האם יש כאן עוד מישהו כמוני...

צוות Kuss

New member
האם יש כאן עוד מישהו כמוני...

... שהאזין לשיר השוויצרי כבר 5,000 פעם? את יתר השירים שנחשפו בימים האחרונים שמעתי פעם אחת, גג פעמיים, ואילו את השיר השוויצרי אני מנגן שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ללא הפסקה. יש לי רק דבר אחד לומר:

אהההההההההההההההההההההההההההההההה
TOP5
 

babyface19

New member
מודה באשמה שאני האזנתי לו כבר 5 פעמים ,ויש לי הרגשה שהשנה..

שוויץ תשבור קופה ותראה טופ 10 בגמר (לא יודע אם טופ 5) . עברו כבר 14 שנים מאז שזה קרה לשוויץ. נדמה לי שב-2014 הם היו קרובים לטופ 10 בגמר עם הופעה משכנעת של סיבאטלר שממש שדרגה את השיר שלו.
&nbsp
עם זאת, להולנד אני ממש מכור מאז יום חמישי בערב, ולבטח האזנתי לו יותר, ונכון לעכשיו לרגע כתיבת ההודעה שלי ,לפחות עד 18:00 הערב , זה נראה כמו טיול במאי 2020 לאמסטרדם או להאג או אולי לרוטרדם, ואז ישראל נשארת בודדה בטבלת הזוכות עם הספרה "4".
 

צוות Kuss

New member
מקום 4 בהימורים. כל הכבוד לשוויצרים


זה לא המקום הראשון שלי, אבל יש כאן פוטנציאל אדיר לזכייה בגמר - בטלווטינג. כלומר אני לא רואה את זה *כרגע* בתור הזוכה הכללי, אבל זה כן עשוי לנצח בהצבעת הקהל בגמר. השנה הזו פתוחה מתמיד.
 

babyface19

New member
לדעתי הכל יתנקז לשבוע החזרות ולשבוע התחרות....

כרגע לדעתי ההימורים אינם שווים כלום, כי הקלפים עשויים להיטרף בשבועיים הנ"ל, החל מ-5 במאי , כשיראו את ההעמדה על הבמה וההופעה בלייב, ואולי את ההייפ של עיתונאים סביב אומן בשבועיים הנ"ל.
אני זוכר היטב למשל אשתקד שטבלאות עברו לא מעט מהפכים בצמרת. מבחינתי, למדתי מניסיון להיות אטום להימורים האלה.
&nbsp
בלי שום קשר לזה גם עם שחרור השיר של סרגיי אני מאזין הרבה להולנד ולשוויץ בלופים בשעות קבועות וגם יוון נמצאת אצלי בהאזנות האלה.
 

dosfer

New member
האמת, אני דווקא שמעתי את השיר של הולנד

עם הופעה טובה זה לוקח
 
פעם קודמת לקח לשוויצריה 32 שנה לזכות שוב באירוויזיון...

... אז זה כבר יהיה שיפור אם הם זוכים אחרי 31 !
 
למעלה