"כאן לקחה הלוואה ל-15 שנה, אין יכולת לארח שוב בעשור הקרוב"

tapuzzzo

New member
"כאן לקחה הלוואה ל-15 שנה, אין יכולת לארח שוב בעשור הקרוב"

בואו נצנן קצת את החום וההתלהבות מכל מה שעברנו. כדאי לכולנו לתעד כל רגע ולשמור את כל הזכרונות והקליפים כי ככל שזה תלוי בתאגיד השידור הציבורי בישראל, האירוויזיון הוא "תסבוכת כלכלית", ולא משנה כמה אחוזי צפייה זה מביא לערוץ שלהם.
אין לדעת אם זו הסיבה שקיבלנו שיר והופעה כל כך דלוחים ולא מושמעים.
אחרי השואו הגדול הזה אנחנו כבר מפנטזים על החזרת הקדם אירוויזיון, ויצירת שואו שנתי מושקע שיכול להיות אחד הנצפים באירופה, בחזרה לימים הטובים של הקאלט
המקומי שעלה כפניקס, גם בלי לועזית ובלי טכנולוגיה מפוצצת.. אז תארו לכם עם?
אלא שמרבית הטכנולוגיות יובאו לכאן, יובאו על ידי כאן, וייובאו מכאן להולנד. כלומר: זה לא באמת שכאן רכשו מסכים כאלו, מצלמות כאלו ויכולות בימוי כאלו. זה כבר קיט משוכלל של איקאה-וויזיון, ששולפים מהקופסה ומרכיבים היכן שצריך, אפילו עם הבמאי ואנשי הבמה מחו"ל. אין מידע כמה כאלו עבדו על אירוויזיון 2019, אבל מדובר בעשרות לכל הפחות בצמרת ההפקה. מה שאומר, לענייננו, שקדם אירוויזיון יצטרך הפקה יקרה חדשה שלתאגיד כאן אין לא יכולת ולא משאבים לבצע. לכן היה להם נוח מאד שהפקה משוכללת של ערוץ מסחרי עושה עבורם את העבודה והם "חוסכים" הוצאות על מקום, בימוי, הכנות, ציל וכו וכו.
 

TA2020

New member
מאות אנשי צוות באו מחו"ל

כל מיני צלמים, אנשי תאורה, ארט וכו'...
ברור שהיו גם כמה ישראלים (הבכירים בתחומם) אבל הרוב הגיע מחו"ל.
אנשים בישראל לא יודעים להפיק אירוע כזה. מצטער להגיד!
נכון ש"כאן" עשו עבודה מדהימה והכל אבל זה לא רק הם עשו. בעיקר זה לא הם עשו.. צריך להגיד את האמת. אני לא בא כנגד אנשי "כאן" אלא רק אומר את המציאות.

כנ"ל לגבי הציוד - השתמשו במצלמות רחף שאין כאלו בישראל בכלל. אלו מצלמות מיוחדות מאוד שהגיעו מחו"ל (ואיתם גם אנשי התפעול). כנ"ל לגבי תחחומים נוספים כמו מסכים, תאורה וכו'.
 
למעלה