ברכות להולנד, זוכת אירוויזיון 2019 בתל אביב

E u r o b o y

New member
ברכות להולנד, זוכת אירוויזיון 2019 בתל אביב


השיר הזוכה של אירוויזיון 2019:

Duncan Laurence - Arcade

הולנד צברה 492 נקודות וזכתה בתחרות, זאת למרות שלא דורגה במקום הראשון לא אצל השופטים (מקום 3, כמו נטע בשנה שעברה) ולא אצל הקהל (מקום 2).

התחרות בשנה הבאה תיערך באמסטרדם, רוטרדם, האג או הילברסום.



 

סטילהוק

New member
נורבגיה זוכת הקהל והצופים גם של שני חצאי הגמר

ואם זה היה תלוי בסאנד וחבר השופטים המושחתים שדאגו לדרגה מחוץ לעשירייה, במקום ה 11 כדי שלא ייראה שקוף הסיכול הממוקד שלהם, היא גם לא היתה עולה לגמר. וזה היה הביזיון הכי גדול של השנה שבסוף היה מתברר שבגלל השופטים זוכת הטלווט של שני חצאי הגמר לא עלתה לגמר. למזלה של נורבגיה ותחרות האירוויזיון כולה, הזכייה בטלווט הצילה אותה והיא עלתה לגמר, אמנם רק מהמקום השביעי בשל הסיכול הממוקד, אך עלתה, והביזיון הגדול של השנה גם לסאנד וגם ל EBU נחסך.
 

Uri04

New member
דיי, דיי כבר! נמאס מההודעות הילדותיות המתקרבנות שלך.

אתה טעון לסיכול ממוקד - תוכיח. אתה טוען לשחיתות בקרב השופטים (באמת כל הנציגים של כל 41 המדינות מושחתים?) - תוכיח.
האירוויזיון מורכב משני חלקי הצבעה - הצבעה פופולארית של הקהל בבית והצבעה של אנשי מקצוע. זה כמו תוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב - לא תמיד הכמות של הקולות בפריסה הכללית היא זאת שקובעת.

אין לך הוכחות חוץ מ-rant ילדותי שלא מתאים לגבר בן 37. שתה מים קרים ותירגע. הפוסטים שלך ממש לא נעימים.
 

סטילהוק

New member
לא צריך את כל הנציגים של 41 המדינות בשביל לעשות סיכול ממוקד

מספיק כמות גדולה מהם שידאגו לאפס את זוכת הטלווט בשני חצאי הגמר והשגת את המטרה. תשאל את סאנד החלאה והמלטזים שהם מומחים בקומבינות ודילים מפוקפקים. הרי שמם הולך לפניהם. ואגב, גם ישראל השתתפה בזה, עובדה שהטלווט הישראלי העניק הרבה נקודות לנורבגיה והקהל הישראלי באולם היה מטורף עליהם בכל הופעה, אך חבר השופטים איפסו אותם.
 

M a g n u s

New member
אחרי 44 שנה לי אין ספק שהתחרות תתקיים באמסטרדם

אבל היי, מצד שני התחזיות שלי לא ממש הוכיחו את עצמן עד כה
 

AdiNH

New member
לא בטוח שבאמסטרדם

העיר מוצפת תיירים גם ככה והתושבים לא מפסיקים להתלונן על כך, הצפיפות בעיר בלתי נסבלת, לא נראה לי שירצו להוסיף לכך את מעריצי האירוויזיון
 

צIIת Kuss

New member
הסיכום שלי לאירוויז 19

1. מהשניה הראשונה ידעתי שנטע תזכה אך קיוויתי שזה לא יקרה כי לא יכולתי לשאת המחשבה שמא לא אצליח להשיג כרטיס לאירוויז בארץ. הקנאה הייתה אוכלת אותי והייתי מקלל את אירוויז 19 באלף קללות אך לשמחתי השגתי כרטיס וכל החששות התבדו.

2. זה היה האירוויז הראשון שלי... וגם האחרון. הסיבה: ללא אקרדיטציה זה פשוט לא שווה, על אחת כמה וכמה כאשר מעורבת נסיעה לחו״ל. בארץ מילא אבל לנסוע לחו״ל ללא אקרדיטציה זה משהו שלא אעשה. גם מטעמי כדאיות וגם מטעמי קנאה. למותר לציין שגם השנה קיללתי באלף קללות את כל מי שנשא אקרדיטציה על גופו.

3. ישבתי במיקומים הכי טובים שיש. בחצי הראשון שורה 17 באמצע, היה מהמם. בחזרת השופטים של הסמי השני כנ״ל. בסמי ה-2 שורה ראשונה באזור העמידה. דא עקא מאבטח עמד לי מול הפרצוף לאורך כל המופע והרס לי את החוויה. למותר לציין שגם אותו קיללתי באלף קללות. בחזרת השופטים לגמר ישבתי במיקום מעולה, אבל הטופ שבטופ, הדובדבן שבקצפת: בגמר אמש עמדתי בשורה הראשונה בגולדן רינג, במיקום הכי טוב באולם. היה שווה כל גרוש.

4. נהניתי במסיבות היורוקלאב אבל הרבה יותר נהניתי לאכול סמבוסק באבולעפיה בנמל תל אביב בכל ערב. שמחתי לראות חברי פורום שלא ראיתי למעלה מעשור. שמחתי להכיר תיירים חמודים מכל העולם. שמחתי לפסוע ברחובות תל אביב באמצע הלילה עם סלמה, פרידריק והרה ביורק ולנתח איתם את תוצאות חצי הגמר, שמחתי ללחוץ ידיים לעיתונאים גרמנים ולדבר עם אמני האירוויז מהשנה. אמרתי לוויקטור האסטוני לאחר עלייתו לגמר שהגיע לו והוא ממש התרגש ממילותיי. דא עקא כיוון שהוא נראה כל כך טוב הקנאה השתלטה עליי ומיד לאחר המפגש ביננו קיללתי אותו באלף קללות - ואכן בגמר היו לו מלא טעויות צילום פטאליות.

5. היה ממש נחמד ביורו ווילג׳, הופעות חביבות ומזון טעים. אזכור את היורו ווילג׳ לטובה ואקווה שהמסורת תמשך בארץ גם בלי האירוויזיון. עובדה שהצליח בטירוף.

6. מופעי האירוויז בארץ, החצאים והגמר, היו מהממים. מאוד נהניתי, הכל עבר חלק, הבמה משמיטת לסת. הבאסה היחידה זה שרוב השירים שהשתמשו באלמנט הזז נשארו בסמי ולא הייתה את הוורסטיליות הנדרשת. אבל זה לא פגם בהנאה. היה מהמם.

7. הזוכה צפוי. העדפתי את מחמוד.

8. אני לא רוצה לשמוע את המילה אירוויזיון לפחות ב-12 החודשים הקרובים. אל תתקשרו אליי, אל תפנו אליי, אל תשלחו לי מסרים ותשאלו לאן נעלמתי. אם תעשו כן... ניחשתם נכון: אקלל אתכם באלף קללות. תנסו אותי. ביי.
 

סטילהוק

New member
השיטה החדשה שהכניסו השנה היא השיטה הכי מושחתת בכל הזמנים

השיטה החדשה שהכניסו לתחרות האירוויזיון השנה סאנד וחבר מרעיו המושחתים היא השיטה הכי מושחתת בתולדות האירוויזיון בכל הזמנים. כי היא נועדה למנוע את ההכרה בזוכת הטלווט (זוכת הקהל והצופים), ולטשטש את השחיתות של חבר השופטים של התחרות. שלא לדבר על כך, שהשיטה הזאת לא יוצרת שום מתח בהקראת הקולות, בגלל שכבר בחצי הדרך ניתן כבר להבין מי הזוכה, ועוד לפני זה אפשר לראות מי השופטים תכננו שתזכה (המממ... שבדיה המממ...)

וכבר עולות טענות כנגד השיטה המושחתת הזאת וגם כנגד סאנד וחבר מרעיו המושחתים, שבקרוב מאוד הולך להיצלב ע"י מעריצי האירוויזיון הזועמים הן על השיטה החדשה המושחתת והן השוד והסיכול הממוקד הכפול שנעשה לזוכת הטלווט גם בגמר וגם בשני חצאי הגמר השנה, בדיוק כפי שקורה בצד השני של האוקיינוס האטלנטי עם צמד D&D והסופר ג'. ר.ר. מרטין שקוראיו ומעריצי הסדרה משחקי הכס המבוססת על ספריו שמאשימים אותו בהונאה של מיליונים ברחבי העולם, העלו עצומה שקוראת לצלם מחדש את כל העונה השמינית והאחרונה של הסדרה משחקי הכס ושהפעם HBO תפקיד את האחריות לכתיבת התסריט בידי תסריטאים אחרים, רציניים ואחראים שלא יהרסו את הסדרה אולי הכי טובה ופופולארית עד לא מזמן בעשור האחרון, שפרק הסיום שלה אמור להיות משודר בארה"ב הלילה, והעצומה הזאת כבר הגיעה ליותר ממיליון חתימות וקצב החתימות עליה הוא פשוט מטורף וכפי שלא נראה מעולם, עד כדי כך שהמטרה להגיע למיליון חתימות עד לשידור פרק הגמר של העונה האחרונה של הסדרה הלילה כבר הוחלפה למיליון וחצי חתימות, ועל פי קצב החתימות המטורף של מעריצי וצופי הסדרה שנמשך, ככל הנראה שעוד ישונה בהמשך לאחר שישודר פרק השידור הנוראי והזוועתי שיהרוס את הסדרה כולה ואת הדמויות המרכזיות בה להרבה הרבה יותר מזה.


 
היה מממשששש מותח.

מצד שני, היה גם טיפה משפיל למי שקיבל נקודות מעטות מהטלווטינג אחרי שהוביל אצל השופטים. גם על צפון מקדוניה וגם על שוודיה ראו את הציפייה ואז את האכזבה. מסכנים...
 

סטילהוק

New member
הדבר האחרון שאפשר להגיד על שבדיה זה שהיא מסכנה

הרי שבדיה עומדת מאחורי הסיכול הממוקד של נורבגיה שלא קיבלה אפילו קול אחד מהשופטים של שכנתה, שהשתתפו גם הם בסיכול הממוקד בהוראתו של סאנד. אז באמת סליחה שאני לא מזיל בגללה דמעות. שתשלח להיט אירוויזיון חזק ואמיתי ולא חרטת גוספל עלובה עם מאמות מלוות שנראית ונשמעת כאילו הרגע יצאה מאיזו כנסייה, ותפסיד את הזכייה בגמר, אז היא תוכל לטעון שהיא מסכנה. לשבדים הרי היה להיט אירוויזיון ענק במלודיפסטיבלן שהדפוקים האלה ויתרו עליו בשביל החרטת גוספל העלובה הזאת. אז שיאשימו אך ורק את עצמם.
 
אני מדברת על הזמר/כותב. הזמר שטיפח תקוות ואז

המציאות טפחה על פניו. ומה יש לך נגד מקהלה שיצאה מכנסייה? הוא והמלוות שלו שרו מאוד יפה, ואין לי שום דבר נגדם. הוא לא מאוד אטרקטיבי, וזה פגע בהצלחתם, אבל גם זה לא באשמתו...
 

LZ88

New member
דווקא שיטת ההקראה החדשה מכניסה מתח עד הרגע האחרון

למשל בניגוד לשנה שעברה, שהראו את ישראל, קפריסין ואוסטריה ביחד כאילו שאחת מהן תזכה (למרות שהיה ברור שלאוסטריה כבר מזמן מזמן לא בתמונה...).
 

Uri04

New member
לסיכום סיכומי הסיכומים

זו היתה תקופה מרתקת וכיפית למדיי. אסקפיזם טהור ואני שמח שלקחתי בו חלק, גם בתור מעריץ וגם בתור מי שעובד בתעשייה ולקח חלק בקידום האירווזיון בצורה כזו או אחרת.
דאנקן
aka דויד לביא ההולנדי - תמיד ייזכר בעיני כאחד הזוכים הטובים מהשנים האחרונות. עודדתי אותו מההתחלה והאמנתי בדרך המוסיקלית שלו. הוא ההוכחה לכך ששוב (כמו עם סלבדור) - לא חייבים שואו נוצץ עם רובוטים על הבמה, כסאות גבוהים, מראות, עשן, זרנוקי אש, רוח וצילצולים על מנת לזכות בתחרות הזאת. לפעמים מספיק שיר סוחף וביצוע חזק. אני חושב שבסופו של דבר הזכייה שלו היתה ראוייה ומוצדקת ביותר, גם אם היו שירים אחרים שהייתי לגמרי סבבה עם זכייה שלהם (איטליה, פורטוגל, ספרד, צפון מקדוניה).

לגבי ההפקה הישראלית - התאגיד התעלה על עצמו ועל הציפיות שלי והוכיח שכשרוצים אפשר להרים פה מופע מכובד ומושקע. ואני גם אוסיף - כשהרבה אנשים נרתמים בשמחה ומכל הלב למען מטרה משותפת כולם יוצאים מנצחים. אז יש תקווה.

אפשר גם לבקר את הגמר ואת המנחים. הגמר היה באמת עמוס מדיי כפי שכבר ציינו פה, בדיחות הקרש זעקו לשמיים, אסי-נמאסי נע בין החמוד למעצבן ממש והמבטא הישראלי הבולט שלו ושל ארז היו מהדברים הפחות נעימים לאוזן. אבל בסך הכל - היתה גם הרגשת זרימה וההנחייה היתה פחות נוקשה ועציצית ממה שאחנו רגילים בדרך כלל מהאירו' באירופה.
הדבר שהכי חרה לי בכל ההפקה הזו זה מחירי הכרטיסים האסטרונומים שנראו ממש כמו שוד לאור יום ודרך ההתנהלות החלקלקה-קומבינטורית הקבועה שאנחנו לצערי מכירים היטב מהארץ. חבל.
 

Willo the Wisp

New member
מוקדש לסטילהוק

נראה שמצאת שותף מפתיע לזעם על הסיכול הממוקד שנעשה בנורבגיה על ידי השופטים המושחתים! אולי תרימו איזה תביעה ייצוגית ביחד?
&nbsp
החל מ-5:33 בסרטון


 

סטילהוק

New member
את בכלל מודעת שאין לזה שום קשר לעובדות?

ועוד דבר, למה לעזאזל צריך שני מופעים במקום מופע אחד? זה הרי לא היה כך בעבר, וגם לשופטים לא היה כזה כוח עצום בעבר. אלא לנו הצופים והקהל. זה למה נבחרו שירים שהצופים אהבו והכתירו כזוכים ולא חבורה של אפסים מושחתים שעושים דילים בינם לבין עצמם מאחורי הגב לערוך סיכולים ממוקדים לזוכי הטלווטינג של הצופים.

ומילא אם זאת היתה הפעם הראשונה, אך כולנו יודעים שזו ממש לא פעם ראשונה וכנראה שגם לא תהיה אחרונה. ובעיני לפחות, כל מי שמצדיק שחיתות יצדיק כל שחיתות, וצריך להיענש בדיוק כמו המושחתים שאותם הוא מצדיק. כי מי שמצדיק שחיתות, גם אם הוא לא עוסק בשחיתות בעצמו בליבה שלו מושחת באותה המידה כמו המושחתים שאותם הוא מצדיק.
 
אני בכלל לא חושבת שצריך שני מופעים - אבל אני כן חושבת

שאם מישהו רוצה לדבר על הפער בתוצאות, כדאי שהוא יידע שמדובר בתוצאות של שתי הופעות שונות.
ואני מסכימה איתך, אתה צריך למצוא לעצמך עונש ראוי, אחרי שקודם ניסית להצדיק רמאים שהעתיקו שיר אחר, ואחר כך תמכת בזכייתם בזכות קולות של מהגרים טורקים. אתה ממש מושחת כמו המושחתים שאת המצדיק, אם לא יותר מהם, וראוי לעונש בדיוק כמו כל מושחת אחר.
 

סטילהוק

New member
אף אחד לא העתיק שיר אחר, זה תירוץ שאת מספרת לעצמך בראש

וזכותם של כל מבצעי השירים לקבל קולות מכל מי שיצביע להם. זה הרי לא שמישהו חתם דיל עם מיליוני הטורקים זבכל רחבי אירופה להצביע לנורבגיה, ובתמורה לזה הם יקבלו וילה ומרצדס כל משפחה. את זה יכולים לעשות רק חבורה של אנשים מצומצמים שמקבלים שוחד, אם זה בכסף ואם זה בטובות הנאה, קידום וכדומה, תמורת הצבעה מסויימת, כמו למשל חבר שופטים מושחתים.
 
למעלה