ברכות להולנד, זוכת אירוויזיון 2019 בתל אביב

תירוץ של מה? ולמה הראש שלי מכיל

כל כך הרבה אנשים נוספים ברחבי העולם ששמו גם הם לב להעתקה הזאת בשנייה שהשיר יצא?
ולמה אתה חושב שזה סביר ששיר שזכה לקולות רבים בלי שום קשר לאיכות השיר / הופעה (אלא כי יש לאנשים האלה שהצביעו איזושהי סיבה בלתי קשורה לתמוך בו - למשל, כי הם מהגרים מאותה מדינה או ממדינה אחרת שממנה מגיעים הזמרים) הוא השיר שיזכה? זו באמת אחת הסיבות הקריטיות שבגללה אי אפשר רק להסתמך על קולות הקהל וצריך מערכת "בלמים ואיזונים" בצורה של שופטים (שאני בכלל לא חולקת עליך שגם הם לא שיטה אופטימלית, והטלווטינג מהווה גם מערכת שכזאת עבורם) - כדי שבאמת ייבחר שיר שנבחר בזכות האיכות המוסיקלית, ההופעה, וכו', ולא מסיבות שאינן קשורות בשום צורה לשיר או להופעה.
 

סטילהוק

New member
תירוץ לשנוא. ובגלל ששונאי חינם ממש לא חסרים לצערי בעולמינו

וגם שונאי שירי אירוויזיון שרוצים לשנות בכוח את האירוויזיון למה שהוא לא וזו לא מהותו והייחודיות שלו ממש לא חסרים. ובכך מביאים לחיסולו של האירוויזיון בדיוק כפי שצמד D&D הביאו לחיסולה של משחק הכס, הסדרה הכי גדולה ואהובה בעשור האחרון, שהעונה האחרונה שלה הולכת והופכת אותה בהדרגה לסדרה הכי שנואה, ופרק הסיום שלה עומד להיות משודר הערב ולהביא כאוס לעולם כולו, ולא רק על צופיה אלא גם על משתתפיה בכבודם ובעצמם. כפי שניתן לראות ולשמוע בקישור הבא מכוכבת הסדרה בכבודה ובעצמה:

https://www.youtube.com/watch?v=ARJkeIP-BJ0
 

סטילהוק

New member
תודה, וכל הכבוד לגיא זהר על ההוגנות והיושרה להציג את העובדות

אנחנו זקוקים להרבה יותר אנשים ישרים והגונים בעולמנו, ולפחות אנשים רעים ומושחתים שמונעים אך ורק מכסף ותאוות בצע כמו סאנד וחבר מרעיו המושחתים.

הלוואי, הלוואי, הלוואי שבעקבות הביזיון והפערים האדירים שנחשפו בתחרות האירוויזיון האחרונה, ייעשה משהו בנדון והחלק של השופטים בתחרות יבוטל או לפחות יצוצמם באופן משמעותי כך שלא יוכל להשפיע ולעשות סיכולים ממוקדים לזוכי הטלווט.
 

Willo the Wisp

New member
בדיוק בגלל זה חשוב שיהיה שידור ציבורי

בשביל תחקירים עיתונאיים כמו זה. בערוצים המסחריים לא שמענו מילה על הפערים בין הטלווט לשופטים. כנראה שהכסף השבדי עשה את שלו. טוב שעדיין יש עיתונאים שהמחוייבות שלהם היא קודם כל לזכות הציבור לדעת.
 

tapuzzzo

New member
בדיוק בגלל הפער הזה חשוב שיהיה שיפוט של שופטים ולא רק קהל!!

הפער הזה מבטא לא רק הבדלי טעם. אלא הבדלים כי בשיפוט אין מליוני מהגרים בין המדינות. אמורים להתייחס לאיכות השירים, אפילו לא לאיכות ההופעה. מה שמרגיז זה שיש מדינות שנותנות לשכנות דרך השיפוט כמו יוון וקפריסין.
הדרך הכי פשוטה למנוע את זה היא להכריז על חוק מדינות שכנות שבו מדינות שנותנות אחת לשנייה 10 או 12 נק' על פני מעל 5 שנים ברציפות, יוכלו לתת רק עד 8 נקודות לשכנה במשך 5 שנים. מאד קל לבדוק את זה וליישם.
עוד "חוק מדונה" כדי למנוע התמסחרות חיצונית זה לקבוע שרק אמנים ממדינות משתתפות יוכלו להשתתף בתחרות. כלומר אמריקנים, קנדים וכו: 'צטערים.
ועוד חוק שלישי לגבי השיפוט:
 

סטילהוק

New member
50% אחוז לשופטים זה יותר מדי כוח ופיתיון לשחיתות

אי אפשר לשחד מיליונים, אך אפשר לשחד כמה צוותי שיפוט בודדים, ואפילו לא צריך לעשות את זה בכסף, אפשר לסגור את זה בדילים אחרים, שכמוהם ממש לא חסרים.

בדיוק כמו עם פוליטיקאים ונציגי ציבור, שגם אם בתחילת דרכם מטרותיהם לשרת את הציבור ולפעול למענו אמיתיים וכנים, כשמגיע הפיתוי והכסף הגדול נכנס לתמונה הכל יכול להשתנות. זה למה בדר"כ אנשים ישרים והגונים לא נכנסים לביצה הפוליטית, בכדי לא להתלכלך. כי לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה.
 
סיכום אירו 19 והחוויה באקספו

ייתכן מאוד שעד עכשיו אני לא מעכל את זה. ארבעה ימים לקחו לי כדי להתחיל ולהעלות את רגשותיי על הכתב. מילד בן 11 שחורש את ספרד 03 ורוקד דום טק טק מול המראה- לקהל באירוויזיון בימי חיי בפאקינג תל אביב- לא מנסה אפילו לעכל. הנפש העדינה והשברירית שלי לא יכולה לעבד את מה שהעיניים ראו ואת מה שהלב הרגיש.
&nbsp
המופע היה ספקטקולרי. טכנית כן, היו בעיות סאונד, הצילום היה סביר, השירים השנה היו די חלשים סה"כ, אבל המופע עצמו היה מרהיב וצבעוני ומגוון ומעניין ומלא שמחת חיים. הגעתי לאקספו עייף ורעב וישבתי שם מרותק מהדקה הראשונה ועד האחרונה. לא ראיתי את הכל עדיין אבל משער לעצמי שבטלוויזיה זה עבר לא פחות נוצץ, מלהיב ומנקר עיניים. מעבר למופע, כל המסביב של האירוויזיון הזה, הוילג', הלילה הלבן, ההתארגנות והלוגיסטיקה- שאפו ענק לעיריית תל אביב ולמארגנים. ניכרת ההשקעה והרצון והמקצוענות. זה היה אירוויזיון מצוין והוא פאקינג קרה פה בישראל.
&nbsp
לגבי מדונה- חייב לציין שבאקספו זה היה מרשים ביותר. כן אני יודע שהיא זייפה אבל בואו, ראיתם הופעות של מדונה מהשנים האחרונות? באופן יחסי, זה היה מוצלח ביותר. הפסטיבל הפוליטי סביבה וסביב האיסלנדים הוא מטומטם מטבעו ומונע ע"י אנשים מטומטמים מטבעם שלא מבינים כמה נזק הם עושים לעצמם. צר לי על הפוקוס שזה גונב מהאירוויזיון אבל הו וול זה לא שהעיסוק בשוד הנורבגי נעים לי יותר.
&nbsp
אני באתי למופע עם דגל הולנד ענק שלא ירד ממני לאורך כל הערב, ובזמן ההצבעה התרכזתי אך ורק בתיבה של הולנד. בהתחלה לא האמנתי שהולנד נופלת כ"כ חזק והתחלתי להריץ תרחישים של איטליה 17, אך כשהקריאו את הניקוד שהולנד קיבלה מהקהל והבנתי שהיא ניצחה נכנסתי לאופוריה מטורפת, קפצצתי וצווחתי כאחרונת הפקאצות ושרתי את ארקייד בקול גדול ובעיניים דומעות. כמה אושר גולמי חשתי באותו רגע, על המופע המוצלח והניצחון המדהים והזכות שלי להיות נוכח באותו רגע באולם ובעולם. תודה הולנד, תודה דאנקן, תודה אירופה.
אציין לטובה את איטליה וסלובניה על שני נאמברים מהממים, אומר שהפלופית השנתית היא ספרד ושאין לי מושג איך מחדל כזה קרה, ואודה שפורטוגל, על אף ההופעה הגרועה, חסרה לי מאוד.
&nbsp
התוצאות עצמן פנומנליות. ניצחון שהבשיל 44 שנים להולנד, מיקומים טובים לאיטליה, איסלנד ושוויץ הפייבוריטים. חורה לי מעט פערי השופטים-קהל אצל מקדוניה ונורבגיה ויש בכך טעם לפגם. עם זאת, תאוריות הקונספירציה בעיני דביליות והן מנת חלקם של הטרולים והטיפשים, בעיקר.
&nbsp
לאחר המופע נדדתי ליורוקלאב, התבשמתי באבק כוכבים, רקדתי עד כלות הנשימה עם קשישה פינית ועם עלות השחר הסתובבתי לי ברחובות תל אביב, לגופי דגל הולנד מתנופף והרגשתי הכי roi שיש |בילאלית|
לסיכום, זה היה חלום שהתגשם בשבילי ורק פתח לי את התיאבון עוד יותר לאמסטרדם 2020. ישראל הרימה אירוע מטורף שייזכר לדורות כמוצלח ומלא השראה ואין גאה ממני. עכשיו אפשר להכנס לPED של 12 חודשים ולשכוח שפעם שמעתי להנאתי את אלבניה ובלארוס.
 

סטילהוק

New member
מעניין מאוד אם מה שעשו לנרבגיה השנה היו עושים לאהובתך הולנד

גם אז היית כזה מבין ומכיל לגבי השופטים המושחתים, שנורא ואיום מה שהולך ומתברר מאז שפורסמו תוצאות הגמר ושאר תוצאות האמת בשבת האחרונה, ואין לי בכלל כל ספק שזהו רק קצה הקרחון לרמת הסקאלה של שחיתותם האמיתית והדילים המלוכלכים והמושחתים שהם עשו בינם לבין עצמם ומול סאנד, בזמן שהם יודעים את תוצאות שני חצאי הגמר ומי זוכת הטלווט בשני חצאי הגמר.

אז אם היו עושים את זה להולנד אני חותם לך כאן ועכשיו שלא היית שותק ובטח שלא היית שולל שום תיאוריית קונספירצייה, ובטח לא כשהכתובת על הקיר וההוכחות מתחילות לזרום, וזו רק ההתחלה של מה שעוד יתברר בהמשך.

צריך לשלול מחבר השופטים שיש להם 50% מכוח ההצבעה שבעיניי לפחות זה הרבה יותר מדי כוח ופתח גדול לשחיתות ולדילים מלוכלכים, כפי שראינו שנעשו השנה, וכבר שנים שאני טוען זאת, אאו לפחות לצמצם באופן משמעותי ביותר את הכוח העצום והלא היגיוני ופרופוצונלי הזה, של חבורה של אנשים, ויהיו אשר יהיו שיש לה את אותו כוח של 200 מיליון צופים. זה לא היגיוני, זה לא הוגן וזה לא יכול להימשך כך.
 
התייחסות מאוחרת מאוד לניצחון ההולנדי

השיר עצמו: תחזיקו חזק כי זה הולך להיות מזעזע- ארקייד הוא בעצמו שיר נהדר אבל לא מאוד מרגש. די פלאט, לא מאוד מתוחכם, בבירור פונה להמונים. בניגוד לאהבה לשניים, לדוגמה, שהוא שיר מכשף ומרגש ואלמותי. דאנקן הוא חמוד ומרגש ויפהפה כאדם, כזמר הוא מעולה אבל לא פנומנלי (כמו קובי או מחמוד לדוגמה). אבל כשלוקחים את ארקייד, מכפילים אותו בדאנקן ומוסיפים סקיני דיפינג ומופע מינימלי עם אורות מתפוצצים ברגע השיא- קורה קסם. אולי זה לא קסם שעובד על כל אחד אבל בבירור הוא עבד על מספיק. זה למה אני חודשים חופר על מכלול. השלם מול סך חלקיו. אספקט אחד לא מספיק, בשביל לנצח אתה צריך ליצור קסם והקסם קורה רק כשדבר נפגש בדבר.
&nbsp
הניצחון עצמו: לא נכנס לסוגיית האם הג'וריז לגיטימיים או לא, אבל כן אומר שהולנד ניצחו פשוט כי הייתה עליהם את ההסכמה הנרחבת ביותר. לומר שהם לא ניצחו בג'וריז ולא ניצחו בקהל זה קצת עקום בהתחשב בכמה צמודות התוצאות היו.
&nbsp
ומעבר לכל זה: לא הייתי מתבאס על ניצחון הולנדי גם אם הם היו שולחים פייסל משומש ששר גרסת רמיקס לשהלהלי שהלהלה פשוט כי הולנד מושלמת ואירוויזיון שם זה חלום.
 
למעלה