שמועות חזקות בשעה האחרונה על כך שנורבגיה שוקלת לפרוש

סטילהוק

New member
שמועות חזקות בשעה האחרונה על כך שנורבגיה שוקלת לפרוש

שמועות חזקות בשעה האחרונה על כך שנורבגיה שוקלת לפרוש מתחרות האירוויזיון, לאחר הסיכול הממוקד שנעשה לה גם בחצי הגמר וגם בגמר, ומניעת זכייתה בתחרות גם בחצי הגמר וגם בגמר ע"י השופטים ושכנתה שבדיה.

סולנית ההרכב הנורבגי KEiiNO זוכה הטלווט בשני חצאי הגמר ובגמר, אלכסנדרה רוטן, פרצה בבכי כשהתבררו לה תוצאות האמת של הטלווט בו בזמן שנורבגיה היתה כמעט בתחתית טבלת הקולות בגמר הגדול שנערך אמש בישראל. והצוות הנורבגי כולו פנה כבר בלילה לאיגוד השידור האירופאי EBU לגבי הסיכול הממוקד והניסיון של חבר השופטים להדיח את נורבגיה זוכת הטלווט מהתחרות עוד לפני הגמר ולאחר שידעו שהיא הזוכה, לאחר שנודעו להם גם תוצאות האמת של שני חצאי הגמר. טום הוגו סולן ההרכב הנורבגי אהוב הצופים והקהל טען שככל הנראה השופטים לא מעוניינים יותר בשירי אירוויזיון בתחרות הזמר האירופאית, ועושים הכל בכדי לדאוג שהם לא ישתתפו יותר בתחרות. ובמצב כזה נורבגיה ומדינות אחרות שמתכוונות לשלוח לתחרויות האירוויזיון הבאות שירי אירוויזיון צריכות לקחת בחשבון שהשופטים יעשו להם סיכול ממוקד כפי שעשו לנורבגיה השנה. אז אמנם פרישתה של נורבגיה מתחרות האירוויזיון היא עדיין רק בגדר שמועה, וייתכן מאוד שהיא תחליט שלא לפרוש בסופו של דבר, אך היא מסמלת את מה שדיברתי עליו עוד לפני זה, וזה האם מה שקורה לתחרות האירוויזיון שהולכת ומאבדת בהדרגה את ייחודה וכל מהותה בחצי העשור האחרון הולך לגרום לכך שלתחרות האירוויזיון בעלת מספר הצופים הגדול ביותר בעולם, תפסיק להיות הזכות להמשיך להתקיים.

ואגב, גם בריטניה כבר שוקלת לפרוש מהתחרות. 52% מהבריטים בעד פרישה מהתחרות המיותרת הזאת שלא מעניינת כמעט אף אחד בבריטניה, לטענתם. וזאת כבר לא רק שמועה, זאת עובדה, כפי שאפשר לקרוא בקישור הבא:


ואם גם נורבגיה (מדינה שאחוזי הצפייה בתחרות האירוויזיון מהגבוהים בעולם, ואולי במקום השני אחרי שבדיה), וגם בריטניה (שהיא אחת מחמשת המדינות הגדולות המממנות העיקריות של התחרות), יחליטו בסופו של דבר לפרוש מתחרות האירוויזיון, מדינות נוספות עלולות לללכת בעקבותיהן ולפרוש בזו אחר זו מהאירוויזיון שפשוט יילך וייעלם מן העולם לתמיד.
 

nice to meet

New member


בידור!
 

babyface19

New member
ישנו דבר אחד שאתה שוכח ולא בטוח שאתה מעודכן בו.....

בשנה הבאה NRK, הלא היא רשות השידור הנורבגית, חוגגת ב-2020 60 שנה בדיוק לתחרות ה"מלודי גראנד פרי" על כל מהדורותיה, כך שעם סיום הקדם הנורבגי האחרון היא הכריזה שבשנה הבאה הקדם יהיה עם 5 שלבים מקדימים (כלומר 5 חצאי גמר), מה שלא בדיוק מתיישר עם אותן שמועות על כך שנורבגיה שוקלת פרישה (אולי בתור מחאה על הצבעת השופטים למשל) דווקא ב-2020
 
למעלה