כל מה שצפיתי והזהרתי שיקרה בתחרות האירוויזיון השנה קרה

סטילהוק

New member
כל מה שצפיתי והזהרתי שיקרה בתחרות האירוויזיון השנה קרה


כל מה שצפיתי והזהרתי שיקרה בתחרות האירוויזיון השנה אכן קרה, ועד הפרט האחרון. כולל הזוכה וכולל ה
השחור
האמיתי של התחרות אצל הצופים (אך לא אצל השופטים המושחתים שעשו לנורבגיה סיכול ממוקד בהוראתו של סאנד, שגם בשנה שעברה ניסה לעשות סיכול ממוקד לנטע שלנו, ולהכתיר את אוסטריה על חשבונה. אלא שבניגוד לשנה הזאת, השופטים לא דירגו את נטע מספיק נמוך שתפסיד ולכן זכינו, למרות ניסיונם לעשות גם לישראל סיכול ממוקד), ואני הייתי הראשון ולמעשה היחיד בכל הפורום הזה שסימנתי את נורבגיה כ
השחור
כבר כשיצא קובץ האודיו של השיר בתחילת עונת הקדמים. ובטח שאחרי ההופעה החיה שלהם בגמר הקדם הנורבגי שבו הם זכו. שאז זה כבר נחתם אצלי סופית. כי מבחן הלייב, ובעיקר מבחן הווקאל בלייב, זה המבחן הכי חשוב וקובע אצלי בסופו של דבר.

והנה לכם 10 עובדות, על פי תוצאות האמת שנחשפו לאחר הגמר, ומה שראינו ושמענו כולנו בזמן התחרות עצמה, שמדברות בעד עצמן, ולא משנה בכלל כמה ינסו להכחישן או להתעלם מהן, הן עדיין יישארו עובדות:

1. נורבגיה שאני הראשון ולמעשה היחיד מכל הפורום הזה שסימנתי אותה כ
השחור
של התחרות השנה, זכתה במקום הראשון בטלווטינג של סמי המוות השני והקשה יותר עם 170 קולות, בעוד שהולנד השיר הזוכה שכולם פה היו בטוחים שניצחה בטלווטינג של סמי המוות קיבלה 140 קולות והגיעה רק למקום השני בטלווטינג באותו סמי. בעוד שאת הזוכה האמיתית של הסמי נורבגיה השופטים המושחתים דירגו רק במקום ה 11 מחוץ לעשיריית הגמר, ובכך הצליחו להורידה למקום השביעי בחצי הגמר השני. למזלה של נורבגיה זה לא הספיק לנבלות האלה בכדי להשאירה בסמי כפי שתכננו, והיא עלתה לגמר רק בזכות הצופים שהצביעו לה בטירוף. וזאת אם תרצו או לא תרצו עובדה.

2. למעשה נורבגיה עם 170 קולות שקיבלה בטלווטינג מהצופים המצביעים היא גם מקום ראשון בטלווטינג של שני חצאי הגמר גם יחד. בעוד שאוסטרליה זוכת הטלווטינג של חצי הגמר הראשון והיותר קל מבין השניים קיבלה רק 140 קולות, בדיוק כמו הולנד המקום השני בטלווטינג בחצי הגמר השני. כך שלמעשה אף מדינה שהשתתפה בתחרות האירוויזיון השנה לא קיבלה יותר נקודות בטלווטינג מנורבגיה, וזאת למרות שנורבגיה השתתפה בסמי המוות הקשה יותר מבין השניים. ואם תרצו או לא תרצו, גם זאת עובדה.

3. נורבגיה זכתה במקום הראשון גם בטלווטינג של הגמר הגדול עם לא פחות מ 291 (כמעט 300), קולות שהצביעו לה מכל מדינות אירופה, כולל האוסטרלים שלמעשה העניקו לנורבגיה את כל הקולות שלהם. אך השופטים המושחתים בראשותו של סאנד דאגו לדרג את נורבגיה רק במקום ה 15 ועל ידי כך להורידה מהמקום הראשון, ועוד כבר בידיעה ברורה גם של סאנד בכבודו ובעצמו וגם של חבר השופטים, שנורבגיה היא זוכת הטלווטינג של שני חצאי הגמר גם יחד, ולהכתיר במקומה את שבדיה יקירת ה EBU וסאנד בכבודו ובעצמו. ואם תרצו או לא תרצו, גם זאת עובדה.

4. הזהרתי הרבה לפני שהם הגיעו ארצה להשתתף בתחרות, מפני האיסלנדים האנטישמים הניאו-נאצים שונאי ישראל שמתכננים פרובוקציה בגמר, וזה אכן מה שקרה. ועזבו את הרוע, החוצפה וחוסר הנימוס המינימלי של חלאות האדם האיסלנדים שאפילו לא טרחו לאמר תודה לצופים בסוף השיר, שלא לדבר בכלל למדינה המארחת. לא בגמר וגם לא בחצי הגמר הראשון שבו הם השתתפו, ועלו ממנו לגמר הרבה בגלל השופטים ולא הטלווטינג שנתן להם רק 70 קולות, בעוד השופטים המושחתים נתנו לחלאות האנטישמים הניאו-נאצים האלה 151 קולות, ובכך העלו אותם מהמקום השלישי לגמר. וגם זאת עובדה.

5. התרעתי מפני הזמנתה של מדונה "מלכת הפופ" שכבר לא בשיאה כפי שהיתה בעשורים הקודמים, לתחרות בישראל, כי בסוף זה יתפוצץ בפרצופו של הפראייר שיממן את זה, כולל התאגיד שהשקיע 20% מהסכום, ואכן צדקתי לגמרי לגביה, סבתא אסתר גמרה את הסוס ועשתה לעצמה בושות בשידור חי אל מול 200 מיליון צופים מכל רחבי העולם. ונפילתה לאחור בסוף המופע מסמלת גם את נפילתה של "מלכת הפופ" שהוכיחה אמש סופית שהיא למעשה מלכת הפלופ, ואף זכתה לכינוי הזה, ולגמרי בצדק. כי את השיר השני היא ביצעה בפלייבק מלא, ואילו בראשון שהיא באמת שרה, נו.... שמעתם וראיתם הרי בעצמכם. שלא לדבר בכלל על הפרובוקציה הפוליטית של רקדניה שהיא ידעה ממנה ותרמה להתרחשותה בידיעה ברורה שזה בניגוד לחוקי האירוויזיון. ואין מה להוסיף על מראה עיניים ומשמע אוזניים, מלבד אצל חרשים ועיוורים וכאלה שמעדיפים לטמון את ראשם בחול כמו בת יענה ולהתעלם לחלוטין מהמציאות ומעובדות. וגם זאת עובדה.

6. צפיתי גם איזו מדינה תנצח בסופו של דבר בגמר, ואת זה אפשר לבדוק בקלות בהימוריי לתחרות ההימורים של הפורום. וממש לא על פי טעמי האישי, אלא על פי מה שאני חושב שיהיה בהכירי את השטח ואת הכוחות הפועלים בו כבר שנים רבות, ובעיקר את השחיתות וחוסר האובייקטיביות הפושעת של השופטים, וממש לא משנה אם מחליפים אותם כל שנה, כי ההוראה מגיעה מאותו מקום בכל שנה מחדש, ולכן זה ממש לא משנה מי יושבים בחבר השופטים ומי מחליף אותם. כי בסופו של דבר מי שמחליט זה מי שמעליהם, וכולם יודעים היטב למי הכוונה. וגם זאת עובדה.

7. הזהרתי וצפיתי שלא יהיה ניתן לביית את אסי עזר הקרצייה המעצבנת שנבחר להנחות את תחרות האירוויזיון, ושעוד צפויות לנו בושות שהוא יעשה בשידור חי מול מאות מיליוני צופים. ונחשו מה? גם זה קרה, ובעיקר בראיון שלו עם מיקי הנציג הספרדי שעורר סערה בספרד ובתקשורת הספרדית, על ידי דחיפת התמונה שלו בחזה חשוף שהוא העלה פעם מזמן לאינסטגרם האישי שלו, לפרצופו של מיקי מספר פעמים כשההוא מאדים מרוב מבוכה ולא יודע כבר לאיפה לברוח מהקרצייה המעצבנת שנפל עליו. ואז בגמר הקטע עם מדונה, שזה כבר היה באמת ממש מביך ברמות קשות. וגם זאת עובדה.

8. צפיתי שהשיר הפורטוגלי שהרבה בפורום הזה הכתירו לזוכה התחרות אחרי הקדם הפורטוגלי ייכשל ולא יצליח בהופעה חיה, גם כי זה שר קשה מאוד לעיכול ולא שיר אירוויזיון וגם כי אי אפשר להעביר שיר כזה בהופעה חיה כמו בגרסת הסטודיו ללא עיבוד וסינטוז, זה פשוט בלתי אפשרי לעשות את זה בלייב, ולכן השיר הזה יישאר בסמי ולא יעלה לגמר. ולא רק שזה אכן מה שקרה, אלא שפורטוגל קיבלה בחצי הגמר הראשון והקל יותר שבו השתתפה רק 8 קולות מהטלווטינג ועוד 50 קולות מהשופטים, ולמעשה הגיע רק למקום ה 15 בחצי הגמר הראשון שהשתתפו בו הרבה שירים חלשים ועלובים השנה, כמו למשל הזייפן מסן מרינו שבכלל לא שר בסולם הנכון, שאפילו הוא עלה לגמר, והרבה בזכות השופטים שנתנו לו 124 נקודות, בעוד שמהטלווט הוא קיבל רק 26 קולות. אך זה הספיק לו לעלות מהמקום השמיני לגמר. וגם זאת עובדה.

9. צפיתי שהשיר השבדי השנה ייכשל ושנורבגיה תהיה המדינה הסקנדינבית שתגיע הכי גבוה בטבלת הגמר.ולמרות הסיכול הממוקד של סאנד וחבר השופטים המושחתים שניסו להורידה ולהכתיר את שבדיה יקירתם במקומה, מאמיצהם נכשלו, ולא רק ששבדיה לא זכתה בתחרות, הטלווטינג העלה את נורבגיה הסוס השחור והזוכה האמיתית של התחרות השנה מעל שבדיה, שאמנם נשארה בטופ 10, אך אפילו לא בחמישייה הראשונה. ואילו נורבגיה תפסה את המקום החמישי. והכל בזכות הצופים ולא סאנד וחבר השופטים המושחתים, שאם זה היה תלוי אך ורק בהם נורבגיה בכלל לא היתה בגמר השנה. וגם זאת עובדה.

10. צפיתי שרוסיה למרות ששלחה שוב את סרגיי לזרב, שהרבה כאן הכתירו אותו כזוכה השנה, והביאה מופע אורקולי די מרשים עם אפטקים מושקעים ולדעתי לגמרי מוגזמים, אך זו דעתי, לא תזכה, גם בגלל המבטא הכבד של סרגיי כשהוא שר באנגלית וגם בגלל ההגזמה הפראית בהופעה החיה על הבמה, שהזכירה לא מעט את ההגזמה הפראית של רוסיה בתחרות האירוויזיון של 2016. וזה אכן מה שקרה. למרות שהיתה מקום 4 בטלווט עם 244 קולות, ומקום 9 אצל השופטים עם 125 קולות. וגם זאת עובדה.
ואגב, גם צפיתי שלא איטליה, לא צרפת, לא מלטה ולא אוסטרליה, שחלק פה הכתירו כזוכות התחרות השנה, ייזכו בסופו של דבר, וכל אחת מהן וסיבותיה. ואכן זה מה שקרה, אף אחת מהן לא זכתה בסופו של דבר.
 

Willo the Wisp

New member
איסלנד ניצחה בטלווט של חצי הגמר

והשופטים היו אלה שנתנו לה מקום שמיני. לא להיפך.

ואני רוצה לציין שאני זה שהזהיר מכך שהשיר שאתה מעודד תמיד נדפק. פעם קרואטיה בתחתית הלוח, פעם שווייץ לא עולה לגמר והפעם נורבגיה מנצחת בטלווט ואפילו לא נכנסת לטופ 3, פעם ראשונה שדבר כזה קורה.
כפי שצפיתי, הכרזתך על שיר כלשהו כמנצח ודאי משולה לנשיקת מוות. אתה לעגת לי וקראת לי צרעה אבל המציאות הוכיחה שצדקתי, וזו עובדה.
 

סטילהוק

New member
ועדיין נורבגיה עם 170 קולות זוכת הטלווט של חצאי הגמר גם יחד

וגם של הגמר. ולהזכיר לך כמה איסלנד חביביך שונאי ישראל האנטישמים קיבלו בטלווט של הגמר לעומת נורבגיה?

ותסלח לי מאוד אדוני, אך אני ממש לא אשם שחבר השופטים מושחתים, רק הם אשמים בשחיתותם ולא אף אחד אחר. ונשיקת מוות מיי אס. כי כמעט כל שיר שסימנתי כמנצח זכה. החל מאופוריה וכלה בטוי.
 

סטילהוק

New member
דפקט כבר לא תהיה צרעה, כי אתה כבר כזה

ואיך אני 'אוהב' שאתה מוציא משפטים מהקשרם כך שיתאימו לגחמותך העלובות והקטנוניות, שלא לדבר בכלל על 'שוכח' לציין מתי ובאיזה שלב זה בכלל נאמר.

מה דעתך צרעה עלובה שגם אני אנהג איתך ככה ויוציא את משפטך מהקשרם ו'אשכח' לציין מתי ובאיזה שלב זה בכלל נאמר על ידך? אני בטוח שממש 'תאהב' את זה קרצייה.
 

dosfer

New member
בעיקרון רובנו חשבנו משבוע החזרות שקפריסין תזכה ולא ישראל

אז מה כל הטררם וברור שמשתמשים יכולים לשנות דעות, באירוויזיון הכל יכול להיות, לפעמים שירים שלא ספרו אותם מגיעים לטופ 5 ואפילו זוכים, כמו קפריסין 2018
&nbsp
לגבי השנה אני לפחות לא הבנתי למה עפים על איטליה, ישר הכתירו אותה כמנצחת ואני ידעתי מהרגע ששמעתי את השיר ההולנדי פעם ראשונה שכתוב על זה ווינר וזה מנצח צפוי כי הוא כל כך בולט בפשטות שלו ובלחן הנהדר ובמילים..
&nbsp
דרך אגב אתה יודע שהוא רגיש אז מה? בכוח לעצבן אותו? אם אתה לא מסכים איתו פשוט אל תגיב לו.
 

rtz2

New member
לעומת זאת הבריטים מתעניינים בפסטיבל הנקניקים בהונגריה

לידיעתכם, יש הרבה תיירות בריטית בפסטיבל הנקניקים הגדול של הונגריה הנערך באוקטובר. הבריטים מזמינים מלונות בבקשצ'אבה לזמן הפסטיבל שנה מראש!
https://visiteurope.com/en/experience/csaba-sausage-festival/
 

rtz2

New member
כתבה מ- reuters מגדיר פסטיבל הטוב באירופה!

בכתבה מ- reuters פסטיבל הנקניקים של הונגריה מוגדר כפסטיבל הטוב באירופה!
אתם רואים, בעיני הבריטים יש פסטיבל שהוא מתחרה רציני עם האירוויזיון, ובעיניהם אף עדיף!
https://www.reuters.com/article/us-...at-hungary-sausage-fest-idUSTRE79U2T420111031
כך, כנראה יהיו יותר בריטים בבקשצ'אבה באוקטובר מאשר בהולנד במאי!
 

LZ88

New member
הפסטיבל המקומי הקטן של כולה 100 אלף המבקרים?

כפר האירוויזיון בצארלס קלור משך סביב ה600 אלף מבקרים.
שלא לדבר על האירוע עצמו והצופים בבית (סביב ה200 מיליון)...
 

rtz2

New member
האם השקיעו בת"א 92 מיליארד אירו לכבוד האירוויזיון???

תסתכל, איזה סכומים ממשלת הונגריה משקיעה בפיתוח בקשצ'אבה, העיר המארחת את פסטיבל הנקניקים !!! 30 ביליון פורינט הונגרי ששוה ערך ל- 92 מיליארד אירו !!!
http://abouthungary.hu/news-in-brie...-pledges-30-billion-investment-in-bekescsaba/
האם אי פעם בתולדות מדינת ישראל הושקע סכום קרוב לזה עבור אירוע כלשהו בארץ???
 

rtz2

New member
בנו בהחלט מקום נפלא עבור הפסטיבל

להלן אתר פסטיבל הנקניקים:
https://www.csabaikolbaszfesztival.hu/
אתרים של מתחמי הפסטיבל:
http://csabapark.com/
https://rendezvenypajta.hu/csabai-kolbaszhaz/
אתר תיירות העיר בקשצ'אבה, המארחת את פסטיבל הנקניקים:
http://visitbekescsaba.com/en/home/
סרטון על העיר:
https://www.youtube.com/watch?v=6QiD-qrp7jo
הסבר על הנקניק ההונגרי המפורסם:
http://visitbekescsaba.com/en/the-csaba-sausage_/
וסרטון קצר על פסטיבל הנקניקים מאוקטובר האחרון:
https://www.youtube.com/watch?v=AaLa7vypIfk
עכשיו תגידו איזה אירוע יפה יותר, שבוע האירוויזיון בת"א, או פסטיבל הנקניקים הגדול של הונגריה?
 

LZ88

New member
להפך, פוז פואה לעיריית תל אביב

שבהשקעה כל כך קטנה (לעומת ה92 מיליארד שכתבת. מאמין, לא מתכוון להכנס ללינקים..) הרימה כזה אירוע למופת שמשך כל כך הרבה אנשים אליו (600 אלף רק בכפר האירוויזיון! לעומת כולה 100 אלף חובבי נקניקים)
&nbsp
 

rtz2

New member
תשווה יחסית לכמות תושבים בערים

אם ניקח כמות האנשים בשני האירועים יחסית לכמות התושבים בשני הערים (בקשצ'אבה ותל אביב), פסטיבל הנקניקים מנצחת בגדול.
בקשצ'אבה היא עיר בדרום מזרח הונגריה עם 60 אלף תושבים, ו- 100 אלף משתתפים בפסטיבל הנקניקים (כלומר, פי 1.67 מכמות התושבים בעיר).
תל אביב היא עיר עם 450 אלף תושבים, כאשר בתל אביב רבתי (גוש דן) יש 2 מיליון תושבים. לפי-כך, כמות המשתתפים בכפר האירוויזיון הוא רק פי 1.33 מכמות תושבי תחום שיפוט תל אביב, לא כולל כל גוש דן, ואילו רק 30% בלבד מכמות התושבים בתל אביב רבתי.
לפי-כך, פסטיבל הנקניקים מנצחת בגדול מבחינת פופולריות.
 

rtz2

New member
בנוסף, תסתכל על העובדות הבאות

תל אביב קרובה לשדה התעופה המרכזי של ישראל נתב"ג, ואילו בקשצ'אבה נמצאת 200 ק"מ מבודפשט, שדה התעופה המרכזי של הונגריה. לפי-כך, תייר המעוניין להגיע לפסטיבל הנקניקים יש לו נסיעה ארוכה יותר, מאשר לתל אביב מנתב"ג.
יחד עם זאת, יש יותר תיירים בשנה בבקשצ'אבה מאשר בתל אביב (אני מעריך גם בתקופת האירוויזיון, כי הרי רוב המשתתפים בכפר האירוויזיון היו ישראלים כאשר ברובם תושבי מרכז הארץ, שעבורם באמת לא חוכמה להגיע לאירוע בתל אביב).
 

LZ88

New member
אתה בעצמך אומר שזה פסטיבל קטן אך מוצלח

אז איך אתה יכול להגיד שהוא יותר פופולרי מהאירוויזיון?

פסטיבל הנקניקים נחמד, שווה לבקר, אך עדיין מדובר באירוע מקומי/לאומי בלבד
 

צIIת Kuss

New member
הפעם באמת מגיע לסטילהוק קרדיט

כשתמך בקיינו לגלגו לו כי רגילים שהשירים שהוא תומך בהם לא עולים לגמר. הפעם לא רק שעלה לגמר אלא זכה בהצבעת הקהל מתוך 41 שירים בהם פייבוריטים ענקיים דוגמת מחמוד, סרגיי, דאנקן ולוקה. אז לא יפה לרדת על סטילהוק כשמגיע לו הפעם קרדיט. איש לא צפה את זה בחיים. סטילהוק דווקא כן. אז תהיו פיירים וכשמגיע לפרגן תפרגנו. זה לא עולה כסף.
 
למעלה