המצעד השבועי: 5 שירי הקדמים הטובים של עונת 19

צוות Kuss

New member
המצעד השבועי: 5 שירי הקדמים הטובים של עונת 19

ברוכים הבאים למצעד השבועי האחרון לעונה זו. בשבוע שעבר המקום הראשון במצעד סולדי הפך כמה ימים לאחר מכן ללהיט היסטרי. לכן מומלץ לכם לעקוב גם אחר מצעד זה שיתכן ויחזה את הלהיט ההיסטרי הבא. מוכנים? הנה מתחילות!
 
עם כל הכבוד ליוסי פופאי

ויש כבוד. השיר הזה לא עובר בלייב. בעיקר בגלל ה נה נה נה איה איה בדקה האחרונה שבסטודיו אפשר לסבול, אך בלייב זה מביך. אם היה משלב ריקוד כמו ב2017 אז אולי. ובכלל זה שיר פחות טוב מההוא.
אני בעד סקר גרגו.

 

Angry Beaver

New member
כל כך לא מסכימה! עובד דווקא כל כך הרבה יותר טוב בלייב

ממליצה לך להקשיב לביצוע של יוסי מחצי הגמר. מדהים ומרגש. לפני כן השיר לא עשה לי כלום, אבל יש משהו במינימליזם של הביצוע שהופך אותו ליפהפה... אולי אפילו יותר מ-Origo (שעדיין אחד השירים הטובים מ-2017 לדעתי). בקיצור, פאפאי הוא לגמרי הפייבוריט שלי בהונגריה.
 
לא עפתי יותר מדי

לחצי השני של השיר (אחרי זיוני השכל בהונגרית) יש פוטנציאל בימתי ענק
 
מוסיף עוד שניים משלי


שניהם של אותה זמרת. שניהם גנריים. קרימינל נשמע כמו שיר של כריסטינה עגילירה, לייט עון נשמע כמו שיר של ביונסה. שניהם נשמעים מרפרטואר מלפני לפחות עשור של הנ"ל, ולמרות זאת אני אוהב את שניהם. את קרימינל יותר. אבל בעיקר את מוניקה עצמה שהיא פשוט זמרת מ ע ו ל ה ותענוג להאזין לה בלייב. אני אוהב את הקול הצלול, את הדיוק על הפיצ', את הכנות. יופי של הגשה. אני מאמין לה. ואני ממש מקווה שלא יהיה כאן שוב מצב של שני פייבוריטים ושלישי לוקח. לאכפתלי שזה יהיה לייטעון למרות העדפתי לקרימינל אבל אחד מהם חייב לנצח בליטא.



 
כפרעליו


סלבדורי אוהב את כל הז'אנרים, כל שיר וביצוע לגופו כל עוד יש בו אמת נשמה, כנות. סלבדורי ג'אזיסט ולכן אקלקטי. הוא גם רוקיסט, וגם אופראי, וגם בלוז, וגם פופ. אני בטוח שאם הוא ישמע את מוניקה הוא יאהב אותה.
אגב סלבדורי וליטא, אז לפני כחודשיים וחצי הוא הופיע בליטא ובסוף ההופעה כמחווה הוא שר שיר מוכר בליטאית. הוא למד במיוחד את הטקסט והפתיע את הקהל עם ביצוע מרגש. הם השתגעו עליו כמובן. הנה הוא כפרעליו


 
למעלה