האירוויזיון השנה הוא מהמוצלחים אי פעם

DH1212

New member
האירוויזיון השנה הוא מהמוצלחים אי פעם

היחידים שעוד איכשהו יכולים להגיד שעשו אירוויזיון טוב יותר הם שוודיה, רק שאצלם המדינה אובססיבית לאירוויזיון והמדינה שפכה טונה כסף בשביל להרים אירוויזיון מוצלח בניגוד לישראל.

הבמה השנה הייתה מדיהמה נטו בגלל המסך לד החד בטירוף שפשוט הפך כל הופעה לשואו! אפילו השיר הגרוע של אסטוניה היה אפי בטירוף!

ההפקה הייתה מטורפת, זה באמת הרגיש שכל שיר מופק בצורה מטורפת וסופר חדה. למעט באמת פה ושם פשלות בצילום (ובאמת אנחנו מדברים על מקרים בודדים ולא מורגשים), הכל תיקתק בצורה מטורפת, כל שיר קיבל בדיוק הבמה שלו והוגש בצורה אפית לצופים.

הזמרים השנה באו לתת את ה- A גיים שלהם, והרגישו את זה. כל זמר נתת את הנשמה שלו והיה אפשר לשמוע את זה. יחד עם המסך לד וההפקה - באמת כל שיר היה פיצוץ. בניגוד לשנים קודמות, הרוב המוחץ של הזמרים היה נשמע מצויין!

טקס הפתיחה - למרות שאני חושב שהיה פה עודף מזרחית ו"מזרח תיכון" והפלייבקים המוגזמים הורגשו, עדיין בעיניי זה טקס הפתיחה הטוב ביותר של העשור. מקפיץ, מגוון, יצירתי.

שיר הבלגן - רעיון חמוד. שוב הפריע לי שכל הזמרים שרו פלייבק, אבל הרעיון נחמד והביצוע נחמד. זה מעולה בעיקר בגלל הפאן-סרביס שזה עושה. אנשים יחזרו לראות את ההופעה הזאת שוב ושוב. ההללויה בסוף היה קטלני! אמנם אני לא אוחצ'-אימו-אירופאי בן 15 שמעריץ כל פלוץ שאלני פורייה עושה, אבל עצם זה שזה יגרום לכל אותם מעריצים לחזור להופעה הזאת ולאירוויזיון הזה מבחינתי זה מעולה.

ההופעה של מדונה - יותר תועלת מנזק! כן כן! תחשבו שהיתה נותנת הופעה בינונית וסבירה, אנשים היו אומרים לעצמם "אה כן, מדונה הופיעה". עצם זה שהיא פידחה את עצמה בלייב עם זיופים מצד אחד ואוטו-טיון מצד שני וכל המצג עם דגלי פלסטין רק יוצר באז מטורף סביב האירוויזיון הישראלי! זה משרת את האירוויזיון השנה פי אלף יותר מכל הופעה סבירה שמדונה היתה עושה עם ווקאלז בינונים\ליפסינק מלא. אנשים דיברו, מדברים וידברו המון על האירוויזיון הזה גם בגלל שמדונה קברה לעצמה את הקריירה ועשתה לעצמה בושות - היינו יכולים לקוות לרגע היסטורי טוב מזה באירוויז' שלנו בתל אביב?! שמלכת הפופ קוברת עת עצמה?!

עידן רייכל - אמנם לא עפתי, ואני חושב שזה היה שוב נישתי ויותר מידי "מזרח תיכוני" לקהל אירופאי סטרילי, אבל לפחות זה היה אתני וישראלי ולא עוד משהו גנרי.

הטארי ודגלי פלסטין - בפועל, עם כמה שזה מרגיז, זה עושה יותר תועלת מנזק לדעתי. זה מרגיז, אבל בתמונה הכוללת זה שוב גורם לאירוויזיון השנה להיות מדובר ולעשות גלים גם במדינות כמו ארה"ב שלא שמה על האירוויזיון. הטארי רצו לפגום בתדמית ישראל אבל בוא נודעה על האמת - הם נופפו בדגלים אולי לעשר שניות. המשדר עצמו ארך למעלה מארבע שעות. אם מישהו כבר יצפה באירוויזיון, הוא יותר יתרשם מישראל ומההפקה מאשר הדגלים הפתטים האלה. וחוץ מזה, אני בטוח שעבור הרבה מאוד אנשים זה היה יותר מציק ממועיל, האירוויזיון השנה היה שמח ומתוקתק, והנה חבורה של אימו באים להרוס לכולם עם הפוליטיקה שלהם.

המנחים - פייר? אין לי מילה רעה להגיד. ארז טל בעיני היה החוליה החלשה, אבל גם הוא לא היה רע. כל הארבע היו נינוחים, מבודחים, שמחים והיתה בינהם כימיה טובה. אסי סיפק את החלק ההומוריסטי, לוסי את החלק החמוד, ובר וארז את החלק היצוגי. אסי התעלה על עצמו ולא עשה שטויוץ

בקיצור, עכשיו שעברנו כמה ימים והתחלנו לעכל מה שהיה, אני בהחלט חושב שהרמנו כאן אירוויזיון היסטורי, שעוד ישוו אליו וידברו עליו עוד המון.
אם נפרוש השנה מסיבות פוליטיות כאלה ואחרות, לדעתי זה בסדר גמור. אנחנו נפרוש בשיא.
 
לא יכלתי לסכם את זה יותר טוב


טוב נו.
הסיכום שלי לפיגור של האטארי הוא קצת אחר אבל לא אהרוס לך.
 

צIIת Kuss

New member
באו לקלל ויצאו מברכים

הבמאי יכל בקלות לא לצלם אותם אוחזים בדגלי פלסטין ולעבור למנחים ובכל זאת הוחלט להראות אותם.

בפועל, הסיכום כנראה היה שמראים את כל מי שמקבל ניקוד גבוה, ואילו את אלו שמקבלים ניקוד נמוך לא מראים. ואיסלנד קיבלו ניקוד מאוד גבוה (מקום 6 בקהל) ומשכך הראו אותם אוטומטית. אבל קשה לי להאמין שבדיוק ברגע התוצאות הבמאי יצא לשתות קפה - הוא ראה בדיוק מה הולך על המוניטור ויכל לתת הוראה לנתב התמונה לעבור למצלמה אחרת. הוא לא עשה כן.

מכאן עולות כמה תהיות: יכול להיות שהבמאי רצה שיראו את דגלי פלסטין, בין אם בשל דעותיו הפוליטיות ובין אם הוא חש שהדבר יצור באזז בעולם וכותרות בעיתונים (מה שאכן קרה). מנגד, יתכן שבהחלט מדובר בטעות אנוש, ובמהלך שהצטערו עליו אחרי זה. כלומר, יכול להיות שהבמאי ישב בבית ואכל לעצמו את הלב על זה שהוא לא בחר להראות מצלמה אחרת באותו הזמן ושהוא לא שם לב לדבר.

בכל מקרה, הטארי הם אמנם טרולים ומנגישים סאטירה, אולם הם לא הבעיה. הבעיה היא שונאי ישראל האנטישמיים הארורים, הן מהימין והן מהשמאל. קשה להבין ולהסביר עד כמה השנאה לישראל עצומה ורועמת, כאשר הפלסטינים מנוצלים כתירוץ להבעת אנטישמיות ונאציזם.

אני שמח שהאירוויז השנה הוביל לקריסת קמפיין החרמות של ליצני ה-BDS, והוכיח שהם נטולי כח לחלוטין ובעלי 0 השפעה. תחי מדינת ישראל! תחי! תחי! תחי!
 

סטילהוק

New member
לפי מה שהבנתי מראיון עם ענבר וייצמן יוצרת השיר הישראלי...

לפי מה שהבנתי מראיון עם ענבר וייצמן יוצרת השיר הישראלי, הטארי הוצאו מהגרין רום ומהמתחם בכלל מיד לאחר ביצוע הפרובוקציה שלהם ולא הרשו לחזור לשם. לא ידוע אם הבמאי שהיה אחראי על כל הצילום של ערב הגמר בלייב נקנס או נענש בעקבות האירוע. אני הייתי קונס אותו על כמה מזוויות הצילום הנוראיות בכמה מביצועי השירים בלייב. כמו למשל בשיר של אסטוניה ובשיר של ספרד שסגר את רצף שירי התחרות של ערב הגמר. אבל הטארי החלאות האנטישמים שונאי ישראל העלו סרטון שבו לוקחים מהם את הדגלים אחרי שביצעו את הפרובוקציה המתוכננת לרשתות החברתיות וה BDS חוגג על הסרטון הזה.
 

Rori90

New member
ה-BDS בעצמו העביר עליהם ביקורת שהם הופיעו כאן בכלל

וטענו שהם היו צריכים להחרים את התחרות ושהם עשו יותר נזק מתועלת.
בסופו של דבר, מדובר בחבורה של פריבילגים לבנים מטומטמים שחיים במדינה משעממת ולכן הם מחפשים לדחוף את האף שלהם בבעיות של מדינות אחרות כדי להרגיש שהם עושים משהו עם החיים שלהם. הפלסטינים או אנשים אחרים בכלל מעניין להם את הישבן.

ובנוגע להתבכיינות שלהם לגביי זה ש"הענישו" אותם כביכול במקומות גרועים בטיסת החזור שלהם: קראתי חלק מהתגובות, רוב התגובות לעגו להם על כך שהם בכיינים, חלק אמרו שזה אפילו הגיע להם ומישהי אף כתבה שהיא היתה מצפה מאנשים שהצהירו שהם מוכנים לספוג כל עונש על המחאה שלהם לא לקטר על דבר כה שטותי.

אה ועוד דבר: זאת פשוט בושה שה-EBU עבר בשתיקה על הפרובוקציה שלהם. הדבר הנכון וההוגן לעשות יהיה שאיסלנד תוחרם מהתחרות בשנה הבאה מאחר והם עברו על הכללים (ואף לאחר שהוזהרו מראש לא לעשות זאת) והעם האיסלנדי בעצמו בחר אותם אז שיתמודדו עם השלכות הבחירות שלהם.
 
כל הכבוד קוס :)

באמת!
חכיתי לאיזו טיפת ציניות (שאני קרוע עליה), אבל לא.

כמו שאופירה אומרת "מה שלך, שלך". מילים חזקות ��
 

DH1212

New member
ועוד דבר שנזכרתי

אהבתי גם שדאנקן שר בסוף את השיר שלו בלי שום העמדה: רק הוא, מיקרופון והקהל.
&nbsp
בדרך כלל שהזוכה עולה לשיר את שיר הניצחון שלו הוא משחזר אחד לאחד את ההופעה שלו מהתחרות עצמה, אבל השנה - במכוון או סתם רשלנות\עצלנות\פיזוריות, הוא שר את השיר בלי כלום - רק הוא והקהל.
&nbsp
בעיני זה היה טויסט מבריק. השיר הרגיש הרבה יותר חי וגולמי, ודאנקן שר לקהל שבחר אותו והתרגש. בעיני זה קונספט לאמץ.
 

schweine

New member
האירווזיונים בשוודיה מאופינים בבימויים מבזים. כאילו הם בכח

רוצים להגיד "בקדם שלנו אנחנו משקיעים יותר".
&nbsp
האירווזיון השנה היה עילוי בכל דבר. לא היה שום דבר שגוי או פאשלה.
מתעלה על כל אירו בשוודיה או במדינות אחרות.
&nbsp
 

schweine

New member
אני כותב את האמת


אתה בכח רוצה שאשנא את ההפקה הישראלית.
אני לא.
&nbsp
 

uk23

New member
בגדול האירוויזיון בישראל הוא שבדי (כמו בכל שנה) והשנה עוד

יותר אפילו. כולל השראה מהמלודי וכל מה שנגזר מזה.
בשורה התחתונה - אירוויזיון מושלם ללא ספק <3
 

uk23

New member
2 המפיקים הראשיים (עם כל הכבוד לזיווית והמשולשים)

הם שבדיים אז ההפקה היא לגמרי שבדית.
וכן זה אירוויזיון שמבחינתי ייזכר לדורות כאחד הטובים אם לא הטוב ביותר
 

schweine

New member
וואאאאאאאאאאאאי אני אהרוג אותך חחח

כתבתי שכאשר האירו בשוודיה הם מפשלים בכוונה ורוצים להגיד "בקדם שלנו אנחנו משקיעים יותר".
האירווזיונים בשוודיה בעידן החדש 2000, 2013, 2016 היו זוועה מבחינת צילום.
&nbsp
 

uk23

New member
לא צריך להרוג
הבינותי חח

2016 דווקא היה מעולה
 
למעלה