חזרות ה-Stand-in

lidia80

New member
וואלה

הרקדניות רק קילקלו לצרפתי, גנבו לו פוקוס
החיכוי בארץ נהדרת היה ענק
 
כן, זה היה פשוט בלגן על הבמה.

ולא היה מיקוד. גם היד הרועדת שלו הייתה מגוחכת.
ההתחלה (עם ההקרנה על הפנים שלו) הייתה דווקא מבטיחה, אבל משם זה הידרדר...
ללא ספק מקרה שההופעה קלקלה. להיראות הוא נראה מצוין. חבל. בארץ נהדרת "הוא אמר" שהטעות שלו הייתה שלא היו מספיק גימיקים
. הם די קלעו במקרה שלו לגבי הבעייה (כלומר עודף הגימיקים שהביא לבלגן הנ"ל).
 

צIIת Kuss

New member
בילאל הוא רק כלי השרת שנקלע לסיטואציה

המח מאחורי הכל זה מאדאם מונסייר שמוכיחים כבר שנתיים ברציפות שאין בידם לפצח את נוסחת ההצלחה באירוויזיון. לדעתי הם לא יודעים לפנות לקהל הרחב, ונהנים להתריס ולהרגיז (בעיקר שנה שעברה). יש היגידו שזהו תפקידה של האמנות אבל עם התרסות לא (תמיד) זוכים באירוויזיון.
 

lidia80

New member
אם צרפת היתה צריכה לעבור את חצי הגמר

הם היו משתדלים יותר
גם ספרד ואנגליה שמגרדות את הריצפה כבר הרבה שנים
כבר אמרתי - אובייס
 
מאדאם מונסייר נראים כמו זוג אנטיפטים, וזה פעל לרעתם.

בילאל דווקא נראה סימפטי, ואם היו הולכים על משהו פשוט יותר (+ ההקרנה על הפנים בהתחלה - שהייתה פשוט מאוד יפה ואני לא רוצה לוותר עליה) הוא היה כנראה מגיע גבוה יותר. שני השירים יפים, אבל זוג אנטיפטים עם הופעה פשוטה לעומת בחור סימפטי עם סטייל והופעה פשוטה זה לא אותו דבר.
 

snier 1991

New member
הצמד הם אמנות גרועה כמו שרק אומנות מגויסת מצליחה להיות

מספיק להשוות בין השיר הדבילי שלהם שנה שעברה לבין מחמוד השנה שהיה עם מסר דומה ועוד אלף מסרים במקביל שחלקם סותרים ומייצרים מורכבות (הוא מחמוד, הוא אלסנדרו, הוא שר באיטלקית, אבל יש אלמנטים, הצד הערבי בכלל נטש, הצד האיטלקי מעולם לא קיבל אותו, אבל הצד הערבי גם היה מוסלמי רע ששותה שמפניה ברמדאן, הוא נשאר עם השם משפחה של האב שנטש והשם שמזוהה עם אימו שנשארה הוא זה שנדחק הצידה אולי בשביל להתבדל מה שמכניס אלמנטים קפיטלסטים). זה מורכב, זה מעניין וזה הצליח לגעת בחלק מהאנשים.
מה היה לנואצל מרסי, סיפור על ילדה שנשמע כמו מלודרמה שכתבו ילדים בני שבע, הופעה של זוג שנראה שמעולם לא סבל משום קושי בחיים ומטיפים לנו עם תנועות של זרקור.
&nbsp
זו אותה רדידות רעיונית שאפיינה את רוי, החל ממילות השיר ועד להופעה על הבמה. הכל שטוח, הכל מטיפני, אין מורכבות במציאות שמסופרת על הבמה. אם ניקח את טוי שהוא די דומה במסר שלו, יש אלמנט של קושי אצלה בחלק של וונדר וומן, יש אלמנט של זעם אצלה בבית הראשון, בהופעה היה שילוב של עצמאות משחררת עם טירוף הם היו חבוקים זה בזה היכולת שלה להיות מי שהיא לצד זה שהפעולות הללו מטורללות ומאיימות. אין רק העצמה נשית ונה נה בננה, ברוי זה כל מה שהיה.
 

GM1988

Well-known member
אני בכלל לא הבנתי את הסיפור בהופעה של בילאל

רק אחרי הגמר אמא שלי אמרה לי ששתי הבנות הן למעשה אחת עם תסמונת דאון, והשנייה חירשת או אילמת. רק אז הבנתי שוואלה, מסתבר שזה היה הסיפור.
בתור צופה שראה הכל בלי הקדמה מוקדמת לא הבנתי כלום.
&nbsp
בשיר של נטע תכלס הכל היה הרבה יותר נגיש. עצבני, אך עם טעם. מטיף, אבל עם סגנון. מהמשפט הראשון היה ברור מה הבחורה הזו רוצה להגיד. ועם כל הדבר הזה היא שידרה קלילות ופאן.
היא באה להגיד פאק יו, ולחייך
זו מלכה אמיתית
 
היא לא עם תסמונת דאון. היא שמנה.

והיו על המסך מאחורה כותרות בנושא שהיו אמורות להבהיר את העניין.
השנייה חירשת.
 

GM1988

Well-known member
אה אוקי

למה שהראו מאחורה שמתי לב כבר אחרי זה. קשה לעקוב אחרי הכל בזמן ככ קצר.
 

schweine

New member
ואם הוא היה זוכה אז הרקדניות היו מעלפות ובגללן זכה..

שכחתי משרשור התירוצים השנה!
 
אוי הוא מתוק

עכשיו ראיתי ואני עוד עם חיוך על הפנים. כזה חמוד. והוא שר יפה. ובסוף ממש אפילו יותר יפה מבילאל שהוא שר את התו הארוך הוא עולה למעלה עוד תו. מקסים.
 

Uri04

New member
למה ציפית?

מדובר באנשים שאינם זמרים מקצועיים
 
שאלות

מתי מתקיימות חזרות הסטנדעין? לפני החזרות האמיתיות? באמצע? מאיפה הזמר והרקדנים מכירים/יודעים את ההעמדה/כוראוגרפיה?
כמוכן, נדמה לי שהשיר האיסלנדי זה פלייבק??
 

צIIת Kuss

New member
המשלחות לפני הגעתן שולחות קלטות וידאו לצוות ההפקה

לגבי ההעמדה המתוכננת.

הקלטות מועברות לזמרים ורקדנים מקומיים שלומדים השיר וההעמדה בעל פה ואלה מבוצעים על בימת האירוויז מספר ימים עובר למועד הגעת המשלחות.

אלה מצולמים ומוקלטים (לשם בדיקת איכות הסאונד - למעט אלו שבפלייבק), ונשלחים חזרה למשלחות לשם קבלת הערות.

לפני שהמשלחות נוחתות הן מעבירות הערות לצוות ההפקה ומבצעות שינויים תוך כדי.

בדרך כלל הן חזרות הסטנד אין והן החזרות הראשונות של האמנים האמיתיים נראות קטסטרופליות. כך טען דורון מדלי. רק לקראת החזרה השנייה העניינים מתחילים לתפוס צורה.

מדובר בתהליך מורכב וארוך הכולל בחירת זוויות צילום (והתקנתם על המחשב, שכן בפועל הכל אוטומטי), תאורה, מסך וידאו, סאונד וכיוצ״ב.

כריסטר ביורקמן שהוא המפיק האחראי על כל הטירוף הזה כפול 41 נכנס השנה לכזה פלונטר עד כדי כך שרגע לפני הגמר התאשפז באיכילוב עם קריש דם בגרון. לא הכל נוצץ בעולם האירוויז, מדובר בעבודה סופר אינטנסיבית שיש לבצעה בזמן קצר, תוך התמודדות עם רעשי רקע מ-40+ משלחות.
 


זה תהליך מדהים. דווקא ממה שראיתי, נגיד צרפת, אז ממש אותה העמדה עם הרקדניות וזה. וגם סן מרינו. הם עובדים קשה החברה המקומיים, זה לא שהם סתם באים ומחפפים. רואים שהם עשו הרבה חזרות. זה מדהים ביחס לכך שזו כולה חזרת סטנדעין. כל הכבוד.
אגב, לא מתפלא על ביורקמן. מסכן בטח עשו לו פה תמוות.
&nbsp
 
למעלה