נחשפו מחירי הכרטיסים לאירוויזיון 2019 בתל אביב

נחשפו מחירי הכרטיסים לאירוויזיון 2019 בתל אביב

מתכננים לראות את קובי מרימי מרים את האולם באירוויזיון, לעשות סלפי עם נציג שוודיה ולהתמנגל עם חברי המשלחת מבלארוס? זול זה לא יהיה • הכרטיסים לערב הגדול יעלו מ־1,150 שקלים למושב מרוחק עד 2,000 שקלים לפינוקים בגרין רום • אבל יש אופציות זולות יותר: עבור כרטיסים לחזרות תיפרדו רק מ־350 עד 500 שקלים
רז שכניק

19.02.19

אירוויזיון 2019 ייצא לדרך במאי הקרוב בתל־אביב ואחת השאלות המעניינות עד היום הייתה כמה יעלו מחירי הכרטיסים לקהל. ובכן, זול זה לא יהיה. ל"ידיעות אחרונות" נודע כי הכרטיסים לגמר שבו תשתתף ישראל יימכרו בסכום שבין 1,150 שקל למושב ביציע עד ל־2,000 שקל למושב בגרין רום הנחשק. המכירה תיפתח בקרוב באתר הכרטיסים "לאן", אחרי שהושגו הסכמות לגבי המחירים עם אנשי תאגיד כאן שמפיק ומשדר את האירוויזיון.


האירוויזיון ייערך במרכז הירידים (אקספו) בתל־אביב, והשנה יימכרו כרטיסים לתשעה אירועים של תחרות השירים האירופית: שני חצאי גמר, הגמר, ושתי חזרות לכל שלב, הפתוחות לקהל. לכל אירוע יוצעו כ־5,000 כרטיסים: 3,500 לאולם ועוד 1,500 לגרין רום, שבו יהיה הקהל קרוב לחברי המשלחות השונות ויזכה גם לאוכל ושתייה תוך צפייה בשידור. האולם במרכז הירידים יכול להכיל יותר קהל, אבל בגלל דרישות אבטחה גבוהות — בכל זאת מדובר בישראל — וגודלה העצום של הבמה זו תכולת הקהל שנקבעה לבסוף. בנוסף, התאגיד אמור להקצות באתר כשליש מהכרטיסים, 1,500, לקהל שמגיע מחוץ לישראל.

כמה יעלו הכרטיסים לאירועים? לגמר, ב־18 במאי, מחירי הכרטיסים ינועו מ־1,150 שקל למושבים באולם, דרך 1,350 שקלים לישיבה בשורות הראשונות. כרטיס לעמידה בגולדן רינג, קרוב מאוד לבמה, יעלה 1,500 שקל. מושבים ברמת פריים, הטובים ביותר, יעלו 1,700 שקל, וישיבה בגרין רום — שכוללת מזון ושתייה — 2,000 שקל. הכרטיסים לשני חצאי הגמר, ב־14 וב־16 במאי, יהיו זולים יותר: מ־750 שקל למושבים באולם, דרך 1,000 שקלים למושבים ברמה 2, 1,150 שקלים לעמידה בגולדן רינג, מושבים ברמת פריים במחיר של 1,250 שקל, וישיבה בגרין רום שתוצע ב־1,000 שקל לכרטיס.


בנוסף ניתן יהיה לרכוש כרטיסים לחזרות לגמר ולשני חצאי הגמר, שיהיו זולים בהרבה: 500 שקל לחזרת לגמר ו־350 שקל לחזרות לחצאי הגמר. 500 כרטיסים לחזרה הגנרלית לפני הגמר יוענקו לחיילים.

בהפקה מודעים לביקורת שבטח תתעורר לנוכח המחירים הגבוהים ומספר הכרטיסים המוצע, אבל צריך לזכור שהאירוויזיון הוא לפני הכל אירוע טלוויזיוני שמגיע לכ־300 מיליון צופים ברחבי העולם, וזה המבחן העיקרי של התאגיד. המחירים הגבוהים נגזרו גם ממספר המקומות המוגבל באולם במרכז בירידים — שבסופו של דבר נבחר אחרי מכרז מקיף ובהחלטה משותפת של התאגיד ואיגוד השידור האירופי.






על מה כל הרעש | רז שכניק

האירוויזיון הוא אירוע בינלאומי ענק שמתאפיין, לצד התחרות הרשמית, גם בשלל מסיבות שעורכים חברי המשלחות השונות והמעריצים. עיריית תל־אביב לוקחת את זה בחשבון, והדבר יתבטא גם בזכות לעשות רעש במהלך עשרת הימים שלפני התחרות.

במסגרת היערכות לאירוח התחרות אישרה אתמול מועצת עיריית תל־אביב־יפו הוראת שעה לתיקון חוק העזר העירוני בדבר מניעת רעש. לפי ההוראה החדשה, בתאריכים 19־11 במאי 2019 יצומצמו השעות שבהן אסור להקים רעש באזורים מסוימים בעיר.

עד ערב הגמר עצמו יתרחשו אירועים רבים ברחבי תל־אביב, כשחלק גדול מהם יתרכז בכפר האירוויזיון — "היורו וילג'" — שיוקם בפארק צ'ארלס קלור ויהיה פתוח לקהל הרחב. מועצת העיר החליטה כי האיסור על הקמת רעש, הקבוע בחוק העזר, יצומצם במהלך תקופה זו במרכזי הבילוי עד חצות ובכפר האירוויזיון ניתן יהיה להשמיע מוזיקה עד השעה 01:00. בערבים שבהם ייערכו חצאי הגמר והגמר תהיה הארכה נוספת של השעות שבהן מותר לחגוג.

http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5465960,00.html
 

Uri04

New member
יפה. מסיבת צפייה מהבית for me

גם חסכוני וגם בלי כל הרעש והבלגאן.
 

nofi1456

New member
כשאמרו שהמחירים מפוקחים על ידי איגוד השידור האירופאי

חשבתי שזה אומר שהם יהיו דומים לאלו של שנה שעברה.
כמה חבל לגלות שכרטיס לכסא הכי זול בגמר עולה כמו כרטיס לגולדן רינג בשנה שעברה.
אם זה כבר ככה, למה לא העלו עוד יותר את המחירים? גם ככה האירועים יהיו סולד אאוט תוך שניה. לפחות היו מרוויחים משהו.
חברים שלי תכננו לא להוציא יותר מ300-400 ש"ח על הכרטיס (לפי המחירים של שנה שעברה) ועכשיו כנראה שגם אנחנו נסתפק במסיבת צפייה בבית או אולי באיזה פאב בתל אביב כדי להרגיש את האווירה.
 

World Of Music

New member
בכאן העבירו תגובה רשמית ארוכה...

לצערי מתמצית הדברים אפשר להבין שלמי שאין כסף - עדיף שיצפה באירוויזיון מהבית כי האירוויזיון הוא קודם כל "אירוע טלוויזיוני".
בנוסף הם מסבירים שהמחיר גבוה כי מדובר באולם קטן, עלויות אבטחה גבוהות, אי השתתפות של הממשלה במימון ועוד...
הכל נכון ולדעתי זה עדיין לא מצדיק מחירים פי 10(!!!) מהשנים האחרונות.

לכתבה המלאה:
http://www.euromix.co.il/2019/02/19/מכירי-הכרטיסים-בין-1150-ל-2000-שקלים/
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה האתר שלך? יש לכם בעיה בכותרות המחירים... פעמיים מופיע גמר

 
גאוני! עם מחירים כאלה, יש סיכוי לזכייה של קובי!

במחיר כזה עדיף כבר לטוס לטייל באירופה, ואם אנחנו כבר שם, אפשר להצביע לישראל
.
 

dosfer

New member
לא מופתע, האמת? ציפיתי למחירים גבוהים יותר


קודם כל בואו לא נשכח שזה אולם קטן אז אין הרבה כרטיסים לקהל אז ברור ש"כאן" יצטרכו למכור כרטיסים במחירים גבוהים יותר כדי לכסות לפחות חלק מההוצאות של ההפקה.


דבר שני מדובר על אירוויזיון מאוד מושקע, עם במה מאוד יקרה, אני חושב שזו הבמה הכי יקרה שהייתה באירוויזיון, אני לא צוחק! זה לא כמו בשנים הקודמות עם הפקה על הפנים.

ושכחתם את מדונה!! פאקינג מדונה בגמר הגדול, הכרטיסים לגמר ולחזרות לגמר ייגמרו תוך מקסימום שבוע! מי לא ירצה לראות אותה מופיעה?


והכי הכי חשוב, השנה יש דגש עצום על האבטחה כך שאין סיכוי שיתנו לקהל להתקרב יותר מדי לבמה ולכן מרחיקים את הקהל מהבמה מה שיוצר פחות שטח רצפה = פחות שטח עמידה לקהל כך שצפוי שכרטיסי העמידה יהיו יקרים יותר כי יש אפילו פחות כרטיסים לעמידה מאשר לישיבה!


כל הכרטיסים לכל האירועים הולכים להיות SOLD OUT תזכרו מה שאמרתי..
 

tapuzzo

New member
המחירים סבירים בהחלט, הפתעה

סליחה עם כל המקטרים המקצועיים. לכל הופעה פושטית באולם גדול של 15 אלף מקומות ביציעים הטובים או קרובים לבמה מוכרים כרטיסים ב-150-200 אירו.
לארועי גמר בספורט מוכרים כרטיסים החל מ-300 יורו ועד כמה אלפי יורו לשורות ראשונות.
כלומר כרטיס להופעה רגילה 600-800 שקל - פה אנחנו מדברים על פחות כרטיסים, אנחנו מדברים על במה יקרה והפקה יקרה, אנחנו מדברים על שואו של ערב אחד בלבד (לא הצגה או מופע בסבב שחוזרים שוב ושוב). לדרוש 350 יורו לגולדן רינג זה סביר מאד. הפחד היחיד שספסרים יקנו כמויות ואז ינסו לספסר בהם. לדעתי מדובר במחירים סבירים יחסית לכמות שתימכר, הגרין רום נשמע קצת יקר אבל אם זה מסך ענק משוכלל ומקבלים קייטרינג ועוד כל מיני אקסטרה זה בהחלט יכול להצדיק.
אני עדיין מייחל למסיבת אפטר-פרטי שתשודר אחרי המופע מהגרין רום ככה שמי שיקנה כרטיס יוכל גם להשתתף במסיבה, בין באולם או באולם אחר בגני התערוכה.
ולשדר את האפטר פרטי הזה אל תוך הבוקר. זה יכול להיות תקדים שיזכרו מהאירוח.
מקוה שמישהו ירים את הכפפה ויעשה חתיכת אפטר פרטי בגני התערוכה, עם האמנים עצמם שבודאי לא יוכלו לישון אחרכך.
 
למעלה