנק' ,כפי שקרה בשנים האחרונות, כך שזאת לא ההכרעה הכי ברורה ,כמו בשנים האחרונות לשם השוואה. טעמו של הקהל השנה לעומת השנים האחרונות היה יותר מגוון.
גם אם "קיינו" היו עוברים בקהל את סף 300 הנק' (למשל כמו סרגי), זה לא היה עוזר להם לצערי להתמודד ממשית על הזכייה עקב התעלמות כמעט מוחלטת של צוותי השופטים שבחיים לא אבין אותה.
&nbsp
בלי שום קשר אני נורא אוהב את נורבגיה (המקום השני שלי אחרי איטליה) , ואמשיך להאזין לו עוד הרבה זמן. יש לי גם מעין "חסד נעורים" לטום הוגו, אחד מיוצרי השיר, שליש מההרכב המבצע, עוד מקדם 2013 ועל הפשע שנעשה לשירו שלא עלה לגמר מסמי 1 מבין שלושה, אפילו שהיה מפסיד בגמר בצדק למרגרט ברגר , הזוכה הראויה מקדם זה (מבחינתי הזוכה של אירו' 2013).
 

schweine

New member
אתה צודק ב-100%. חמש מדינות עם יותר מ-200 נקודות


ועוד איזה מדינות!
הולנד ושוויץ שאין להן חבירות.
גם איסלנד שבמקום השישי עם 186 בכלללללללל לא מובן מאליו ועוד עם שיר כזה.
&nbsp
בכלל התפלגות הניקוד השנה הוא תענוג לחובב הסטטיסטיקות שכן רוסיה עם 11 דוזים מסיימת רביעית (!) כאשר הולנד עם שני דוזים מסיימת שלישית.
אם הייתה הצבעת 100% טללוטינג אז היינו זוכים לדוזים ממש מפתיעים כמו דוז לאיסלנד מפולין והונגריה, אוסטרליה שנותנת לנווריגה דוז ולא לשוודיה שהפך כמו הדוז של יוון-קפריסין ואלבניה שנותנת דוז לרוסיה ולא לאחת משלושת הבלקניות ולא לאיטליה.
&nbsp
במקום זה קבלנו 10 דוזים לשוודיה, אלבניה נתנה דוז למקדוניה הצפונית הודוזים של השופטים התחלקו ל 13 מדינות בזמן שבטללוטינג זה התחלק ל 15 מדינות.
 
מסתבר שהייתה בעיית צילום בהופעת השופטים

המסך החשיך. זה מדהים שעל סמך הצילום הזה השופטים ניקדו.
לכן אמרתי ואחזור שוב, הקהל והשופטים צריכים לנקד את אותו המופע!
אני לא מוצא עכשיו את הסרטון. אגיע הביתה יותר מאוחר ואצרף
 

סטילהוק

New member
היתה רק באמצע ההופעה של נורבגיה, ולמרות שביקשו פעמיים סורבו

היו שתי תקלות צילום באמצע ההופעה של נורבגיה, אחת שהמסך כולו החשיך לכמה דקות, והשנייה שצילמו את הםנים של הסולנית בקלוז אפ מטורף, כאילו מה שנקרא ישר לפנים, ולמרות שהנורבגים ביקשו מה EBU פעמיים לתת להם לחזור על ההופעה אחרי שכל השאר יסיימו, הם סורבו, ונאמר להם שגם ככה לא מתחשבים בזה בשיפוט. מה שמסתבר שממש לא נכון, אם כל כך הרבה חברי שופטים מכל כך הרבה מדינות איפסו אותם.
 

Tommy Tanision

New member
עם כמה שהטעות בצילום מצערת, אני לא חושב שזו הסיבה שהג'וריז

התעלמו מנורבגיה השנה. גם אם הכל היה מושלם, התוצאה לא הייתה שונה בהרבה, או אפילו זהה לגמרי.
&nbsp
היה לי ברור מלכתחילה שקיינו יעשו דנמרק 18', ובסוף, אכן פיזור הנקודות בין הג'וריז לטלווטינג, והמיקום הסופי- היו מאוד דומים.
&nbsp
זה שיר נהדר וקליט, שקל לאהוב ולהתחבר אליו (בטופ 3 שלי השנה). עם זאת, הג'וריז לא מחבבים (בלשון המעטה) שירים עם גיבובים מסורתיים, ערבובי שפות, מלודיות אירוויזיוניות מדי, גימיקים טיפוסיים של אירוויזיון וכו'. לעתים ביצוע ווקאלי מרשים במיוחד או מסר מיוחד יכול לפצות על זה (ראה"ע מקדוניה הצפונית השנה), אך נורבגיה לצערי זה ללא ספק שיר טיפוסי לסיכול ממוקד של שופטים.
 

סטילהוק

New member
זה הכי שיר אירוויזיון, והשופטים לא אוהבים שירי אירוויזיון

ועושים הכל בכדי לשנות את תחרות האירוויזיון ולהוציא ממנה את כל המהות והייחודיות שלה. זה לא התחיל השנהזה התחיל עוד באמצע העשור אחרי שמונס זכה, ומש זה הלך ויידרדר, עד שנה שעברה שבה נטע זכתה ואלני היתה מקום שני, קרי שני שירי אירוויזיון הובילו את הטבלה, ולמרות שהשופטים ניסו לעשות סיכול ממוקד לנטע ונתנו לאוסטריה את המקום הראשון, זה לא הספיק להם, והטלווט הצליח להביא גם את נטע למקום הראשון וגם את אלני למקום השני. השנה כן זה הצליח להם עם נורבגיה, אך נכשלו להביא את שבדיה או צפון מקדוניה לזכיייה, כי הטלווט לא אהב את שניהם, והולנד שהיתה המקום השני של הצופים זכתה מההפקר במקום נורבגיה שהיתה לגמרי הסוס השחור של התחרות השנה.
 
למעלה