אני לא מאמין שהיא הייתה מקום ראשון בקהל
אני בשוק!

dosfer

New member
אני לא מאמין שהיא הייתה מקום ראשון בקהל
אני בשוק!

מעניין אם היא הייתה עולה לגמר במקום מורן מזור
מה אתם אומרים?

 

Uri04

New member
אני אומר שצריך לחסום אותך על הצפת הפורום בשטויות

 

dosfer

New member
באמת אני לא מבין מה הבעיה שלכם?

תפתחו עצומה, תחתמו כולכם ואז אולי יחסמו אותי

הגיע הזמן לחדש את המשתמש.. וזה יהיה תירוץ נהדר.
 
חיקוי כושל וצווחני לזוכה מהשנה הקודמת....

... תאכלס, שיר לא רע, סביר, אבל לא חושב שהיה עולה לגמר, כי זה פשוט לא מספיק סוחף. אני מאמין שמורן לא עלתה לגמר עקב הופעה מאד משעממת ולא משאירה רושם. חסרה שם התלהבות. והשמלה גם לא עזרה.
 

World Of Music

New member
אני לא מאמין שזה היה מקום אחרון אצל השופטים


בדיוק היו נזכרתי שהשופטים ידעו שהיא תגיע למקום גבוה כי היה סביבה באזז מפתיע שלא ציפו לה בגלל שהיא הייתה דיי אלמונית - והשופטים עשו פשוט הכל כדי להכשיל אותה! מילא היו נותנים לה מקום 3-4-5 - אבל אחרון?! כשזה הפייבוריט של הקהל?! בושה....
 
שבוע אחרי, במלודי באותה שנה קרה דבר דומה...

... השיר שזכה אצל הקהל לא בדיוק הגיע מקום אחרון, אלה שניים-שלוש לפני בסוף, אבל בסוף נבחר שיר שבכלל הגיע מגלגל ההצלה (בימים שהיו רק 2 שירים כאלו)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הקשבתי עכשיו, חבל לי לחזור על הטראומה... היא צווחה נורא

ולא הצלחתי להבין אז איך כ"כ הרבה הצביעו לה. שמחתי מאוד שלא זכתה.
 

alma velama

New member
כרטיסים יקרים בטירוף? תאשימו את נתניהו

(תמצית מאמר דיעה של איתי שטרן)
כולם יודעים שהביקוש לכרטיסים תמיד גדול מההיצע וגם בליסבון היה צריך לקרוע את הכיס, אבל השנה יהיו רק 4,000 מקומות לכל היותר עבור התיירים והמקומיים כאחד.
ההשקעה של התאגיד בהפקת התחרות עומדת על 134 מיליון שקלים: מכירת הכרטיסים תכניס לו 25 מיליון ש"ח אבל את 110 מיליון השקלים הנוספים ייאלץ התאגיד להשיב לבנקים מקיצוצים שיבצע בלוח הפקות המקור שלו.
אז מי עושה פה קופה על מי? המחירים יכלו להיות נמוכים משמעותית אילו המדינה המארחת הייתה לוקחת על עצמה לפחות חלק מעלות ההפקה. נתניהו הטיל השנה וטו על הענקת תקציב מיוחד לתאגיד וכך נכרה בור תקציבי בתאגיד שהדרך היחידה לכסות אותו כרוכה בהשתת הוצאות על הציבור.
נתניהו לא חשש לומר בעבר בפומבי יותר מפעם כי יביא לסגירת התאגיד. לאחר שהבין שסגירת התאגיד לא תתממש, הוא הבין שאפשר להחליש אותו בדרכו.
השיטה: קח גוף ציבורי, גרור אותו לחובות, הפנה אליו את האש הציבורית (למשל בנוגע לתאוות הבצע של מחירי הכרטיסים) ועם הזמן הגוף יאבד מכוחו. אז כבר לא יהיה אכפת לאיש, בטח שלא לראש הממשלה, ממצבו או מהמוצר שהוא מפיק.
את הזעקה על המחירים צריך להפנות למי שבחר להעניש את הציבור הישראלי והאירופי כאחד, כשדרש שהתחרות תמומן ע"י התאגיד בעצמו (דבר חסר תקדים בקרב כל המדינות החברות בתחרות).
אז כשהחובבים והתיירים ישמיצו את ישראל לא רק בגלל המחירים המופקעים של הכרטיסים אלא בכלל מהעלות היקרה של השהייה כאן, מוטב שיבינו שמי שעומד מאחורי המצב הזה הוא שיאן הפייק ניוז של ישראל ויש לצפות שלפחות הישראלים שבינינו יידעו לאן למקד את חיצי הביקורת שלהם.
 

DeLux5577

New member
אוהב את השמאלנים שאין להם את מי להאשים - אז את ביבי חחח

הממשלה נותנת לתאגיד 700 מליון בשנה - זה ידוע לך?
אין ספק שהייתי שמח שהיו עוזרים עוד - אבל זה ממש לא קשור לבכי של התאגיד
 

alma velama

New member
אוהבת את הימיניאטורים שמכשירים כל שרץ

מה שייך מחט לתחת? הממשלה נותנת פחות מ-700 מיליון כי היא החליטה לבטל את האגרה כדי להתחנף למצביעים שלה בין היתר. הכסף הזה ניתן על פי חוק תאגיד השידור הישראלי שהממשלה הזאת חתומה עליו. היא לא עושה טובה לאף אחד שהיא מקצה את הסכום הזה.
 

alma velama

New member
ומי אתה בדיוק? אספן כפייתי של אפסים. לך תנענע את עצמך.

יאללה יאללה
 

sg151

New member
במבט לאחור היינו צריכים לשלוח את רון ויינרייך

השיר היה פצצה, רון זמר מעולה שמחזיק נהדר בלייב, הכיסא גלגלים לא הזיק הן מבחינת ההופעה שרון נתן אנרגיה יותר מכל המתמודדים יחד והן מבחינת הגימיק. חבל שלא נשלח
 
למעלה