האיש שעיצב את אירוויזיון 2019 ולא יקבל קרדיט - זה אני.

tapuzzo

New member
האיש שעיצב את אירוויזיון 2019 ולא יקבל קרדיט - זה אני.

חכו לפני הרמת הגבות והגיחוך. אמנה פה רק כמה מרשימת רעיונות שהייתי הראשון שציין אותם בפורום הזה ואומצו (חלקם כמובן בצורה מעוותת וכושלת) על ידי "כאן".
1. הצעתי ראשון את ביתן 1 כאולם נוסף להגדלת מספר הצופים. (נכון לא יישמו את מה שאמרתי ותקעו בו מחיר מופקע ולכן נראה שיהיה חצי ריק. אני הצעתי חוויה של אפטר-פרטי ושואו אמצע שיתקיים בו).
2. הצעתי את קותימן למשהו אירויזיוני דמוי הפרויקט thruyou. ואת רייכל. ולשלב זוכי עבר במאש-אפ. נחשו מה אימצו: את הכל.
3. הראשון שחשף סקיצה כאן של במה מעויינת עשויה משולשים על דופן אחת בביתן 4. בכלל, הראשון שאמר שביתן 2 נבחר סופית (וגם אמרתי חודשיים לפני התקשורת שאצטדיון חיפה נפסל, כשראש העיר המשיך לשקר את התקשורת).
5. הצעתי פתיח שבו 40 אתרים שונים בהם האמנים ירקדו ריקודים מכל הסוגים על רקע נופים. אני הצעתי כפתיח, אימצו את זה כגלויות.
6. הייתי זה שהציע למכור כרטיס לגמר בחבילות עם חצאי הגמר כדי לא להשאיר אולמות חצי ריקים. ב"לאן" נזכרו בכך באיחור ואיפשרו למכור בנפרד רק לגמר.
7. הייתי הראשון שהציע לשדר מעבר לגבולות הזמן הנתון (ביוטיוב או רשתות אפטר-פארטי אל הבוקר. נראה שמנסים עכשיו לאמץ משהו לא אפוי של לייבים מהכפר)
8. כשנודע שתל אביב תארח הצעתי שיהיה מאסקוט - הברווז של דודו גבע. עכשיו שמעתי שיש בעיה במרצ'נדייס כי הכוכב לא מספיק "מוכר".
9. הצעתי שאטלים בחינם בין הרכבת לאצטדיון עוד כשעלתה אפשרות בחיפה ואז אמרתי שיהיו חייבים שאטלים בתל אביב נחשו מה העירייה יזמה.
10. הצעתי להקים אתר חווייתי לתקשר עם האמנים תוך כדי ואפילו אחרי התחרות מאין רשת חברתית של האירויזיון עכשיו אני שומע שיש רעיון לרשת חברתית לתחרות.
11. הסברתי משיקולי בטחון את הריחוק מהבמה על ידי אלמנט חוצץ השנה.
בקיצור הכל אומץ או התברר כעובדה.
אני שמח מאד על חוסר הקרדיט בכל זה. אפילו על הלגלוג עלי, אומר לכם למה.
כי בסך הכל, כולנו חובבים, הכל חובבני, זאת תחרות זמר חובבנית. אמניה בקושי רב נשארים בתודעה, אף אחד לא זוכר מה היה שנתיים קודם ורק מדברים על "הדבר הגדול הבא" (ויש קהילה שמעניין אותה רק הדבר הגדול הבא, בינינו.. נכון?)
ולכן.. מים מתחת לגשר או בשפות אחרות: סירה שכבר חלפה בתעלה.
הכל בסדר. נקוה שלא יהיו תקלות מביכות, נפילת גשרי תאורה וקריסות במשולשי הבמה. אנחנו בול המדינה לזכות בתחרות החובבים כי אנחנו חובבים וחובבנים להפליא. נקוה שלא יהיו פרובוקציות וסקנדלים. מה? בטוח שיהיו. כבר שברנו את כל השיאים. הכל בסדר. אני רגוע. אני תרמתי את שלי. המון. בלי קרדיט. והכל טוב.
 

dosfer

New member
אני הייתי מציע שיופיע שמך בקטע הפתיחה על המסך הגדול מאחורה

בליווי מוזיקה דרמטית, זיקוקים ובסוף כיתוב THANK YOU יופיע בשמיים בעזרת רחפנים...

אין גדול אתה!! בלעדייך ישראל בכלל לא הייתה מארחת, רק בזכותך קיבלנו את הזכות אחרי 20 שנה לארח..

אתה ניצחת לא נטע ולא אף אחד אחר, אתה הבאת לנו את הכבוד..

אני מקווה שתייצג אותנו גם שנה הבאה ותביא מחוכמתך להפקת האירוויזיון לאחר הזכייה החמישית שלנו שתהיה כולה בזכותך..

תודה לאל שאתה קיים


תנוח
 
למעלה