טוב, לסיכום: איך נהניתם השנה?

טוב, לסיכום: איך נהניתם השנה?

לאילו חזרות/מופעים הלכתם, אם בכלל? ואיך היה?
הלכתם לארועים אחרים של האירוויזיון? אם כן, איך היה?
מה דעתכם על איכות השירים השנה?
מה דעתכם על התוצאות?
מה דעתכם על האירוח הישראלי? מכל בחינה שהיא?
כל הערה אחרת לגבי האירוויזיון השנה?
 
שבוע מדהים ומרגש שהטעין אותי כמו שצריך לפני שאני מכבה

אצלי בראש את תסמונת האירו לכמה חודשים....

תכלס זו הייתה שנה מדהימה אבל נתמקד באירו עצמו.

הדברים שאני הכי אקח איתי הלאה-
מופע הפתיחה של נע הקטנה. מבחינתי זה היה גאונות צרופה של בימוי וקריאייטיב.
להקת שלוה. אוי כמה שהם ריגשו!!
מופע הפתיחה של הגמר. אדיר. עוצמתי. שוס!
ההנחיה המעולה. אפילו אסי יצא טוב! כבוד!
הגלויות!!! אנחנו באמת גרים בארץ הזו? כמה כיף, ויצירתיות יש בזה.
הבמה. הטובה ביותר של פלוריאן וידר, וכנראה בין הטובות של התחרות אוור! כמה כבוד היא עשתה למבצעים עליה. לא היה שיר שלא הצליח לרומם את עצמו בזכותה.
מבחינת שירים- אקח איתי הלאה את איטליה, נורבגיה אוסטרליה והולנד. כמובן גם קובי שלנו ימשיך איתי עם "הום".

מה פחות ארצה לזכור?
מדונה. איכס פיכס.
מופע המיקס אנד מצ' של זוכי העבר. מיותר ואוילי.
איסלנד ופורטוגל. הרגעים האלו שאתה מתכווץ בכסא ולא יודע להסביר לסביבה שלך למה אתה חובב אירוויזיון.


יאללה. לפני שמכבים את האורות לכמה חודשים טובים- תודה לכאן ולכל העוסקים במלאכה שגרמו והביאו לכולנו הרבה רגעים של נחת וגאווה.
 

dosfer

New member
עונה

לאילו חזרות/מופעים הלכתם, אם בכלל? ואיך היה? לאף מקום
הלכתם לארועים אחרים של האירוויזיון? אם כן, איך היה? לא
מה דעתכם על איכות השירים השנה? שירים מעולים
מה דעתכם על התוצאות? צפויות, זוכה ידוע מראש ומגיע להם
מה דעתכם על האירוח הישראלי? מכל בחינה שהיא? מהמם מושקע ומוצלח!
כל הערה אחרת לגבי האירוויזיון השנה? אמן שאיסלנד לא תוכל להשתתף יותר באירוויזיון
&nbsp
 
עונה לעצמי: נהניתי מאוווודדדדד!

הלכתי לחזרת המשפחות של הסמי השני, והיה מדהים ומעולה! רבים מהמופיעים היו טובים יותר בחזרה מאשר במופע עצמו (אולי כי בחזרת המשפחות אין לחץ של תחרות), ונהנינו כמעט מכל ההופעות (הייתי עם שתי הבנות הגדולות שלי).
בחרנו בכוונה את הסמי השני, כמובן, כי בו השירים הטובים, ובראשם הולנד. גם את השיר האירי אהבו אצלי (ובחזרה היא לא פישלה), אז שמחנו לראות אותו בהופעה לפני שהודח.

לא הלכתי לארועים אחרים השנה. ניסינו להגיע מחזרת המשפחות לכפר האירוויזיון באוטובוס מרוקח, אבל זה היה ממש לא פשוט - לקח זמן עד שהאוטובוס הגיע, ואז הוא התקדם ממש לאט, ובסוף התייאשנו וירדנו בכיכר רבין ונסענו הבייתה.

לגבי איכות השירים השנה - היו השנה שירים רבים גרועים. בסמי הראשון לא אהבתי כמעט כלום. בסמי שלנו, כאמור, אפילו הגרועים היו טובים, והטובים היו מעולים. ומעל כולם היה דאנקן, שהצליח לרגש אפילו באולם כל כך גדול.
שירים שאהבתי השנה - הולנד, איטליה, שוויץ, צרפת, בלגיה, מלטה, אירלנד, קפריסין, וגם ישראל. ההופעות של בלגיה ומלטה (ודי צרפת) הרסו. אצל אזר' ההופעה הייתה יתרון, ודווקא לא אהבתי את השיר.
איטליה הפתיעה לטובה יחסית למה שנאמר לגבי ההופעה שלה לפני הגמר.

לגבי התוצאות - אני מרוצה. אפשר לראות ממה שכתבתי לפני המופע שהכל היה יחסית צפוי מבחינתי (אפילו ההפתעה בעשירייה מכיוון צפון מקדוניה, שחזיתי שתגיע מכיוון השירים השקטים). הייתי בטוחה שהולנד תנצח, אבל בגמר עצמו פתאום ההופעה של האיטלקי כן הייתה מצוינת, וחשבתי שזה יאיים על הנצחון - וזה בדיוק מה שקרה, ובקרב יחסית צמוד בין השניים דאנקן ניצח.
הצרפתי הפתיע לרעה בהופעה שלו (שהייתה די בלגן, והיד הרועדת שלו הייתה משונה), ולכן יצא מהעשירייה לטובת צפון מקדוניה.
מובן שהפתיע המיקום הגבוה של צפון מקדוניה ספציפית בשופטים, אבל גם שנה שעברה הייתה תופעה כזאת (לגבי אוסטריה), וכל עוד זה לא משפיע על זהות המקומות הראשונים זה לא משנה.

לגבי האירוח הישראלי - לגבי המנחים מבחינתי הכי חשוב היה שבר תיראה מדהימה, וזה אכן מה שקרה - עם בונוס שפרט לשמלה האחרונה גם לוסי נראתה נהדר. לוסי ואסי היו כריזמטיים וזורמים, המבטא של אסי היה קצת כבד אבל החן שלו פיצה על כך, ופרט לכך כולם נשמעו טוב - למעשה בר נשמעה טוב מכולם.
לגבי הצילום, היו בגמר פשלות - למשל נדמה לי באסטוניה (לא בטוחה שזה היה באסטוניה) כשראו את הצלם ואז את המדרגות. אבל באופן כללי לגבי הבמה והבימוי הכל נראה נהדר, מודרני, משוכלל ויפה.
באופן כללי, שימח שהכל הסתיים בשלום, שהצליחו לאבטח את המופע וגם את כפר האירוויזיון, ששום דבר לא נפל על הבמה או באולם, וכו'.
לגבי איכות ההופעות פרט לשירים עצמם - שלווה הייתה הברקה, מוכרחה להודות. גם הרעיון של הקליפים של קותימן היה מוצלח. גל גדות לא באמת הגיעה, אבל תרמה עוד יופי מהמם לגמר - נראה לי שאנשים יגיעו עכשיו לישראל עם ציפיות אולי קצת גבוהות מדי לגבי יופי הנשים פה
.
מדונה זייפה באופן מזעזע ועצוב, וקצת רחמים עליה - אולי היא כן הייתה צריכה להשתתף קצת יותר בחזרות... אבל זה שהיא דייפה דווקא הוסיף עניין לאירוויזיון.
ההופעות של נטע היו בסדר - נטע. ההופעה של זוכי האירוויזיון הקודמים דווקא מצאה חן בעיניי - במיוחד כשהם ליוו את גלי עטרי. מונס הפתיע לטובה.
עידן רייכל היה בסדר. ליאור סושרד לא מדהים בעיניי - ועצם הופעת מנטליסט זה קצת יותר מופע של מלון באילת בעיניי וקצת פחות אירוויזיון.

לסיכום, לדעתי מה שקרה פה בשבוע האירוויזיון עלה על הצפיות, ושמחה מאוד שזכיתי לצפות בחזרה!
 
למעלה